Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Øvelser og leker

Øvelser og leker Her kan vi legge øvelser for intuisjonen.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 22.05.18, 18:17
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,613
Standard

Jeg tror det blir ei jente jeg og. Ei lita tulle. :)
Svar med sitat
Gammel 17.06.18, 13:50
Flora sin avatar
Flora Flora er offline
Superbruker

Medlem siden: Feb 2014
Sted: Jupiter
Meldinger: 1,085
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Kamo Vis post
Så heldig du er! Har du flere barn, hvis ikke må du passe på å få mer enn ett noe jeg dessverre ikke gjorde. Tenkte først du fikk en jente, men er usikker hvis du har en jente fra før.
Dette blir mitt første barn. Har lyst på flere barn, men fordi jeg nå er singel så kan det bli vanskelig ;-) Men får se om jeg får meg en kjæreste etterhvert, da kan det kanskje bli aktuelt å få flere barn :-)
Gammel 17.06.18, 13:53
Flora sin avatar
Flora Flora er offline
Superbruker

Standard

Da har jeg var på OUL, og det viser seg at de fleste av dere hadde rett, det blir ei lita tulle <3 Gleder meg masse til å bli kjent med min lille prinsesse om noen måneders tid. Merker at jeg er sykt nysgjerrig på hvem hun er og hvem hun kommer til å ligne på :-)
Gammel 17.06.18, 14:25
Kamo Kamo er offline
Godt kjent

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 502
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Flora Vis post
Da har jeg var på OUL, og det viser seg at de fleste av dere hadde rett, det blir ei lita tulle <3 Gleder meg masse til å bli kjent med min lille prinsesse om noen måneders tid. Merker at jeg er sykt nysgjerrig på hvem hun er og hvem hun kommer til å ligne på :-)
Det er bare å glede seg barn gir livet en ny dimensjon. Du synes kanskje livet er kommet litt langt, men det er fortsatt mye igjen og du har mulighetene foran deg. Plutselig kan livet gå i speed og man lurer i ettertid hva som skjedde - skulle du få det slik du ønsker, er det ikke noe i veien for at du får en liten gutt om et par år. Det er mange menn som drømmer om å få sin egen familie, akkurat slik vi damer gjør. Lykke til
Gammel 17.06.18, 14:30
Flora sin avatar
Flora Flora er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Kamo Vis post
Det er bare å glede seg barn gir livet en ny dimensjon. Du synes kanskje livet er kommet litt langt, men det er fortsatt mye igjen og du har mulighetene foran deg. Plutselig kan livet gå i speed og man lurer i ettertid hva som skjedde - skulle du få det slik du ønsker, er det ikke noe i veien for at du får en liten gutt om et par år. Det er mange menn som drømmer om å få sin egen familie, akkurat slik vi damer gjør. Lykke til
Tusen takk for lykkeønskninger Jeg hadde aldri sett for meg at dette året kom til å endre seg så drastisk, på en positiv måte, og nå kan jeg nesten ikke vente til jeg har henne i armene mine <3

Det eneste som mangler i livet mitt er en mann, kommer han, så er alt forhåpentligvis fullkomment og jeg har alt jeg ønsket meg :-)
Gammel 17.06.18, 15:44
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,613
Standard

Sitat:
Så koselig at det blir ei lita tulle. :-) Det blir nok en ny, liten Flora tenker jeg.
Dvs. at hun vil ligne på deg. Personlighetmessig vet jeg ikke, men utseendemessig, kanskje.

Sist endret av Alexx; 17.06.18 kl 16:49
Svar med sitat
Gammel 17.06.18, 16:43
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 4,585
Standard

Sitat:
Neimen da.... da bomma jeg gitt..
Men blir stas med ei lita tulle. Hun kommer nok til å bli grundig bortskjemt tenker jeg.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 17:48.