Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Alternativ > Healing

Healing Snakk om alt innen healing

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 25.02.15, 18:06
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 16,136
Standard

Fortsatt ikke vondt i magen i det hele tatt!

I dag var vi hos legen igjen og nå er alle blodprøvene perfekt! Da vi var der, sa jeg til legen at jeg må jo innrømme at jeg har kontaktet en healer som har healet magen siden jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre lenger. Vanskelig å høre gutten si at det er så vondt.
Legen var interessert i å høre om hva dette var, og jeg fortalte at det er en afrikansk sjaman som bor og er i Oslo. Han healet om natten mens gutten sov (fjernhealing) og uten at gutten visste om det. Og allerede dagen etterpå, sa gutten at det var mindre vondt. Neste dag, mindre vondt osv osv. Og nå ikke vondt i det hele tatt.

Siden jeg snakket med legen om det, så hørte jo gutten om dette. Så jeg sa til han at jeg skulle forklare det når vi kom ut i bilen igjen.
Legen noterte det jeg sa og han var veldig glad for at dette hadde hjulpet. Han var jo enig i at siden gutten ikke visste om at han ble healet, kunne det jo heller ikke være innbilt. Det viktigste er jo at gutten ikke har vondt.

Da vi kom ut i bilen fortalte jeg gutten hva fjernhealing er, hvordan man healer og hvem healeren er. Jeg så at han tenkte litt på det.
Så kom vi ned på en matbutikk etterpå og plutselig sier han: jeg kjente at han healte meg. Jeg spurte hvordan han kjente det. Han sa at det var nesten som han drømte, men så kjente han akkurat som en vind som kom og blåste på han.

Utrolig artig!!

MALU

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 21:20.