Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Oss i mellom > Frustrasjonstråden

Frustrasjonstråden Her kan du skrike ifra deg.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 02.01.17, 02:03
Flora sin avatar
Flora Flora er offline
Superbruker

Medlem siden: Feb 2014
Sted: Jupiter
Meldinger: 1,090
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av wander Vis post
Takk <3

Jeg har mer troa på kjærlighetens lille Amor med pilene er på din side mer enn min...
Jeg vet virkelig ikke om jeg har så veldig mye mer flaks kjære Wander..
Gammel 02.01.17, 02:18
Flora sin avatar
Flora Flora er offline
Superbruker

Sted: Jupiter
Meldinger: 1,090
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Mojo* Vis post
Du får ha is i magen, og bare prøve å leve med at han er treig.
Han er en travel mann, men han er der. Ikke alltid at det går etter planen og at det blir utsettelser, men han prøver å få "sydd sammen" ting om ikke annet.
Lykke til ! Det blir snart nytt år, og nye muligheter.
Tusen takk for lykkeønskninger :-)
Gammel 02.01.17, 17:57
wander sin avatar
wander wander er offline
Superbruker

Meldinger: 2,224
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Flora Vis post
Jeg vet virkelig ikke om jeg har så veldig mye mer flaks kjære Wander..
Du har i hvert fall en å date du da...

Jeg leste det du hadde oppdatert om møtet deres nå, og jeg skjønner godt at du blir sliten.

Det kan kanskje virke som du må ta initiativ hele tiden og at det er du som må rett ut spørre han hva han vil. Si hva du føler og hva du vil og så be han om å si hva han føler og hva han vil?
Gammel 02.01.17, 19:05
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,634
Standard

Sitat:
Jeg har fått møtt steinbukkmannen. Vi hadde et utrolig koselig møte ettersom det var halvannet uke siden sist vi så hverandre. Denne daten var det forøvrig han som tok initiativ til.
Det eneste problemet er at det er så vanskelig å komme innpå han. Han bidrar så og si aldri til samtaler så hvis jeg ikke holder samtalene gående så prater vi nesten ikke, og dette begynner å gjøre meg utrolig sliten for det gjør meg ikke noe tryggere på hvor jeg har han..det er nesten så jeg er på randen til å gi opp mannen samtidig som jeg ikke er helt klar for det, for han glimter til i blant.. men hvor lenge skal dette pågå til jeg vet hvor jeg har han og hvor VI står hen?
Jeg er så sliten av dette her, og oppriktig talt så er jeg veldig lei meg også..jeg skulle ønske at ting var enklere..her har jeg en fantastisk flott mann som jeg har fått følelser for, som jeg i tillegg har datet en god stund nå, men som ikke gir mye av seg selv..til meg..for han har sinnsykt mye venner så SÅ innadvendt kan han umulig være..jeg er så frustrert..
Jeg lurer litt på - hva er det som er så fantastisk med han?
Svar med sitat
Gammel 03.01.17, 02:25
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,634
Standard

Sitat:
Jeg har fått møtt steinbukkmannen. Vi hadde et utrolig koselig møte ettersom det var halvannet uke siden sist vi så hverandre. Denne daten var det forøvrig han som tok initiativ til.
Det eneste problemet er at det er så vanskelig å komme innpå han. Han bidrar så og si aldri til samtaler så hvis jeg ikke holder samtalene gående så prater vi nesten ikke, og dette begynner å gjøre meg utrolig sliten for det gjør meg ikke noe tryggere på hvor jeg har han..det er nesten så jeg er på randen til å gi opp mannen samtidig som jeg ikke er helt klar for det, for han glimter til i blant.. men hvor lenge skal dette pågå til jeg vet hvor jeg har han og hvor VI står hen?
Jeg er så sliten av dette her, og oppriktig talt så er jeg veldig lei meg også..jeg skulle ønske at ting var enklere..her har jeg en fantastisk flott mann som jeg har fått følelser for, som jeg i tillegg har datet en god stund nå, men som ikke gir mye av seg selv..til meg..for han har sinnsykt mye venner så SÅ innadvendt kan han umulig være..jeg er så frustrert..
Jeg må innrømme at jeg reagerer veldig på at han så å si aldri bidrar til samtalene, og at han er så vanskelig å komme innpå. Hvorfor er han så lukket? Han har masse venner, så innadvendt er han ikke. Men hvorfor vil han ikke da fortelle om seg selv til deg, Flora? Hvorfor deler han ikke? Vil han ikke at du skal vite noe om han? Eller gidder han ikke? Han virker jo veldig lite engasjert i dere to. Og hvor interresert er han i deg? Spør han mye? Vil han vite mye om deg? Han viser det i alle fall ikke ved å selv ta initiativ til å spørre hva du driver med, hva du tenker osv. Du forteller sikkert selv, men han kunne jo vist litt interesse ved å spørre selv også. Og det gjør han jo ikke når du er den som hele tiden må starte samtaler og holde de i gang.

Og hvorfor synes du at han er så fantastisk? Han gir jo ingenting av seg selv, etter det du har fortalt.

Han er kanskje flott uteendemessig, men utseende er jo ikke alt. En fin personlighet er viktigst.

Jeg lurer på hvor interessert han egentlig er i deg, for jeg synes han virker så treg og lite engasjert. Men ikke alltid lett å oppdage, for kjærlighet gjør jo blind, det vet vi jo alle.

Hvis jeg er oppe i lignende situasjon, der jeg gir mye men får lite eller ingenting igjen, blir jeg gjerne irritert. Da gidder ikke jeg.
Overfor denne typen hadde jeg nok kastet inn håndkleet for lenge siden. Jeg vet riktignok at jeg også kan være utholdende, og har gitt personen flere sjanser, men det har ikke blitt noen bedring. Da har det nærmest vært en glede for meg å sette foten ned og si at det er over. Så kan de seile sin egen sjø.

Sist endret av Alexx; 03.01.17 kl 04:31
Svar med sitat
Gammel 04.01.17, 11:47
Sprett Sprett er offline
Godt kjent

Medlem siden: Jul 2011
Meldinger: 417
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Alexx Vis post
Jeg må innrømme at jeg reagerer veldig på at han så å si aldri bidrar til samtalene, og at han er så vanskelig å komme innpå. Hvorfor er han så lukket? Han har masse venner, så innadvendt er han ikke. Men hvorfor vil han ikke da fortelle om seg selv til deg, Flora? Hvorfor deler han ikke? Vil han ikke at du skal vite noe om han? Eller gidder han ikke? Han virker jo veldig lite engasjert i dere to. Og hvor interresert er han i deg? Spør han mye? Vil han vite mye om deg? Han viser det i alle fall ikke ved å selv ta initiativ til å spørre hva du driver med, hva du tenker osv. Du forteller sikkert selv, men han kunne jo vist litt interesse ved å spørre selv også. Og det gjør han jo ikke når du er den som hele tiden må starte samtaler og holde de i gang.

Og hvorfor synes du at han er så fantastisk? Han gir jo ingenting av seg selv, etter det du har fortalt.

Han er kanskje flott uteendemessig, men utseende er jo ikke alt. En fin personlighet er viktigst.

Jeg lurer på hvor interessert han egentlig er i deg, for jeg synes han virker så treg og lite engasjert. Men ikke alltid lett å oppdage, for kjærlighet gjør jo blind, det vet vi jo alle.

Hvis jeg er oppe i lignende situasjon, der jeg gir mye men får lite eller ingenting igjen, blir jeg gjerne irritert. Da gidder ikke jeg.
Overfor denne typen hadde jeg nok kastet inn håndkleet for lenge siden. Jeg vet riktignok at jeg også kan være utholdende, og har gitt personen flere sjanser, men det har ikke blitt noen bedring. Da har det nærmest vært en glede for meg å sette foten ned og si at det er over. Så kan de seile sin egen sjø.
Jeg henger meg på denne Alex, kjente jeg ble litt irritert på Flora sine vegne når jeg leste om den uengasjerte mannen. Er han virkelig så fantastisk? Vil han noe, viser han det. Uansett, lykke til Flora
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 22:34.