Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Spåtjenester

Spåtjenester Her kan du diskutere dine spåerfaringer, komme med anbefalinger osv.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 14.04.18, 17:31
Surre Surre er offline
Fersk

Medlem siden: Sep 2017
Meldinger: 45
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Montana86 Vis post
Den sprøeste .. Hahaha! Jeg ringte en spådame i utlandet, fordi venninnen min som bor der sa hun var helt rå.

Og ja hun så masse greier, hvor mange barn jeg har, kjønn osv. Og kjærligheten, vel it is what it is.
Uansett så sa hu, om jeg ønsker å få han tilbake så skal jeg putte fingrene mine i privaten og etterpå i drikken hans å snurre dem tre ganger klokkens vei.

Det har jeg ikke gjort. Tenker at sånn woodoo er ikke helt min greie.
Svar med sitat
Gammel 14.04.18, 17:35
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,613
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Kamo Vis post
Fant denne tråden og fikk lyst å fortelle hva jeg har fått høre.

Jeg hadde en fast spådame for noen år siden og ringte henne derfor flere ganger over år. To ganger påstod hun at samboeren min var alkoholiker, noe han overhodet ikke var. Han tok alkohol kun 5-6 ganger i året i tillegg var det mange sorter brunt og blankt i skapet vårt som bare samlet støv. Jeg sa det til henne, men fikk surt tilbake at; joda jeg ville oppdage det
Hun så vel bare alle de flaskene som stod i skapet hun da, men ikke støvet.
Og så så hun vel at han klunket noen ganger i året, og konkluderte med at han var nok alkoholiker ja.... (For når man spår så kommer jo informasjonen i bruddstykker, og så må man sette de sammen som et puzzlespill. Kan nok bli mye feil da, og fort skal det gjøres og.)
Svar med sitat
Gammel 14.04.18, 18:24
Kamo Kamo er offline
Godt kjent

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 501
Standard

Sitat:
Den sprøeste .. Hahaha! Jeg ringte en spådame i utlandet, fordi venninnen min som bor der sa hun var helt rå.

Og ja hun så masse greier, hvor mange barn jeg har, kjønn osv. Og kjærligheten, vel it is what it is.
Uansett så sa hu, om jeg ønsker å få han tilbake så skal jeg putte fingrene mine i privaten og etterpå i drikken hans å snurre dem tre ganger klokkens vei.

Det har jeg ikke gjort. Tenker at sånn woodoo er ikke helt min greie.
Åh herregud, vet ikke hvordan jeg hadde reagert

Sitat:
Opprinnelig postet av Alexx Vis post
Hun så vel bare alle de flaskene som stod i skapet hun da, men ikke støvet.
Og så så hun vel at han klunket noen ganger i året, og konkluderte med at han var nok alkoholiker ja.... (For når man spår så kommer jo informasjonen i bruddstykker, og så må man sette de sammen som et puzzlespill. Kan nok bli mye feil da, og fort skal det gjøres og.)
Nei, det holder ikke da burde hun sett litt av hvert på meg!
Gammel 14.04.18, 19:15
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Kamo Vis post
Åh herregud, vet ikke hvordan jeg hadde reagert

Nei, det holder ikke da burde hun sett litt av hvert på meg!
Men det kan det jo hende at hun gjør og, men sier det ikke. Hehe...:-)
Svar med sitat
Gammel 14.04.18, 22:39
Honeyboo Honeyboo er offline
Fersk

Medlem siden: Apr 2018
Meldinger: 79
Standard

En spåer sa til meg at jeg hadde vært mammaen til han mannen jeg ringte om i ett tidligere liv......
Ikke at denne spåere er gal, jeg har respekt for henne, men litt merkelig allikevel da må jeg si.....
Svar med sitat
Gammel 14.04.18, 22:41
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Honeyboo Vis post
En spåer sa til meg at jeg hadde vært mammaen til han mannen jeg ringte om i ett tidligere liv......
Ikke at denne spåere er gal, jeg har respekt for henne, men litt merkelig allikevel da må jeg si.....
Ja, man kan høre mye rart om tidligere liv, og hvilke relasjoner man har hatt til de rundt seg. Om det stemmer, vet man jo ikke.
Svar med sitat
Gammel 15.04.18, 09:59
Mara Mara er offline
Fersk

Medlem siden: Mar 2016
Meldinger: 59
Standard

Fått svært rare svar, som jeg antar egentlig er feil tolkning av et "bilde". F eks ble jeg spådd to barn med eksen. Ja, jeg ble gravid to ganger det året (IKKE med eksen dog) - men begge svangerskap endte i abort. Så feil mann og feil utfall, men ikke helt feil likevel..
Svar med sitat
Gammel 15.04.18, 10:00
Mara Mara er offline
Fersk

Medlem siden: Mar 2016
Meldinger: 59
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Honeyboo Vis post
Haha, utrolig lite relevant uansett om det er sant eller ei. Bare snålt..
Svar med sitat
Gammel 16.04.18, 23:08
Montana86 Montana86 er offline
Fersk

Medlem siden: Nov 2017
Meldinger: 74
Standard

Haha nei hvordan skal man reagere på det med fingrene her og der 😅 Hun sa også at neste gang vi har sex så skal jeg, beklager detaljer men hun sa faktisk dette, at jeg skulle ta sæden hans (som er i/på meg, alt ettersom &#128517 og tørke det opp og brenne papiret. Skulle visst holde han trofast.

Altså ........ Jeg har ringt mye nå dette året, det har vært et jævlig tøft år og ingenting er annerledes nå enn hva det var da, føles det som, men samtidig helt forskjellig fra alltid. Og det er litt fifty-fifty med disse spådamene. Vigdis sa om to uker er dere fysisk sammen igjen - det er sikkert en mnd siden. Sonja sa til helgen vettu, da ordner det seg. Det er typ et halvt år siden.
Men jeg VET at mennesker har sånne evner, jeg har det selv! Jeg kan også lese tarot. Det bare irriterer meg at alle tar feil på min greie.
Men så desperat blir jeg likevel ikke! 😂
Svar med sitat
Gammel 17.04.18, 07:47
Kamo Kamo er offline
Godt kjent

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 501
Standard

Sitat:
Haha nei hvordan skal man reagere på det med fingrene her og der 😅 Hun sa også at neste gang vi har sex så skal jeg, beklager detaljer men hun sa faktisk dette, at jeg skulle ta sæden hans (som er i/på meg, alt ettersom &#128517 og tørke det opp og brenne papiret. Skulle visst holde han trofast.

Altså ........ Jeg har ringt mye nå dette året, det har vært et jævlig tøft år og ingenting er annerledes nå enn hva det var da, føles det som, men samtidig helt forskjellig fra alltid. Og det er litt fifty-fifty med disse spådamene. Vigdis sa om to uker er dere fysisk sammen igjen - det er sikkert en mnd siden. Sonja sa til helgen vettu, da ordner det seg. Det er typ et halvt år siden.
Men jeg VET at mennesker har sånne evner, jeg har det selv! Jeg kan også lese tarot. Det bare irriterer meg at alle tar feil på min greie.
Men så desperat blir jeg likevel ikke! 😂
OMG Jeg har ringt teletorg siden det startet, men aldri vært borti en sånn spåer som du forteller om Kunne nesten ringt henne bare for å høre hvilke triks hun kunne anbefale
Jeg skulle hatt meg et hus og lurer på hva jeg skulle satt fyr på

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 00:46.