Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Spåmetoder

Spåmetoder Hvilke spåmetoder brukes? Pendel, tarotkort, kaffegrut osv.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 15.02.15, 09:21
Tanja sin avatar
Tanja Tanja er offline
Superbruker

Medlem siden: Sep 2008
Sted: Fana, Bergen
Meldinger: 4,660
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av wander Vis post
Ja, jeg tenkte litt på deg da jeg skrev om dette med å bruke app/online vs. fysiske kort, Tanja, for du har nevnt det før at du bruker app.
Jeg bruker mest kortene.
Men om jeg er hjemme hos kjæresten, eller på hytten, da bruker jeg app.
Og den treffer like bra som kortene
Gammel 16.02.15, 12:31
Elise Elise er offline
Blir snart kjent

Medlem siden: May 2014
Meldinger: 147
Standard

Jeg bruker app'en fra New Age Store og den funker! Man rister på telefonen også får man opp et kort. Har brukt den lenge og den viser alltid riktige tendenser i forhold til hvor jeg befinner meg i livet!
Svar med sitat
Gammel 22.02.15, 18:47
wander sin avatar
wander wander er offline
Superbruker

Medlem siden: Feb 2014
Meldinger: 2,224
Standard

Jeg glemte bort denne tråden gitt...

Elise; er det Tarot eller Lenormand den appen?
Gammel 22.02.15, 18:52
Romerinne Romerinne er offline
Superbruker

Medlem siden: Sep 2011
Meldinger: 1,356
Standard

Sitat:
Jeg glemte bort denne tråden gitt...

Elise; er det Tarot eller Lenormand den appen?
Bra med tips på app'er. Jeg har en telefon med for liten lagringskapasitet, men når jeg en gang får ny skal jeg vurdere sånn App 😊
Svar med sitat
Gammel 23.02.15, 07:32
Elise Elise er offline
Blir snart kjent

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Romerinne Vis post
Bra med tips på app'er. Jeg har en telefon med for liten lagringskapasitet, men når jeg en gang får ny skal jeg vurdere sånn App 😊
Det er tarot. Den har hjulpet meg mye. :-) synes tolkningene er så positive og iom at man må riste på telefonen blir det jo like tilfeldig som å trekke kort... (?)
Svar med sitat
Gammel 23.02.15, 09:37
SummerTime sin avatar
SummerTime SummerTime er offline
Superbruker

Medlem siden: Aug 2013
Meldinger: 1,554
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Elise Vis post
Det er tarot. Den har hjulpet meg mye. :-) synes tolkningene er så positive og iom at man må riste på telefonen blir det jo like tilfeldig som å trekke kort... (?)
Hva heter den appen Elise?
Syntes den hørtes spennende ut:)
Gammel 23.02.15, 13:59
Chanelle Chanelle er offline
Fersk

Medlem siden: Dec 2014
Meldinger: 65
Standard

Sitat:
Jeg har veldig sansen for Doreen Virtue og hennes kort i mange forskjellig former, har et par-tre forskjellige selv.

Men i går oppdaget jeg appene hennes. Lastet ned tre forskjellige på iPaden - siden det er 7 dagers gratis prøveperiode.

Den ene appen er Romance Oracle Cards. Og flere forskjellige readinger man kan velge mellom.

Nå spurte jeg i går om denne daten og meg og fikk opp Love/Soul Mate og det er jo utrolig fint og koselig osv. Da la jeg vel fortid, nåtid og fremtid (Og fremtiden var et "heal forholdet til foreldrene dine"-kort, så jeg så ikke sammenhengen helt der...

I dag prøvde jeg et Situation spread. Og de virket plausible alle de kortene og på outcome kom samme kortet som i går på nåtid: Love/Soul Mate.

Det virker veldig som det går rette veien med meg og han daten, så derfor lurer jeg på:

Sånne apper - er de til å stole på? Hva tenker dere om det?

Jeg tenker at det er jo "bare" energier, og om det er fysiske kort eller online eller på apper eller via telefon eller hva som helst, så skulle det ikke være noe forskjell.

Jeg har også denne appen,og i tillegg kortene.(samt andre apper for android)
Synes det også er rart å få et kort som "heal forholdet til dine foreldre",eller andre kort som synes irrelevante.Det går jo an å spørre med ett kort,om du kan få en forklaring,eller noe mer som kan utdype.

Jeg prøvde månedslegget med disse nå,og fikk Ekteskap i April.Oi!Jeg har ingen mann pr idag,så det gikk fort
Det er en jeg tenker på,men skal noe til at det blir bryllup om 2 mnd Vi må nesten få kontakt først

Tenker at det enten menes bare at vi går inn i et forhold,eller det hinter meg om at det ligger ekteskap med han lenger frem.Når det gjelder tid,og slike mnd-legg så har det aldri stemt.Hadde vært så mye greiere om det virkelig gikk an å få nøyaktig tid.

Mars-kortet var :New love.Så det henger jo litt sammen med april-kortet.Men jeg tror nok englene tok litt hardt i når det gjelder ekteskap.
Svar med sitat
Gammel 23.02.15, 14:14
Elise Elise er offline
Blir snart kjent

Standard

Det står New Age Store på den (newagestore.com) gi tilbakemeld. Hva du synes når du har lastet den med da:)
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 00:51.