Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Alternativ > Healing

Healing Snakk om alt innen healing

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 20.02.15, 01:22
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 16,139
Smile Nå er jeg så spent!!!

Minste sønnen i huset er så plaget med magen. Alltid vondt i magen. Vi har vært hos legen og han kunne ikke se hva som kunne gjøre dette.
Jeg begynner å tro at han bekymrer seg mye. Jeg skal begynne i ny jobb, og storebroren har nettopp kjøpt leilighet sammen med kjæresten og flyttet, så det er mye forandringer på en gang.

Nå synes jeg han har hatt vondt så lenge, så jeg blir nesten litt desperat. Vil jo at han skal slippe å gå slik å ha det dårlig.

Så i dag ringte jeg til en jeg kjenner som er afrikansk sjaman og ba han heale han. Det blir jo fjernhealing, men jeg vet at dette funker. En gang han healet mamma, så sa han bare at hun skulle legge seg om kvelden og være i seng før kl 00.00 for da skulle han jobbe med healingen. Hun gikk og la seg og glemte hele greien. Våknet av støt som gikk gjennom kroppen og holdt på i flere timer. Hun ble nesten redd, men så husket hun at han skulle jo heale. Bra ble hun også. Så nå skal jeg prøve dette for gutten her og håper det kan hjelpe.

Gutten selv vet ingenting, så det kan ikke bli noe innbilninger heller. Så nå er jeg spent på hva som skjer.

MALU
Gammel 20.02.15, 10:36
wander
Guest

Meldinger: n/a
Standard

Å, nå er jeg spent sammen med deg.
Svar med sitat
Gammel 20.02.15, 11:53
Miss-Sunshine Miss-Sunshine er offline
Fersk

Medlem siden: Jan 2015
Sted: Vestfold
Meldinger: 14
Standard

Hei Malu :)

Siden kraften av fler aldri skader vil jeg tilby meg å legge inn healing til sønnen din også.

Men gjør det kun om jeg får lov :)

God bedring til sønnen din <3
Gammel 20.02.15, 12:18
Terra. Terra. er offline
Banned

Medlem siden: May 2014
Meldinger: 1,014
Standard

Bare han ikke blir redd da Malu. Tenk hvis han kjenner energiene og ikke skjønner hva det er. Barn kjenner det mye lettere enn det voksne vanligvis gjør vet du. Tror du ikke det er bedre at han vet om det? Måtte bare si det. De kjenner healingen lett som en tinglende, kilende følelse og begynner å le fordi de synes det er morsomt når de kjenner det. Barn er veldig åpne for healing og de er ikke redd for det når de får det forklart på forhånd. Da er de helt med og så får deres egen kraft også lov til å være bevisst med på healingen. Håper sønnen din får hjelp av healingen.
Svar med sitat
Gammel 20.02.15, 12:58
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Miss-Sunshine Vis post
Hei Malu :)

Siden kraften av fler aldri skader vil jeg tilby meg å legge inn healing til sønnen din også.

Men gjør det kun om jeg får lov :)

God bedring til sønnen din <3
Ja, tusen takk! Det hadde vært flott.

MALU
Gammel 20.02.15, 12:59
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Terra. Vis post
Bare han ikke blir redd da Malu. Tenk hvis han kjenner energiene og ikke skjønner hva det er. Barn kjenner det mye lettere enn det voksne vanligvis gjør vet du. Tror du ikke det er bedre at han vet om det? Måtte bare si det. De kjenner healingen lett som en tinglende, kilende følelse og begynner å le fordi de synes det er morsomt når de kjenner det. Barn er veldig åpne for healing og de er ikke redd for det når de får det forklart på forhånd. Da er de helt med og så får deres egen kraft også lov til å være bevisst med på healingen. Håper sønnen din får hjelp av healingen.
Han afrikanske sjamanen jobber alltid fra kl 00.00 om kvelden og da sover han jo.

Ellers så er han ikke så redd av seg. Han har også mange forskjellige følelser i magen, så han ville sikkert tenkt at det er det samme. Noen ganger sier han det svir, noen ganger sier han at det dunker osv.

MALU
Gammel 20.02.15, 13:00
Sofeline sin avatar
Sofeline Sofeline er offline
Superbruker

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Nord Norge
Meldinger: 1,706
Standard

Er enig med Terra her, snakk med sønnen din om dette og da vil han garantert ikke bli redd når det inntreffer.
Masse god bedring til gutten.
uten at du tillater det..
Svar med sitat
Gammel 21.02.15, 00:51
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Standard

Jeg har i dag lest veldig mye om Chakra og Solar Plexus som jo er der han har vondt. Det står at det er der alle følelser ligger og spesielt følelsene der man tenker på om man er god nok, om man er flink nok osv. Og det stod at akkurat det chakraet er gult. Når det området var friskt og bra, skulle det være en helt klar gulfarge. Så jeg har i dag visualisert at det området på han var helt klart og gult og jeg har også forsøkt å sende han litt healing.

Før han la seg nå, spurte jeg hvordan det var med magen og han svarte at magen var litt bedre nå enn den har vært før.

Så bare fortsett å sende healing de som vil. Ser ut som det virker.

MALU
Gammel 21.02.15, 12:50
Terra. Terra. er offline
Banned

Medlem siden: May 2014
Meldinger: 1,014
Standard

Så bra!
Svar med sitat
Gammel 23.02.15, 21:21
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Standard

Og i dag sa han at han ikke har noe vondt i magen i det hele tatt!!
Det er lenge siden han har sagt.

Må det bare vare!

Tusen takk til alle som har vært med å sende healing.

MALU

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 14:17.