Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Alternativ > Healing

Healing Snakk om alt innen healing

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 30.01.15, 00:49
Daysie Daysie er offline
Godt kjent

Medlem siden: Jun 2014
Meldinger: 375
Standard

Bare et spørsmål ( ikke skyt meg om jeg har misforstått)

Mener du Evita at du har hatt kunder som la oss si har den uhelbredlige sykdommen MS og blitt frisk? Eller kreft med spredning, hjernesvulst eller kols?

Jeg tror healing kan være kjempebra! Det kan sikkert løse opp en del psykiske og fysiske knuter, men mer alvorlige sykdommer/uhelbredlige, det må jeg nesten ha et bevis på før jeg tror.

Og jeg tror det kan være et sårt og provoserende tema for folk. Husk på hvor mange som har mistet mennesker de er glad i gjennom langvarig og pinefull sykdom, da tror jeg man skal være litt forsiktig før man uttaler seg om at healing er tingen.
Svar med sitat
Gammel 30.01.15, 00:56
Evita
Guest

Meldinger: n/a
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Fruen Vis post
Jeg sa ingenting om at du markedsførte deg ´her inne.

Hvor da da? Jeg markedsfører meg ikke i det hele tatt
Svar med sitat
Gammel 30.01.15, 01:07
Evita
Guest

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Mileys Vis post
Bare et spørsmål ( ikke skyt meg om jeg har misforstått)

Mener du Evita at du har hatt kunder som la oss si har den uhelbredlige sykdommen MS og blitt frisk? Eller kreft med spredning, hjernesvulst eller kols?

Jeg tror healing kan være kjempebra! Det kan sikkert løse opp en del psykiske og fysiske knuter, men mer alvorlige sykdommer/uhelbredlige, det må jeg nesten ha et bevis på før jeg tror.

Og jeg tror det kan være et sårt og provoserende tema for folk. Husk på hvor mange som har mistet mennesker de er glad i gjennom langvarig og pinefull sykdom, da tror jeg man skal være litt forsiktig før man uttaler seg om at healing er tingen.
Jeg sier overhodet ikke at det bare er healing som er tingen. Healing er tingen, ja :) Men ikke bare den ensete tingen :)
Kreft med spredning, og kreft som har vært oppgitt av legene har jeg vært borti mange ganger. Og da er folk blitt friske. MS tror jeg ikke jeg har blitt bedt om å heale, Ikke som jeg kan huske, men veldig mange med ME. De er blitt firske flestparten, og da snakker jeg om mange. Det samme gjelder kreft både i startfasen og langt fremskredet.
Det er vel akkurat der jeg lærte å heale kreft når min egen, unge søster var syk og døde av kreft for mange år siden.
Lærte mye da ;( Samtidig døde min andre søster av hjerneslg. Det er av slike fæle erfaringer som dette jeg har lært av.
Jeg startet med min egen familie der veldig mange døde og havnet i ulykker. En nevø som holdt på å havne i rullestol etter en motorsykkelulykke, healet jeg. Det var da i den tiden jeg skjønte at jeg kunne heale.
kols og svulster har jeg healet
Jeg gir ikke bevis. De som tror, tror. De som ikke tror er vanskelig å heale. Det går, men jeg orker ikke bruke energi på det. Det kan andre ta seg av :) n <3

De jeg har hjulpet med healingen, har jeg gode tilbakemeldinger fra. Jeg kvier meg til den dagen kan komme der jeg ikke klarer det. Da tror jeg ikke jeg vil mer, så det håper jeg aldri mp skje.

Sist endret av Evita; 02.02.15 kl 03:14
Svar med sitat
Gammel 30.01.15, 01:13
Fru Larsen
Guest

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Evita Vis post
Jeg sier overhodet ikke at det bare er healing som er tingen. Healing er tingen, ja :) Men ikke bare den ensete tingen :)
Kreft med spredning, og kreft som har vært oppgitt av legene har jeg vært borti mange ganger. Og da er folk blitt friske. MS tror jeg ikke jeg har healet, Ikke som jeg kan huske, men veldig mange med ME. De er blitt firske flestparten, og da snakker jeg om mange. Det samme gjelder kreft både i startfasen og langt fremskredet.
Det er vel akkurat der jeg lærte å heale kreft når min egen, unge søster var syk og døde av kreft for mange år siden.
Lærte mye da ;( Samtidig døde min andre søster av hjerneslg. Det er av slike fæle erfaringer som dette jeg har lært.
Jeg startet med min egen familie der veldig mange døde og havnet i ulykker. En nevø som holdt på å havne i rullestol etter en motorsykkelulykke, klarte jeg å få frisk. Det var da i den tiden jeg skjønte at jeg kunne heale.
kols og svulster har jeg tatt.
Jeg gir ikke bevis. De som tror, tror. De som ikke tror er vanskelig å heale. Det går, men jeg orker ikke bruke energi på det. Det kan andre ta seg av :)

De jeg har hjulpet med healingen, er blitt friske. Jeg kvier meg til den dagen kan komme der jeg ikke klarer det. Da tror jeg ikke jeg vil mer, så det håper jeg aldri mp skje.
n <3
Hjelp..........

Sist endret av Fru Larsen; 30.01.15 kl 01:19
Svar med sitat
Gammel 30.01.15, 01:19
Evita
Guest

Standard

Sitat:
Hjelp..........
Og hva trenger den fruen hjelp til ? :)
Svar med sitat
Gammel 30.01.15, 01:28
Pocahontas Pocahontas er offline
Banned

Medlem siden: Dec 2014
Meldinger: 262
Standard

Sitat:
Kreft med spredning, og kreft som har vært oppgitt av legene har jeg vært borti mange ganger. Og da er folk blitt friske. MS tror jeg ikke jeg har blitt bedt om å heale, Ikke som jeg kan huske, men veldig mange med ME. De er blitt firske flestparten, og da snakker jeg om mange. Det samme gjelder kreft både i startfasen og langt fremskredet.
Lærte mye da ;( Samtidig døde min andre søster av hjerneslg. Det er av slike fæle erfaringer som dette jeg har lært.
Jeg startet med min egen familie der veldig mange døde og havnet i ulykker. En nevø som holdt på å havne i rullestol etter en motorsykkelulykke, klarte jeg å få frisk. Det var da i den tiden jeg skjønte at jeg kunne heale.
kols og svulster har jeg tatt.
Jeg gir ikke bevis. De som tror, tror. De som ikke tror er vanskelig å heale. Det går, men jeg orker ikke bruke energi på det. Det kan andre ta seg av :) n <3

Eller - om jeg har hatt ontakt med deg noen gang, kan du være med i en hemmelig healinggruppe jeg har på FB. Der får du nok bevis

De jeg har hjulpet med healingen, er blitt friske. Jeg kvier meg til den dagen kan komme der jeg ikke klarer det. Da tror jeg ikke jeg vil mer, så det håper jeg aldri mp skje.
Nå er jeg under snittet skeptisk, men den setningen der blir litt vanskelig for meg å svelge. Hadde jeg vært døende av kreft og blitt frisk med healing, så hadde jeg fortalt alle om det. Jeg hadde stått frem i aviser, jeg hadde lovpriset dette mennesket som hadde fått meg frisk. ME er en ting, for det kan ikke dokumenteres vitenskapelig verken med diagnosering eller helbredelse. Men det kan jo kreft, så sånn sett burde du jo både kunne gi bevis, og ikke minst være opptatt av å kunne gi bevis?
Svar med sitat
Gammel 30.01.15, 01:30
Fru Larsen
Guest

Standard

Hva med denne; denne er såååå over streken....at jeg får ikke puste...

"De jeg har hjulpet med healingen, er blitt friske. Jeg kvier meg til den dagen kan komme der jeg ikke klarer det. Da tror jeg ikke jeg vil mer, så det håper jeg aldri mp skje"
Svar med sitat
Gammel 30.01.15, 01:39
Evita
Guest

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Pocahontas Vis post
Nå er jeg under snittet skeptisk, men den setningen der blir litt vanskelig for meg å svelge. Hadde jeg vært døende av kreft og blitt frisk med healing, så hadde jeg fortalt alle om det. Jeg hadde stått frem i aviser, jeg hadde lovpriset dette mennesket som hadde fått meg frisk. ME er en ting, for det kan ikke dokumenteres vitenskapelig verken med diagnosering eller helbredelse. Men det kan jo kreft, så sånn sett burde du jo både kunne gi bevis, og ikke minst være opptatt av å kunne gi bevis?
Det er de som ville gjøre det, men jeg vil ikke. Jeg syns det hadde blitt for mye pes. Jeg som ikke vil interjuves på krystallkulen engang
Det er ikke alle som vil fortelle at de er blitt healet heller. De er redd for å bli sett rart på, slik sammfunnet fremdeles er.
ME er mye vanskeligere å heale enn kreft, synes jeg. Man må bruke mange omganger. De får healing hvor lenge som helst. Noen trenger mange healinger og noen bare en 'Nei, jeg er ikke opptatt av å bevise noe som helst. Bare interessert i å få frem i lyset at healing faktisk er noe i. Det er det samme som med spåing, men selvsagt noe helt annet likeve.
hvis jeg skulle begynne å bevise noe, tror jeg jeg hadde mistet evnene mine. Det blir bare feil.l
Svar med sitat
Gammel 30.01.15, 01:42
Evita
Guest

Standard

Sitat:
Hva med denne; denne er såååå over streken....at jeg får ikke puste...

"De jeg har hjulpet med healingen, er blitt friske. Jeg kvier meg til den dagen kan komme der jeg ikke klarer det. Da tror jeg ikke jeg vil mer, så det håper jeg aldri mp skje"
Pussst :)
Og en annen plass sa jeg at det kun er de som er ment å kontakte meg som tar kontakt med meg
heldigvis
- men nå avslutter jeg her. Det blir alt for negativt med kommentarene fra fruLarsen for meg <3

Sist endret av Evita; 30.01.15 kl 01:44
Svar med sitat
Gammel 30.01.15, 01:43
Fru Larsen
Guest

Standard

Sitat:
Det er de som ville gjøre det, men jeg vil ikke. Jeg syns det hadde blitt for mye pes. Jeg som ikke vil interjuves på krystallkulen engang
Det er ikke alle som vil fortelle at de er blitt healet heller. De er redd for å bli sett rart på, slik sammfunnet fremdeles er.
ME er mye vanskeligere å heale enn kreft, synes jeg. Man må bruke mange omganger. De får healing hvor lenge som helst. Noen trenger mange healinger og noen bare en 'Nei, jeg er ikke opptatt av å bevise noe som helst. Bare interessert i å få frem i lyset at healing faktisk er noe i. Det er det samme som med spåing, men selvsagt noe helt annet likeve.
hvis jeg skulle begynne å bevise noe, tror jeg jeg hadde mistet evnene mine. Det blir bare feil.l
Dette går ikke an....
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 23:29.