Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Oss i mellom > Frustrasjonstråden

Frustrasjonstråden Her kan du skrike ifra deg.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 05.05.17, 09:47
Salvie sin avatar
Salvie Salvie er offline
Superbruker

Medlem siden: Mar 2008
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 5,429
Standard Posten

Nå kjenner jeg at jeg blir veldig frustrert. Jeg er medlem i 2 bok-klubber og mottar stadig fakturagebyr, men bøkene uteblir. Nå for 2 gang lå det bokpakke på PLENEN? og til stor irritasjon må jeg gi videre beskjed til bok-klubber osv. Føler at jeg blir "sett" på som en raring, men makan til postomdeling altså...står til stryk!
Svar med sitat
Gammel 05.05.17, 16:08
Terra_ sin avatar
Terra_ Terra_ er offline
Godt kjent

Medlem siden: Mar 2016
Meldinger: 631
Standard

Sånt er slitsomt.

Uten å ha fått en eneste hentemelding først, har jeg et par ganger opplevd å få hentemelding med purring på at jeg skal hente pakken min på posten.

Det hadde jo vært greit å få en hentemelding først da. Men de har visst litt rot i systemet der noen ganger... var beskjeden jeg har fått da.
Gammel 05.05.17, 17:17
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Meldinger: 4,630
Standard

Her får vi som regel ikke hentemeldinga før pakken er returnert. Snakker om at "Posten skal fram" ja.
Svar med sitat
Gammel 05.05.17, 18:35
Salvie sin avatar
Salvie Salvie er offline
Superbruker

Standard

Ja jeg vokste jo opp med posthus? kanskje vi bør få tilbake det?
Svar med sitat
Gammel 06.05.17, 16:13
Romerinne Romerinne er offline
Superbruker

Medlem siden: Sep 2011
Meldinger: 1,362
Standard

Håper du klager når du finner pakken din ligge de ute på plena. Sånn skal det jo ikke være. Her jeg bor er det også post i butikk, men jeg har så langt ikke opplevd noe tull med pakker. Synes de gir god service.

Hadde derimot litt kluss en gang jeg bestilte en vare fra Internett. Den kom levert på døra med budbil - midt på dagen da jeg var på jobb. De hadde ringt meg og lagt igjen lapp utenfor blokka jeg bodde i. Telefonen fikk jeg ikke tatt for jeg var opptatt. De ringte igjen dagen etterpå da jeg igjen var på jobb og lurte på om jeg kunne komme og ta i mot pakken. Kunne ikke reise fra jobb, så de la den utenfor. Bestiller ikke noe fra det firmaet igjen. Man kan jo ikke holde seg hjemme fra jobb for å vente på pakker.
Svar med sitat
Gammel 06.05.17, 17:35
Salvie sin avatar
Salvie Salvie er offline
Superbruker

Standard

Ja det blir jo mye rot når det er flere leverandører og postomdeling. Vi har også post i butikk, men ikke alltid det er de som står for utleveringen. Det er jo konkurranse må vite....Men ja, - jeg bør klage på at pakken lå på plena 2 ganger, men kan hende de tenkte det var "greit" siden det evt ikke var plass i postkassa? hva vet jeg? er jo lettvint da å bare "slenge fra seg" pakken. Har også opplevd at dyre blader som jeg har abonnert på aldri har kommet i postkassa mi, samt at årsoppgaven heller aldri dukket opp? Man blir jo litt rådløs da fordi det er arbeid med å nøste opp slike saker.

Angående hentemelding? ja jeg vet det kan være mye tull der, men heldigvis har man ganske ok med tid på å hente da om det er duplikatmelding :-)
Svar med sitat
Gammel 18.06.17, 16:58
Terra_ sin avatar
Terra_ Terra_ er offline
Godt kjent

Medlem siden: Mar 2016
Meldinger: 631
Standard

Jeg fikk levert noen bøker på døren her for litt siden. Veldig greit. Fikk melding fra PostNord, my homepack, om ca. når de kom og de hengte posen pent på dørhanken. Måtte det fortsette sånn.

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 01:18.