Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Generelt > Forumet

Forumet Notater, meldinger og annet angående forumet. Her står også forumreglene.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 11.10.18, 17:55
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 4,635
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Alexx Vis post
Rart at det ikke står hos meg.....
Jo det gjør det sikkert, men ikke sikkert du ser på rette stedet.
Nå når jeg svarer her, så står det i adressefeltet livsstilsguiden.no/forum/newreply.php?do=newreply&p=156263. Foran dette, så får jeg opp et informasjonssymbol ( " i " med en sirkel rundt, bak står det ikke sikker ) Vil jo tro du også har har et antivirusprogram på maskina.
Svar med sitat
Gammel 11.10.18, 19:43
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,693
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Mojo* Vis post
Nå når jeg svarer her, så står det i adressefeltet livsstilsguiden.no/forum/newreply.php?do=newreply&p=156263. Foran dette, så får jeg opp et informasjonssymbol ( " i " med en sirkel rundt, bak står det ikke sikker ) Vil jo tro du også har har et antivirusprogram på maskina.
Ja, skal ha antivirusprogram på maskinen. Det står ingenting foran hos meg i adressefeltet når jeg svarer nå.
Svar med sitat
Gammel 11.10.18, 21:21
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 16,204
Standard

Dette hadde sikkert vært viktig om vi hadde betalingsløsninger her i forumet, men det har vi jo ikke. Og dette vil nok uansett bli rettet opp i nå som forumet blir bygget om.

MALU
Gammel 11.10.18, 21:42
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av MALU Vis post
Dette hadde sikkert vært viktig om vi hadde betalingsløsninger her i forumet, men det har vi jo ikke. Og dette vil nok uansett bli rettet opp i nå som forumet blir bygget om.

MALU
Skal forumet bygges om? Hvordan blir det da?
Svar med sitat
Gammel 11.10.18, 21:51
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Mojo* Vis post
Men apropos, jeg fikk beskjed om at brannmuren min plutselig har blitt deaktiviert, kanskje det har noe å si. Jeg får vel få den på plass igjen.
Svar med sitat
Gammel 11.10.18, 23:02
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Standard

Sitat:
Skal forumet bygges om? Hvordan blir det da?
Kommer mer info om det i morgen.

MALU
Gammel 12.10.18, 02:57
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Men apropos, jeg fikk beskjed om at brannmuren min plutselig har blitt deaktiviert, kanskje det har noe å si. Jeg får vel få den på plass igjen.
Det er nok der det ligger vil jeg tro. Kan nok være smart å få på plass den igjen ja. Ubudne "gjester" på pc,n er lite velkomne har jeg funnet ut. De resulterer i mye jobb og irritasjon
Svar med sitat
Gammel 04.11.18, 09:47
Kamo Kamo er offline
Godt kjent

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 565
Standard

Fikk en mail i går som forlanger penger da de sier de har hacket min konto som de oppgir som min epostadresse. Videre vises et passord som ikke er passordet til eposten min, men passordet som jeg bruker inn hit.
Jeg bekymrer meg ikke, for viktige sider er beskyttet, men synes det er merkelig at kombinasjon av epost og passord som jeg bruker her nevnes. Tror det er maks to andre steder som jeg bruker denne kombinasjonen, så det er ikke sikkert det er hentet herfra.
Noen andre som har opplevd dette?
Gammel 04.11.18, 13:54
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Standard

Ikke sikkert det er deg de har hacket, men kanskje nettstedet du bruker passordet hos.
Har ikke fått akkurat denne, men hender det kan ramler inn andre varianter
Svar med sitat
Gammel 04.11.18, 13:55
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Kamo Vis post
Fikk en mail i går som forlanger penger da de sier de har hacket min konto som de oppgir som min epostadresse. Videre vises et passord som ikke er passordet til eposten min, men passordet som jeg bruker inn hit.
Jeg bekymrer meg ikke, for viktige sider er beskyttet, men synes det er merkelig at kombinasjon av epost og passord som jeg bruker her nevnes. Tror det er maks to andre steder som jeg bruker denne kombinasjonen, så det er ikke sikkert det er hentet herfra.
Noen andre som har opplevd dette?
Det er ikke noe som er hacket her ihvertfall for da hadde jo vi visst det.

For mange år siden opplevde vi at noen hadde hacket siden her. Da hadde de lagt inn noe tyrkisk musikk eller hva det var på forsiden. De som driver forumet her fikset det på fem minutter. De jobber med datasikkerhet så de kan dette og de har ansvaret for at ingen kan hacke seg inn hit. Så det har ikke skjedd verken før eller siden.

MALU

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 23:41.