Livsstilsguiden Forum

Livsstilsguiden Forum (http://www.livsstilsguiden.no/forum//index.php)
-   Øvelser og leker (http://www.livsstilsguiden.no/forum//forumdisplay.php?f=58)
-   -   Skyldig eller uskyldig? (http://www.livsstilsguiden.no/forum//showthread.php?t=13399)

Alexx 04.11.16 18:59

Skyldig eller uskyldig?

Therese Johaug er som kjent tatt i doping, men sier at hun selv er uskyldig.
Jeg har på følelsen at hun er skyldig. Hva tror dere?

Mojo* 04.11.16 19:34

Jeg sier uskyldig.

Selv astmasprayen jeg bruker står på dopinglista. Og jeg bruker ikke medisin for å fremme prestasjoner.
Jeg tror dopinghysteriet er iferd med å ta helt av. Så det er jammen meg ikke lett å være toppidrettsutøver. Det går på helsa løs.

Maya70 04.11.16 22:14

Jeg sier skyldig, basert på en følelse. Har ikke lest så mye om saken, men har sett et kort klipp av henne og av en annen idrettsutøver som forsvarte henne og også grein og lagde drama. Føler de lyver.

NightHawk 04.11.16 23:54

Uskyldig - om jeg har forstått saken riktig er det funnet en svært lav konsentrasjon av clostebol i dopingprøven hennes.
Det gjør at jeg tror på historien om leppekremen hennes.

For at clostebol skal kunne ha en prestasjonsfremmende (muskelbyggende) effekt, må det svelges eller injiseres, og da i langt større konsentrasjoner enn de verdiene Johaug testet positivt på.

Tenker vel også at denne saken ikke hadde blitt så stor om det ikke hadde vært for tilfellet med Sundby i forkant..

Noor. 05.11.16 00:04

Skyldig.. det er alt for mye som stinker i denne saken. Hun får null sympati med meg uansett, utelukkende fordi hun uttalte seg så bråkjekk i sundby saken.

Alexx 05.11.16 09:51

Jeg så et intervju med henne, og det var der jeg fikk følelsen av at hun er skyldig. Men at hun angrer bittert, derfor tårene, for nå ser hun hvor store konsekvensene kan bli.

Mojo* 05.11.16 11:47

Sitat:

Opprinnelig postet av Alexx (Innlegg 145513)
Jeg så et intervju med henne, og det var der jeg fikk følelsen av at hun er skyldig. Men at hun angrer bittert, derfor tårene, for nå ser hun hvor store konsekvensene kan bli.

De vet da utmerket godt hva konsekvensene blir hvis de blir tatt for doping. Det hun kan angre bittert på, var at hun ikke dobbeltsjekket innholdet i kremen.
Ikke for det, dette burde legen ha sjekket før han skrev ut resept og hentet kremen på apoteket.
En annen ting er jo at med så små mengder clostebol i kroppen, så hadde hun ikke så veldig til effekt av preparatet. Skal en dope seg, så får en gjøre det ordentlig sånn at jukset i det minste har en effekt ;)
Så nei, hun er ingen doper. Hun har rett og slett vært uheldig.

Alexx 05.11.16 11:59

Sitat:

Opprinnelig postet av Mojo* (Innlegg 145514)
De vet da utmerket godt hva konsekvensene blir hvis de blir tatt for doping. Det hun kan angre bittert på, var at hun ikke dobbeltsjekket innholdet i kremen.
Ikke for det, dette burde legen ha sjekket før han skrev ut resept og hentet kremen på apoteket.
En annen ting er jo at med så små mengder clostebol i kroppen, så hadde hun ikke så veldig til effekt av preparatet. Skal en dope seg, så får en gjøre det ordentlig sånn at jukset i det minste har en effekt ;)
Så nei, hun er ingen doper. Hun har rett og slett vært uheldig.

Jeg er ikke enig med deg da. Jeg føler hun vet godt hva hun har gjort.

Mojo* 05.11.16 14:04

Sitat:

Opprinnelig postet av Alexx (Innlegg 145515)
Jeg er ikke enig med deg da. Jeg føler hun vet godt hva hun har gjort.

Vi får være enige om at vi er uenige, og la det bli med det ;)

Alexx 05.11.16 14:14

Sitat:

Opprinnelig postet av Mojo* (Innlegg 145520)
Vi får være enige om at vi er uenige, og la det bli med det ;)

Ja, det får vi. ;) Meningene om frk. Johaug er nok godt blandet.

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 02:42.