Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Spåmetoder

Spåmetoder Hvilke spåmetoder brukes? Pendel, tarotkort, kaffegrut osv.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 14.02.15, 03:24
Evita Evita er offline
Godt kjent

Medlem siden: Jan 2014
Meldinger: 794
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Fruen Vis post
Nei, de er ikke svada, det er grunnleggende lærdom, men det kan være vanskelig å forstå hvor de kom fra for folk som ikke vet dette, som ikke tenker over det - og som ikke vet helt hvorfor vi startet tråden.

Hadde du lest trådene så hadde du nok sett hvorfor vi kom til disse konklusjonene; at det ikke var oppskrift på hvordan få riktig spådom; men oppskrift på å ha best mulige sjanser å forstå hvorfor ting kan bli feil, og hva som kan skje hvis hvis...., altså litt hjelp på veien for folk som vil begynne å spå - og for å ha størst mulig sjanse til å spå riktig - ellers så blir det litt sånn ´cold reading´.

Disse få punktene vil; gjøre folk obs på et par ting som man kanskje ikke tenker så veldig over før man får tak i noen kort og begynner å spå; man tror enten at kortene viser riktige svar; for så senere å vise seg at de tok feil (litt seint kanskje av og til), eller så forstår man ikke helt logikken i svarene kortene gav (hvorfor akkurat de kortene kom opp)...., så viser det seg at kortene bare viste tanker/følelser/håp/ønsker/drømmer.... - og så finner man ut etter en stund, at neida - jeg kan ikke spå/hun kan ikke spå/jeg kaster kortene.... - og så er det kanskje helt unødvendig..... følg enkle retningslinjer; spør konkret, ha hodet kaldt, ikke for mange spørsmål i hodet, ha ro i det og rundt deg, ikke tenkt på ´åååå, eg må ha det og det svaret, eg måååå ikke ha det svaret, eg måååå ha det svaret´, bare konsentrer om å spørre det ene spørsmålet.....sånn at kortene ikke svarer på tankene dine, gjenspeiler de fordi det er alt som ´høres´...., men sørg for at ´spørsmålet´blir det som kommer tydligst frem...., osv...., ellers kan det bli rot. Og dette gjelder om man spår seg selv, spår andre.

Du vet vel selv, stiller jeg deg 40 spm på en gang, samtidig som jeg prater om alt jeg er redd for og håper på, og alt jeg ønsker du skal svare, og er redd du ikke kan svare......så er det vel logisk at du ikke helt vet hva i alle dager du skal svare meg på, du svarer til slutt på hva jeg roper høyest om; og sier kanskje bare; ´hører du er redd for det og det´, eller ´å, du håper på dette du´, eller osv..... Rot, kaos, feil er risikoen man møter. Altså det var vel bedre jeg bare spurte; ´hva lager du til middag idag´? Da svarer du; ´kjøttkaker´ - fordi du oppfattet spørsmålet.
Men jeg har ikke lest trådene, og svart i hytt og pine her, Sikker t helt unødvendig. Første kommentar i trådene bør gi pekepinn.

Sist endret av Evita; 14.02.15 kl 08:08
Svar med sitat
Gammel 14.02.15, 03:27
Fru Larsen
Guest

Meldinger: n/a
Standard

Jada, men sånn ble det nå engang. Hvis du nå leser over det, så er du sikkert enig du også, hehe!

Og dessuten så kom det nå likevel frem i første innlegg også da, EGENTLIG!

Bare se her;

"forutsetninger for å spå mest mulig riktig
Hva er viktig i forhold til å spå riktig og mer presist? Uansett om det er klarsyn, kort, pendel eller hva annet man spår med/i?"

Sist endret av Fru Larsen; 14.02.15 kl 03:31
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 01:08.