Livsstilsguiden Forum

Livsstilsguiden Forum (http://www.livsstilsguiden.no/forum//index.php)
-   Øvelser og leker (http://www.livsstilsguiden.no/forum//forumdisplay.php?f=58)
-   -   spådom (http://www.livsstilsguiden.no/forum//showthread.php?t=13282)

Evita 27.09.16 12:41

spådom

Hei :) Nå er det lenge siden jeg har hatt tid til å være her :)
Er det noen som har lyst på en liten kanalisering? Jeg holder på å gå helt bort fra kortene, og kun kanalisere. Bare bruke dem bittelitt som hjelpemiddel i spesielle situasjoner.
Jeg kan se på nåtidhva som er viktig akkurat nå.
Jeg ønsker tilbakemeldinger fra dem jeg ser på.

Salvie 27.09.16 12:49

ja takk Evita? på pm? eller her?

Evita 27.09.16 13:14

Sitat:

Opprinnelig postet av Salvie (Innlegg 143138)
ja takk Evita? på pm? eller her?

Vi tar det her :)
Håper det går bra. Jeg verken ser deg eller vet hva du heter :)
Har aldri gjort det slik før , men det er jo kanalisering, så da skal det gå bra. Jeg kontkter deg fra underbevistheten vår <3

Salvie: Tankene dine kommer til å bli opptatt av praktiske gjøremål nå en liten stund. Du er fokusert på å få balansert eller komme ajour med slikt nå. Du bekymrer deg litt, men har ingen grunn for det, for du er en person som har ting på stell omkring deg. Inni her føler jeg pengeenergier også. og bekymring for et barn. Ikke bekymr deg , det går bra, og det kommer ekstra penger ser jeg. Jeg ser også enn mann som ligger positivt til deg, men klarer ikke å få opp om han er en som samarbeider med deg i praktiske ting, eller om han er en kjæreste. Han ligger hvertfall sterkt i fokus

Kamo 27.09.16 13:39

Ja takk, hva kan du si om min situasjon?

Mojo* 27.09.16 13:52

Ja takk, stiller som kanin for deg jeg.

Salvie 27.09.16 13:57

Sitat:

Opprinnelig postet av Evita (Innlegg 143140)
Vi tar det her :)
Håper det går bra. Jeg verken ser deg eller vet hva du heter :)
Har aldri gjort det slik før , men det er jo kanalisering, så da skal det gå bra. Jeg kontkter deg fra underbevistheten vår <3

Salvie: Tankene dine kommer til å bli opptatt av praktiske gjøremål nå en liten stund. Du er fokusert på å få balansert eller komme ajour med slikt nå. Du bekymrer deg litt, men har ingen grunn for det, for du er en person som har ting på stell omkring deg. Inni her føler jeg pengeenergier også. og bekymring for et barn. Ikke bekymr deg , det går bra, og det kommer ekstra penger ser jeg. Jeg ser også enn mann som ligger positivt til deg, men klarer ikke å få opp om han er en som samarbeider med deg i praktiske ting, eller om han er en kjæreste. Han ligger hvertfall sterkt i fokus

Hei Evita

Så spennende og tusen takk. Jeg skal gi lyd om det stemmer med penger. Har en på jobben som hjelper meg, men vet ikke om det er han du får opp? vi er ikke kjærester og han er mye yngre enn meg. Har ellers ingen mann rundt meg,- heller en dame.

Kreps-jenta 27.09.16 15:32

Gjerne meg og Evita, om du fortsatt vil ta en til ! :)

SummerTime 27.09.16 15:48

Spennende Evita..Jeg har også lyst til å være med!!

Flora 27.09.16 16:00

Ja takk :-) Og tilbakemelding skal du få :)

Evita 27.09.16 16:09

Sitat:

Opprinnelig postet av Salvie (Innlegg 143144)
Hei Evita

Så spennende og tusen takk. Jeg skal gi lyd om det stemmer med penger. Har en på jobben som hjelper meg, men vet ikke om det er han du får opp? vi er ikke kjærester og han er mye yngre enn meg. Har ellers ingen mann rundt meg,- heller en dame.

Tusen takk for tilbakemeldinga <3
Ja, det var nok han på jobben, for jeg så endel praktiske gjøremål. husker jeg :)
D har jeg fått deg inn :) og er spent på om det med penger stemmer :)

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 18:46.