Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Øvelser og leker

Øvelser og leker Her kan vi legge øvelser for intuisjonen.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 28.05.18, 09:21
Terra_ Terra_ er offline
Godt kjent

Medlem siden: Mar 2016
Meldinger: 647
Standard

Jeg trakk noen kort for deg Lara. Ikke lett å bestemme seg for hva som er best å gjøre, det er virkelig vanskelig. Ønsker deg lykke til med valget uansett hva du kommer frem til.

10 of Pentacles: Remind yourself that it "takes a village" to get success out of life, so feel free to work toward a greater goal together. Successes are sweeter when we work together.

5 - The Hierophant: The little things about relationships are what make you the happiest, don't forget that.

2 - The High Priestess: Use your own opinions now more than ever; only you know what's best for you.
Svar med sitat
Gammel 28.05.18, 19:36
lara
Guest

Meldinger: n/a
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Terra_ Vis post
Jeg trakk noen kort for deg Lara. Ikke lett å bestemme seg for hva som er best å gjøre, det er virkelig vanskelig. Ønsker deg lykke til med valget uansett hva du kommer frem til.

10 of Pentacles: Remind yourself that it "takes a village" to get success out of life, so feel free to work toward a greater goal together. Successes are sweeter when we work together.

5 - The Hierophant: The little things about relationships are what make you the happiest, don't forget that.

2 - The High Priestess: Use your own opinions now more than ever; only you know what's best for you.
Tusen takk for kort og lykkeønskninger
Blir spennende å se hva som skjer og hvor jeg ender opp.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 23:35.