Livsstilsguiden Forum

Livsstilsguiden Forum (http://www.livsstilsguiden.no/forum//index.php)
-   Øvelser og leker (http://www.livsstilsguiden.no/forum//forumdisplay.php?f=58)
-   -   Bunadsskaut (http://www.livsstilsguiden.no/forum//showthread.php?t=13754)

Marulv 06.09.17 23:14

Bunadsskaut

Jeg fikk for flere år siden et nydelig skaut til bunaden min. Jeg la det en eller annen plass, som jeg ikke husker hvor er.. er ganske sikker på at det er i huset mitt.. men hvor..? Noen som har lyst å hjelpe..? 😇

Alexx 06.09.17 23:27

Sitat:

Opprinnelig postet av Marulv (Innlegg 149858)
Jeg fikk for flere år siden et nydelig skaut til bunaden min. Jeg la det en eller annen plass, som jeg ikke husker hvor er.. er ganske sikker på at det er i huset mitt.. men hvor..? Noen som har lyst å hjelpe..? ��

Cara er flink på sånt, men vet ikke om hun er her inne for tiden.

Marulv 06.09.17 23:33

Sitat:

Opprinnelig postet av Alexx (Innlegg 149860)
Cara er flink på sånt, men vet ikke om hun her inne for tiden.

Takk for tipset 🙏 Har leita og leita, og brukt en liten formue på teletorg for å finne det, men uten hell😧 Kunne sikkert heller brukt pengene til å kjøpe et nytt skaut 😂 Blir veldig takknemlig om noen kan hjelpe meg 🙏😊

Mojo* 06.09.17 23:45

I en pose på øverste hylle i et skap ?

Huldr 06.09.17 23:56

Jeg så også for meg noen hyller høyt opp (på en vegg), tenkte egentlig garasje av alle ting (jeg fikk for meg en bil), men kanskje et loft eller en bod? Kanskje ikke så veldig til hjelp, men :ashamed4:

Marulv 06.09.17 23:58

Sitat:

Opprinnelig postet av Mojo* (Innlegg 149867)
I en pose på øverste hylle i et skap ?

Gikk sporenstreks å sjekket øverste hylle på alle skap, men fant det ikke. Men et skap gjenstår, må sjekke det i morgen når datteren min ikke sover der. Men du har rett i st det er i en pose 😊 Tusen takk for hjelp 🙏 Skal gi tilbakemelding om jeg finner det 😊

Marulv 07.09.17 00:00

Sitat:

Opprinnelig postet av Huldr (Innlegg 149870)
Jeg så også for meg noen hyller høyt opp (på en vegg), tenkte egentlig garasje av alle ting (jeg fikk for meg en bil), men kanskje et loft eller en bod? Kanskje ikke så veldig til hjelp, men :ashamed4:

Har ikke garasje, bil eller bod, men loft har jeg 😊 Jeg har jo vell ikke vært så bevisstløs at jeg har lagt det der🙄 Men hyller høyt oppe skal sjekkes 😊 Tusen takk 🙏😊

Mojo* 07.09.17 00:02

Sitat:

Opprinnelig postet av Marulv (Innlegg 149871)
Gikk sporenstreks å sjekket øverste hylle på alle skap, men fant det ikke. Men et skap gjenstår, må sjekke det i morgen når datteren min ikke sover der. Men du har rett i st det er i en pose 😊 Tusen takk for hjelp 🙏 Skal gi tilbakemelding om jeg finner det 😊

Vær så god..Det var et forsøk, jeg er ikke så veldig god i sånt. :)

Marulv 07.09.17 00:04

Sitat:

Opprinnelig postet av Mojo* (Innlegg 149873)
Vær så god..Det var et forsøk, jeg er ikke så veldig god i sånt. :)

Sikkert flinkere enn meg! 😅

Mojo* 07.09.17 00:07

Sitat:

Opprinnelig postet av Marulv (Innlegg 149874)
Sikkert flinkere enn meg! 😅

Si ikke det. Det kan være du får et lyst innfall...som stemmer :heia:

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 16:40.