Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Spåtjenester

Spåtjenester Her kan du diskutere dine spåerfaringer, komme med anbefalinger osv.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 07.12.18, 14:08
Skogtrulta Skogtrulta er offline
Banned

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 337
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av MALU Vis post
De tlf finnes allerede og ligger tilgjengelig for alle. Folk velger jo selv hvem de ringer. Som sagt så ringer de allerede spåtelefonene. Og det er klart at veilderne på linjene opplyser jo om at dette egentlig er en spåtjeneste, men får til svar at folk må selv få velge hva de vil snakke om når de ringer et telefonnummer de betaler for. Og det har de jo rett i. Vi kan ikke bli overformyndere som skal fortelle folk hva de bruker sine egne penger på.

MALU
Men du kan velge å ikke opprette en tullelinje for at folk skal spør en mann hva en annen mann tenker. Du har ety ansvar Malu! Du skal ikke legge til rette for sånt.
Har selv snakket med altfor mange "synske", og det er ett fåtall som sier det de skal og så avslutter.
Hvis du absolutt skal ha en sånn linje, så i det minste ha en billig pris, ex 5 kr min. Du kan ikke gjemme deg bak at samfunnet har blitt slik. Kjenner jeg blir provosert av hele bransjen og kynismen som ligger bak
Svar med sitat
Gammel 07.12.18, 14:13
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,693
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Skogtrulta Vis post
Men du kan velge å ikke opprette en tullelinje for at folk skal spør en mann hva en annen mann tenker. Du har ety ansvar Malu! Du skal ikke legge til rette for sånt.
Har selv snakket med altfor mange "synske", og det er ett fåtall som sier det de skal og så avslutter.
Hvis du absolutt skal ha en sånn linje, så i det minste ha en billig pris, ex 5 kr min. Du kan ikke gjemme deg bak at samfunnet har blitt slik. Kjenner jeg blir provosert av hele bransjen og kynismen som ligger bak
Jeg kan si meg enig, for jeg vet jo godt at menn er veldig forskjellige. Det at en tilfeldig mann skal snakke for alle menn, blir jo bare rør.
Denne Klaus kan jo egentlig bare snakke for seg selv. Kr 5,- i minuttet ville vært mer enn nok.
Svar med sitat
Gammel 07.12.18, 14:13
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 16,218
Standard

Sitat:
Vi ser et marked, og gir et tilbud.
Man må ikke tenke alle som fattige minstepensjonister. Kundene er alle typer mennesker.

MALU
Gammel 07.12.18, 14:18
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,693
Standard

Det minner meg om en ensom mann som ringte disse sex-telefonene som en gang fantes, og han ringte mye. Bare for å prate om alt mulig. Han fikk telefonregning på over 100.000 kroner. Som han ikke kunne betale. Avisene skrev om han - og det endte med at han slapp å betale. Det var en tragisk sak, husker jeg. Han ble også omtalt på dette forumet. For dette kan fort bli å utnytte ensomme mennesker og i tillegg gjøre de blakke, og enda mer deprimerte.
Svar med sitat
Gammel 07.12.18, 14:18
Banned

Standard

Sitat:
Vi ser et marked, og gir et tilbud.
Man må ikke tenke alle som fattige minstepensjonister. Kundene er alle typer mennesker.

MALU
Du har fortsatt ett ansvar! Vi kan alle være intuitive i likhet med denne Klaus. Nå driver du bare med ansvarsfraskrivelse. Mange er i en sårbar situasjon og da skal du være snill å tilby dem en mann som sitter å gir ut råd for 26 kr minuttet?
Som Alex sier over, skal han snakke på vegne av alle mannfolk som blir det bare rør. Menn er også forskjellige i likhet med oss damer..
Svar med sitat
Gammel 07.12.18, 14:19
Banned

Standard

Man trenger heller ikke å være minstepensjonist for å bli fort blakk på denne bransjen.
Svar med sitat
Gammel 07.12.18, 15:19
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 16,218
Standard

Sitat:
Du har fortsatt ett ansvar! Vi kan alle være intuitive i likhet med denne Klaus. Nå driver du bare med ansvarsfraskrivelse. Mange er i en sårbar situasjon og da skal du være snill å tilby dem en mann som sitter å gir ut råd for 26 kr minuttet?
Som Alex sier over, skal han snakke på vegne av alle mannfolk som blir det bare rør. Menn er også forskjellige i likhet med oss damer..
Som sagt så har vi sett et marked på bakgrunn av at vi har erfaring i bransjen, og vi har opprettet et tilbud.
Jeg er ansatt for å gjøre en jobb, og den gjør jeg.

MALU
Gammel 07.12.18, 16:01
milla sin avatar
milla milla er offline
Fersk

Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 92
Standard

Ser veldig kommersielt ut alt dette, men det blir spennende å følge med videre
Svar med sitat
Gammel 07.12.18, 23:59
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 4,635
Standard

Sitat:
Som sagt så har vi sett et marked på bakgrunn av at vi har erfaring i bransjen, og vi har opprettet et tilbud.

MALU
Nå skal ikke jeg lage noen støy ut av dette, men dette synes jeg er heller drøyt.
Å skulle betale 26 kr/min pluss,pluss.. for at en mann skal sitte å synse og mene noe om hva andre menn tenker og tror - det ser jeg ikke noe særlig poeng i.
Svar med sitat
Gammel 08.12.18, 00:50
Romerinne Romerinne er offline
Superbruker

Medlem siden: Sep 2011
Meldinger: 1,365
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Mojo* Vis post
Nå skal ikke jeg lage noen støy ut av dette, men dette synes jeg er heller drøyt.
Å skulle betale 26 kr/min pluss,pluss.. for at en mann skal sitte å synse og mene noe om hva andre menn tenker og tror - det ser jeg ikke noe særlig poeng i.
Enig!
Tror heller jeg ringer (les, kaster bort penger på) gode gamle Einar på Magic Circle. «Øyan e sjelens speil» var det dypeste han kunne komme med.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 10:19.