Livsstilsguiden Forum

Livsstilsguiden Forum (http://www.livsstilsguiden.no/forum//index.php)
-   Singeltråden (http://www.livsstilsguiden.no/forum//forumdisplay.php?f=21)
-   -   Nettdating.. (http://www.livsstilsguiden.no/forum//showthread.php?t=11017)

SummerTime 25.08.14 21:57

Nettdating..

Føler meg litt fomlete når jeg nå spør om noen kan anbefale er bra og seriøs side for nettdating...Sysler litt med tanken om å teste ut dette..Hmm har noen et tips til sånn 50+!!!

wander 25.08.14 22:08

Jeg har prøvd både Møteplassen, Match, Sukker og Frodig.no

Møteplassen og Match skal ha penger for alt. Sukker er i hvert fall gratis å ta kontakt med folk som sender deg melding først eller som har medlemskap selv om du ikke betaler selv. Frodig (nå vet jeg jo ikke om du faller innunder den kategorien i det hele tatt, så det kan jo være at den ikke gjelder for deg okke som) er helt gratis.

Det sies at alle kvinner er så heldige fordi det alltid ramler en drøss med brev bare man melder seg på, men det har ikke jeg opplevd. (Det kan være fordi jeg på bilder av meg ikke legger skjul på at jeg er frodig.no... hehe...)

På Frodig har jeg skrevet med flere som virker hyggelige. Har vært på dater med 4-5 stykker, men ingen av dem har det utviklet seg noe mer med. Virker som det er veldig få menn der, og jeg er nok på søken etter yngre menn enn deg, så jeg vet ikke hvordan utvalget over 50 år er der.

Vet ikke om dette svarer på noe av det du lurer på, men er det noe mer du ønsker å vite så er det jo bare å skrike ut. Og så er det kanskje noen andre enn meg også som har erfaringer fra nettdatingverdenen. :)

SummerTime 25.08.14 22:19

Sitat:

Opprinnelig postet av wander (Innlegg 113422)
Jeg har prøvd både Møteplassen, Match, Sukker og Frodig.no

Møteplassen og Match skal ha penger for alt. Sukker er i hvert fall gratis å ta kontakt med folk som sender deg melding først eller som har medlemskap selv om du ikke betaler selv. Frodig (nå vet jeg jo ikke om du faller innunder den kategorien i det hele tatt, så det kan jo være at den ikke gjelder for deg okke som) er helt gratis.

Det sies at alle kvinner er så heldige fordi det alltid ramler en drøss med brev bare man melder seg på, men det har ikke jeg opplevd. (Det kan være fordi jeg på bilder av meg ikke legger skjul på at jeg er frodig.no... hehe...)

På Frodig har jeg skrevet med flere som virker hyggelige. Har vært på dater med 4-5 stykker, men ingen av dem har det utviklet seg noe mer med. Virker som det er veldig få menn der, og jeg er nok på søken etter yngre menn enn deg, så jeg vet ikke hvordan utvalget over 50 år er der.

Vet ikke om dette svarer på noe av det du lurer på, men er det noe mer du ønsker å vite så er det jo bare å skrike ut. Og så er det kanskje noen andre enn meg også som har erfaringer fra nettdatingverdenen. :)

Supert at du deler dette Wander..Har forsøkt meg litt tidligere på møteplassen,men syntes det var et vell av overfladiske ferdigskrevne henvendelser,og ingenting det ble noe av..Føler at dette virkelig er en bøyg å kaste seg utpå.. kjenner jeg..Er det andre sider/steder enn Sukker og Match som er bra?..Tror ikke jeg vil gå inn på frodig.no,selvom den hørtes bra ut!!..Jeg er nok i tynneste laget.. Men begynner å tenke så smått på en eventuell kjæreste,selvom jeg klarer meg godt alene så blir det noen stusselige helger innimellom hvor det hadde vært fint og hatt en fortrolig....

Cara 25.08.14 23:07

Har ingen gode råd for jeg feiger ut hver gang jeg nærmer meg en datingside, men følger spent med i fall jeg kaster meg uti det til neste år.

SummerTime 25.08.14 23:17

Sitat:

Opprinnelig postet av Cara (Innlegg 113433)
Har ingen gode råd for jeg feiger ut hver gang jeg nærmer meg en datingside, men følger spent med i fall jeg kaster meg uti det til neste år.

Ja ikke enkelt det der..Det blir å utlevere seg offentlig på "et marked",stå på utstilling!!.Føler meg også ganske sårbar for avvisning..Tenker at det er sikkert noen drevne rever der ute som hiver seg over nye og spiller på hele registeret til de plutselig går lei og leter etter en annen...

Tanja 26.08.14 00:27

Jeg var ikke på slike sider da jeg var singel. Vurderte det, men var litt for gniten til det! ;)

Lørdag var jeg i bryllup til noen som møttes på sukker for tre år siden.

wander 26.08.14 01:36

Venninna mi traff kjæresten sin på Sukker og de har vært sammen i overkant av to år nå.

Så det er mulig.

Jeg betaler ingenting, og ikke er jeg tøff nok til å ta kontakt selv, så på sukker er det heller labert på meldingsfronten.

Jeg hadde ikke vært innom der på kjempelenge så jeg fikk gratis vip i en uke for noen mnd siden. Da var det en som heller ikke var vip som plutselig tok kontakt. Han var kjempefin og vi skrev lange, fine brev med hverandre en stund. Vi bodde såpass langt unna hverandre at vi ikke så noe forhold i det. Men, så ble det etterhvert litt flørtings i mailene og da ble det til at vi møttes allikevel. Men, for han ble avstanden et hinder, så vi møttes bare på date den ene gangen... dessverre.

SummerTime 26.08.14 17:26

Så flott å lese om noen som har funnet hverandre gjennom "sukker" som også har giftet seg ..Jeg føler meg litt i øvre aldersgrense for sukker muligens,tror det er en populær side for yngre eller midt i livet folk,det ser slik ut når jeg går inn på forsiden, unge vakre mennesker:) Kanskje jeg skulle forsøke match...noen som har erfaring med dette stedet...Tror at en del menn søker etter kvinner som er en del yngre enn dem selv,kanskje jeg er utrangert fra sjekkesidene pga alder..Men kan ikke tenke meg en mann som er så mye eldre heller...Tror jeg da...Yngre menn apellerer slett ikke til meg..I ungdomstiden så satte jeg inn en annonse i Romantikk og fikk mange svar..og det uten bilde til og med..så enkelt!!!

wander 26.08.14 17:32

Jeg tror det er forsiden på sukker som bare ser "skremmende" ut med pene, unge menn og kvinner. Når du kommer innenfor er det både unge og de ikke helt unge.

Match har jeg prøvd for lenge siden, men der må du betale med en gang. Straks noen viser deg interesse og du blir nysgjerrig så må du betale for å se hvem det er og hva den evt skriver.

Har en dårlig erfaring fra match også. Dette var nok en som var lei av å bli avvist og så var jeg muligens den siste i rekken som sa nei til han, men jeg sa det på en pen måte. Hadde ikke noe med han å gjøre egentlig, bortsett fra at han ikke var min type. Og da fikk jeg brev tilbake om at til og med buruglene på Match ble han avvist av... hehe...

Ønsker deg uansett lykke til, og hvis du ønsker å legge litt penger i det så kan nok match være et greit sted.

Hvis du tror du kommer til å ha profil en stund så blir medlemskap hos sukker billigere og billigere.

wander 26.08.14 17:34

Oppdatering... :fnise:

Jeg kom på at jeg har sett en annen gratis datingside. Jeg har såvidt kikket innom der en gang, men jeg tror ikke det er så mange der.

Anyway, her er linken: http://www.norgesdate.no/

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 16:02.