Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Alternativ > Healing

Healing Snakk om alt innen healing

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 26.01.17, 10:03
Uglen sin avatar
Uglen Uglen er offline
Fersk

Medlem siden: Jan 2017
Sted: Norge
Meldinger: 3
Standard Kan healing hjelpe meg?

Hei!

Jeg har i noen år slitt med dårlig blodsirkulasjon i hendene i tillegg til Raynauds fenomen (likfingre). Dette kom plutselig og jeg har mine mistanker om at det kommer av ting jeg bærer på, fra fortiden, som jeg ikke klarer å gi slipp på. Uansett; hva tror dere? Vil healing hjelpe meg?

Takker så mye :)
Svar med sitat
Gammel 26.01.17, 10:15
marchprison5 marchprison5 er offline
Banned

Meldinger: 1
Standard

thich rao vat
Svar med sitat
Gammel 26.01.17, 11:59
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 4,630
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Uglen Vis post
Hei!

Jeg har i noen år slitt med dårlig blodsirkulasjon i hendene i tillegg til Raynauds fenomen (likfingre). Dette kom plutselig og jeg har mine mistanker om at det kommer av ting jeg bærer på, fra fortiden, som jeg ikke klarer å gi slipp på. Uansett; hva tror dere? Vil healing hjelpe meg?

Takker så mye :)
Hei !

Det skader ikke å prøve.

Jeg har fått god hjelp ved å benytte healing. Den fjerner blokkeringer i kroppen og du får bedre energiflyt. Det er en bonus bare det. :)

De gangene jeg har fått healing, så er beskjeden som så ; Vi kan ikke garantere at du får hjelp for det du egentlig kom for. Det kan være det er noe annet som er mer påkrevd å få hjelp for. Men du vil få hjelp !

Er det "gammelt grums" som du drar med deg, så er de behjelpelige med å fjerne det.
Jeg ville anbefalt deg å prøve. Om ikke annet, så får du energipåfyll. Det er klart, det er ikke absolutt alt de greier hjelpe en med. Og det er ikke alle de kan hjelpe. Men sånt vet man jo ikke før det er prøvd.
Svar med sitat
Gammel 26.01.17, 21:35
Uglen sin avatar
Uglen Uglen er offline
Fersk

Sted: Norge
Meldinger: 3
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Mojo* Vis post
Hei !

Det skader ikke å prøve.

Jeg har fått god hjelp ved å benytte healing. Den fjerner blokkeringer i kroppen og du får bedre energiflyt. Det er en bonus bare det. :)

De gangene jeg har fått healing, så er beskjeden som så ; Vi kan ikke garantere at du får hjelp for det du egentlig kom for. Det kan være det er noe annet som er mer påkrevd å få hjelp for. Men du vil få hjelp !

Er det "gammelt grums" som du drar med deg, så er de behjelpelige med å fjerne det.
Jeg ville anbefalt deg å prøve. Om ikke annet, så får du energipåfyll. Det er klart, det er ikke absolutt alt de greier hjelpe en med. Og det er ikke alle de kan hjelpe. Men sånt vet man jo ikke før det er prøvd.
Takk for svar :) Hvor lang tid tar vanligvis en slik behandling?
Svar med sitat
Gammel 26.01.17, 22:09
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 4,630
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Uglen Vis post
Takk for svar :) Hvor lang tid tar vanligvis en slik behandling?
Det er variabelt.
Føste gangen jeg ble fjernhealet, så satt jeg vel i telefonen fra ca kl 20.15 til 22.30.

Standarden er vel at de bruker pluss/minus 30 minutter.
Svar med sitat
Gammel 04.02.17, 22:47
Terra_ sin avatar
Terra_ Terra_ er offline
Godt kjent

Medlem siden: Mar 2016
Meldinger: 631
Standard

Ja, som Mojo sier angående healingen. Riktig det hun sier om tiden og at en kan prøve det.

Jeg tenker i tillegg at det kan godt være som du tenker at du går og bære på noe. Det beste for deg da, tenker jeg, er å bearbeide den sorgen og få det ut på den måten. Gå inn i det og kjenn på det og prøv så å tilgi deg selv og andre om nødvendig og gi slipp på det. Noen liker å skrive ned alt det vonde de går og bærer på og så brenne lappen på et trygt sted og liksom se for seg at det vanskelige gis videre til universet/noe høyere/Gud/englene/guider og hjelpere eller hva man tror på ;-)

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 21:13.