Tråd: Nettdating..
Vis ett enkelt innlegg
Gammel 12.01.15, 20:53
SummerTime sin avatar
SummerTime SummerTime er offline
Superbruker

Medlem siden: Aug 2013
Meldinger: 1,512
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av wander Vis post
Hehehe ja, den historien leste jeg.

Ellers kan man komme ut for skumle individer som driver med sånn svindel og det kan hende de skader folk eller til og med tar livet av de.

Tilbake til tema? Har du snust litt mer på dette med nettdating SummerTime?

Etter den helgen jeg har hatt og blitt litt mer sikker på at jeg er ferdig med å ville være singel så har jeg tenkt til å profilere meg litt mer rundt omkring. Så jeg vurderer å åpne profilen min på sukker.

Og da lager jeg evt en egen tråd om tips til hvordan skrive en god profiltekst. For selv om jeg er sosial og utadvendt og god til å snakke for meg så er jeg helt elendig på å "selge" meg selv - både når det gjelder jobbsøknader og på dating.

Hadde du profil noe sted, laget du profil noe sted og hvordan har det i tilfelle gått, SummerTime?
Heisann Wander..Hyggelig at du spør om dette!! Ja jeg laget først en profil på møteplassen og traff vel et par stykker som
det absolutt ikke klaffet med.Fikk inntrykk av at det var mange som hadde vært på dette nettstedet over lang tid og som hadde hatt en rekke kortere forhold.Jeg forsøte Mp i en måned før jeg gikk over til match.com..Skrev en kort men ærlig presentasjon og la inn noen bilder.Jeg var ikke spesiellt aktiv,ville bare være der for å se om noen tok kontakt med meg,var egentlig ganske sliten når det gjaldt dating,har savnet eksen for mye...
Etter noen dager så var det en som tok kontakt som virket interessant,vi møttes og det klaffet faktisk.Vi har et forhold i dag,første møtet var tidlig i høst..
Pr i dag ønsker han å gifte seg og har fridd,med tanke på et eventuelt bryllup senere. Jeg har behøvd litt tid for det gikk så raskt,men slik jeg føler nå så kan han absolutt være mannen jeg ønsker å dele livet med...Så nettdating kan absolutt være virkemiddelet som fører deg sammen med en flott partner.

Jeg synes det høres spennende ut at du vurderer å åpne profilen din igjen.."Sukker" var vel ingenting for meg,likte ikke konseptet deres...Forsøk Wander,man vet aldri hva som skjer når man stiller seg åpen for å treffe en potensiell partner på en datingside

Sist endret av SummerTime; 12.01.15 kl 21:00
Svar med sitat