Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Hverdagslig > Livsstil, mote, skjønnhet, helse og velvære

Livsstil, mote, skjønnhet, helse og velvære Her kan vi dele erfaringer om helse, trening, slanking, røykeslutt, mote og mye annet.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 10.09.16, 02:33
Maya70 Maya70 er offline
Godt kjent

Medlem siden: Jun 2014
Meldinger: 305
Standard Medical Medium av Anthony William

For alle som har uforklarlige sykdommer som ME, MS, fibromylagi, lupus/lyme, leddgikt, migrene, tinnitus, utmattelsestilstander, psoriasis, angst, depresjon, tarmsykdommer mm., sjekk ut denne boka: https://www.haugenbok.no/bok/I978820...FSWzcgodhsUKUw

Han har nettside også, og her er et intervju med han: https://www.youtube.com/watch?v=yvvdUnF5r7s

Hele boka og all informasjonen hans er kanalisert fra en stemme som kaller seg "Spirit of compassion". Han begynte å høre denne stemmen når han var 4 år gammel, og har hørt den siden. Den gjør medisinske lesninger av alle rundt han, og snakker ustanselig om mat og helse. Dette er ordentlig informasjon som går utifra mye av det vi vet allerede, korrigerer feil, og supplerer med ny kunnskap. Det er avgiftningsprotokoller og matprotokoller for alle giftstoffer og sykdomstilstander, og skikkelige forklaringer på alt. Boka er ganske tykk, over 350 sider, men lettfattelig og lettlest, også på Engelsk.
Har selv hatt en slags utmattelsestilstand siden fjerning av amalgamfyllinger på 90-tallet og får nå endelig en skikkelig forklaring på hvorfor jeg har vært så dårlig, og har håp om å bli bra på første gang på mange år.
Svar med sitat
Gammel 22.02.17, 14:14
Lind Lind er offline
Fersk

Medlem siden: Feb 2017
Meldinger: 1
Standard

Hei.
Søker etter erfaringer fra Anthony William og kom frem til innlegget ditt. Jeg har nettopp begynt å lese boken og har komt i gang med 28 dagers detox dietten. Men er veldig nyskjerrig på andre sine erfaringer. Jeg har ikke hatt mye plager, men har vert sykmeldt ca 6 måneder no pga Epstein barr virus og merkelig symtomer, men er myyyyye bedre, og var begynt å bli bedre før eg kom over denne boken. Men har vert flink med vitaminer, mineraler og grønnsaker og frukt. Men no er det bare frukt og grønnsaker, har holdt på i ei veke. Og bruker selleri juicen hver dag, det har eg gjort i litt over ei veke. Trur eg føler meg klarere i hodet, men ellers er det vanskelig å si om det er blitt mer forskjell.
Kan du fortelle om dine erfaringer? Har du blitt bedre?
Eg fjernet mange amalganfyllinger på bare få dager på en ferie til thailand, for tre år siden. Den gangen viste eg ikke at det kunne være så farlig. Men mistenker at det er mye av årsaken til at eg vart så slått ut.
Svar med sitat
Gammel 22.02.17, 14:43
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,693
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Lind Vis post
Hei.
Søker etter erfaringer fra Anthony William og kom frem til innlegget ditt. Jeg har nettopp begynt å lese boken og har komt i gang med 28 dagers detox dietten. Men er veldig nyskjerrig på andre sine erfaringer. Jeg har ikke hatt mye plager, men har vert sykmeldt ca 6 måneder no pga Epstein barr virus og merkelig symtomer, men er myyyyye bedre, og var begynt å bli bedre før eg kom over denne boken. Men har vert flink med vitaminer, mineraler og grønnsaker og frukt. Men no er det bare frukt og grønnsaker, har holdt på i ei veke. Og bruker selleri juicen hver dag, det har eg gjort i litt over ei veke. Trur eg føler meg klarere i hodet, men ellers er det vanskelig å si om det er blitt mer forskjell.
Kan du fortelle om dine erfaringer? Har du blitt bedre?
Eg fjernet mange amalganfyllinger på bare få dager på en ferie til thailand, for tre år siden. Den gangen viste eg ikke at det kunne være så farlig. Men mistenker at det er mye av årsaken til at eg vart så slått ut.
Fjerne mange amalgamfyllinger på en gang er ikke bra. Da kan det bli litt for mye kvikksølvstøv i kroppen på en gang, og det vil jo slå deg ut hvis du ikke tåler det. Man bør vel helst fjerne amalgam i et par tenner om gangen og så ha et opphold på en uke.
Svar med sitat
Gammel 22.02.17, 23:15
Tanja sin avatar
Tanja Tanja er offline
Superbruker

Medlem siden: Sep 2008
Sted: Fana, Bergen
Meldinger: 4,675
Standard

Jeg har begynt på den boken, men sliter litt med å lese den. Jeg kjenner at den krever en varig endring av meg, og det trenger jeg litt tid på.
Men boken virker bra, og jeg anbefaler den!
Gammel 04.08.18, 05:39
Maya70 Maya70 er offline
Godt kjent

Medlem siden: Jun 2014
Meldinger: 305
Standard

Hadde helt glemt denne tråden, trodde ikke noen kom til å svare på den. Det er nesten to år siden jeg postet innlegget, og jeg kan si at JA, jeg har blitt bedre!

Jeg har slitt med en økende "uforklarlig" utmattelse siden jeg tok ut den amalgamen pluss en hel del andre symptomer også, her er det som har endret seg:

Fordøyelsesproblemer (forstoppelse) - borte
Oppblåsthet/"gravidmage" - borte
Sure oppstøt (acid reflux) - borte
Håravfall - borte
Vondt i et kne - borte
Svimmelhet - borte
Hetetokter - borte/bedre (kan komme tilbake ved tannbehandling, detoxsymptomer eller hvis jeg ikke drikker nok)
Soleksem - borte
Stivhet i musklene og ryggsmerter - borte/mye bedre
Depresjon - borte
Angst - bedre
Nevrologisk og emosjonell utmattelse + binyreutmattelse er det som henger mest igjen, og som er de symptomene jeg har hatt lengst (forsvinner derfor sist). Jeg har noe forbedringspotensiale på tilskudd, det å spise oftere og sånne ting, så ting kunne gått raskere om jeg var flinkere/hadde bedre råd.
Men det er bedre, iallefall ikke verre.

Ellers har det vært mange merkelige ting som har kommet og gått, som f.ex. utslett jeg aldri har hatt før, plutselig ekstrem ryggsmerte, plutselig masse munnsår som jeg ikke har hatt på 15 år etc. Antar det er detox-symptomer.

I sommer har jeg klart å lage til grønnsaks-og urtebed i hagen, noe jeg har hatt lyst til lenge men energien har bare ikke vært der. Jeg har nå blant annet squash, tomater og basilikum i hagen, tenk det! Jeg driver også og rydder bort småskog, og "oppdager" liksom stedet her jeg bor på nytt. Jeg har ikke hatt overskudd til det før (leier hus med overgrodd hage). Ser at jeg har et par små morell-trær som vokser opp som jeg må stelle litt osv. Før har jeg knapt hatt energi til potteplanter. Så ja, jeg er definitivt bedre :)
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 09:39.