Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Spåmetoder

Spåmetoder Hvilke spåmetoder brukes? Pendel, tarotkort, kaffegrut osv.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 19.04.15, 18:14
Fru Larsen
Guest

Meldinger: n/a
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Mileys Vis post
Spennende! Lest litt om de kortene, virker veldig komplisert hehe
Ikke så veldig komplisert, men bare så innmari lang tid, det er lett å overse noe, eller tenke at kortet ligger en annen vei enn det ligger...det er fire retninger de kan ligge i om de kommer opp....går litt i surr om jeg prøver å være rask...så hodet må være klart...mye å huske på...

Men nå har jeg hvertfall lagt kort for deg, du fikk litt flere enn jeg liker, hehe...ikke alltid det kommer så mange opp, så jeg setter meg ned og begynner å skrive nå..., det kommer til å ta litt tid...
Svar med sitat
Gammel 19.04.15, 18:27
Chanelle Chanelle er offline
Fersk

Medlem siden: Dec 2014
Meldinger: 65
Standard

Disse kortene er enklere enn Leormand synes jeg,og overhodet ikke vanskelig å lære.Det er en stokk og en bok med svært god forklaring(engelsk).Det finnes også en link på nettet der en kan trekke kort selv.
Ikke noe mystisk i det,men kortene spår i sykdom,og det er jo ikke hyggelig å få et slikt kort.
Svar med sitat
Gammel 19.04.15, 18:48
caro caro er offline
Blir snart kjent

Medlem siden: Jun 2007
Meldinger: 151
Wink

Trengte du to da, fruen ?
Svar med sitat
Gammel 19.04.15, 19:15
Fru Larsen
Guest

Standard

Det første som kommer opp på deg er at du tydeligvis går gjennom en litt vanskelig tid nå, men du skal vite at gjennom det hele så vil kjærlighet holde deg varm, ikke nødvendigvis fra en mann, men kanskje også fra familie, venner, osv. Dette skal være over, altså problemtiden innen noen måneder hvertfall.

Det er også noe nå (innen noen måneders tid, kort tid) som du ikke vil lykkes med, dette er sannsynligvis noe du holder på med. Stopp opp og tenk, se om det er noe du kan gjøre annerledes, og uansett så vil det sannsynligvis komme noe bedre, så det er ikke noe å fortvile over om du ikke lykkes akkurat nå.

Du skal også vite at i skjebnen din, så vil det gode være mye mer av enn onde, det vil si at du har en god skjebne, og god karma om jeg skal bruke det uttrykket, så hvis du føler deg noe nede nå, så vit at ting vil ordne seg, du har skjebnen med deg, og dette gjelder fra nå av (noen uker eller så frem i tid, og har effekt hele livet).

Du er i ferd med å gå inn i en ny fase av livet ditt, og som kortene ovenfor forteller om så er det tydeligvis positive greier (innen kort tid).

Det er et nytt vennskap her (og dette har effekt noen måneder frem i tid) som du ikke skal stole helt på, ikke del for mye, det kan bli brukt mot deg. Dette kan være en veldig hyggelig person, men vær klar over at vedkommende først og fremst tenker på seg selv, ikke deg, og kan bruke informasjon for å få fordeler selv, og ikke tenke så mye på deg inni dette.

Det virker som du er i god form for tiden.

Det er noe du har ønsket deg lenge sannsynligvis, som du får beskjed om her at du vil få, kan være noe materielt, eller et mål du ønsket å oppnå, gi det noen måneder, og du kan gjerne dele drømmene dine med noen sånn at de kanskje hjelper deg å få ting til å skje.

Du får råd om å prøve å ta deg sammen, hehe - for å komme gjennom ting som har hendt, altså gå ut, vær sammen med venner, rett og slett ´action´, gjøre noe som gjør deg selv glad, og det vil hjelpe deg å komme deg etter noe vonde ting, og glemme.

Noen måneder frem, og som også gjelder hele livet gjennom, så vil du oppleve at kjærligheten befester seg, dvs. at dere blir som en, dette vil bygges opp over tid, og baseres på felles respekt og kjærlighet. Dette kan være en ny kar, eller noen du allerede er involvert med.

Litt frem i tid så vil du få noen penger også du, jenta. Helt uventa, ikke sånn veldig mye, trenger faktisk ikke være mye i det hele tatt, noen hundrelapper kanskje, men de er uventa og de er en overraskelse som du blir glad for, kan også være noe slik at du får noe gratis da, og så lengre frem, endel måneder frem i tid vil du få ganske så mye penger.

Du får snart nyheter (veldig snart) som vil gjøre deg veldig glad, enten på dine egne vegner eller på andres.

Du får også beskjed om at du vil finne en måte å få tak i penger på, og du får også opp at du kommer til å lykkes med med noe, et eller annet prosjekt, som du lykkes med etter litt hardt arbeid ja, men belønningen kommer med litt streben.

Jeg får også opp at du skal være litt på vakt/trå litt forsiktig, se deg for, hvis jeg skal bruke det uttrykket, eller være oppmerksom kanskje er et riktigere uttrykk, nå en uke og to fremover, ligger litt at du skal være forsiktig med folk f.eks, gjør ditt beste på jobb, f.eks..litt sånn, ikke være ´slumsete´og følger du det rådet så går ting bra.

Jeg gjorde det litt enkelt nå, da jeg helst ville se om noe kunne stemme fra søndagslegg.

Sist endret av Fru Larsen; 19.04.15 kl 19:27
Svar med sitat
Gammel 19.04.15, 19:20
caro caro er offline
Blir snart kjent

Medlem siden: Jun 2007
Meldinger: 151
Standard

Hvem var denne til?
Svar med sitat
Gammel 19.04.15, 19:23
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,634
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av caro Vis post
Hvem var denne til?
Den var til Mileys.
Svar med sitat
Gammel 19.04.15, 19:26
SummerTime sin avatar
SummerTime SummerTime er offline
Superbruker

Medlem siden: Aug 2013
Meldinger: 1,570
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Chanelle Vis post
Disse kortene er enklere enn Leormand synes jeg,og overhodet ikke vanskelig å lære.Det er en stokk og en bok med svært god forklaring(engelsk).Det finnes også en link på nettet der en kan trekke kort selv.
Ikke noe mystisk i det,men kortene spår i sykdom,og det er jo ikke hyggelig å få et slikt kort.
Kan jeg spørre deg Chanelle om linken til å trekke rft kort?
Gammel 19.04.15, 19:33
Fru Larsen
Guest

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av caro Vis post
Trengte du to da, fruen ?
Nei, jeg stengte telefonen her nå en liten stund, så på tide jeg begynner å jobbe, jeg har ikke jobbet siden tidlig ettermiddag..., så jeg bør kanskje gjøre noe fornuftig.

Jeg vet ikke når jeg tar Alexx på telefon, og som sagt jeg vet ikke om jeg tar deg, men har deg i bakhodet, blir ikke de første ukene uansett...

Sist endret av Fru Larsen; 19.04.15 kl 19:36
Svar med sitat
Gammel 19.04.15, 19:40
Daysie Daysie er offline
Godt kjent

Medlem siden: Jun 2014
Meldinger: 375
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Fruen Vis post
Det første som kommer opp på deg er at du tydeligvis går gjennom en litt vanskelig tid nå, men du skal vite at gjennom det hele så vil kjærlighet holde deg varm, ikke nødvendigvis fra en mann, men kanskje også fra familie, venner, osv. Dette skal være over, altså problemtiden innen noen måneder hvertfall.

Det er også noe nå (innen noen måneders tid, kort tid) som du ikke vil lykkes med, dette er sannsynligvis noe du holder på med. Stopp opp og tenk, se om det er noe du kan gjøre annerledes, og uansett så vil det sannsynligvis komme noe bedre, så det er ikke noe å fortvile over om du ikke lykkes akkurat nå.

Du skal også vite at i skjebnen din, så vil det gode være mye mer av enn onde, det vil si at du har en god skjebne, og god karma om jeg skal bruke det uttrykket, så hvis du føler deg noe nede nå, så vit at ting vil ordne seg, du har skjebnen med deg, og dette gjelder fra nå av (noen uker eller så frem i tid, og har effekt hele livet).

Du er i ferd med å gå inn i en ny fase av livet ditt, og som kortene ovenfor forteller om så er det tydeligvis positive greier (innen kort tid).

Det er et nytt vennskap her (og dette har effekt noen måneder frem i tid) som du ikke skal stole helt på, ikke del for mye, det kan bli brukt mot deg. Dette kan være en veldig hyggelig person, men vær klar over at vedkommende først og fremst tenker på seg selv, ikke deg, og kan bruke informasjon for å få fordeler selv, og ikke tenke så mye på deg inni dette.

Det virker som du er i god form for tiden.

Det er noe du har ønsket deg lenge sannsynligvis, som du får beskjed om her at du vil få, kan være noe materielt, eller et mål du ønsket å oppnå, gi det noen måneder, og du kan gjerne dele drømmene dine med noen sånn at de kanskje hjelper deg å få ting til å skje.

Du får råd om å prøve å ta deg sammen, hehe - for å komme gjennom ting som har hendt, altså gå ut, vær sammen med venner, rett og slett ´action´, gjøre noe som gjør deg selv glad, og det vil hjelpe deg å komme deg etter noe vonde ting, og glemme.

Noen måneder frem, og som også gjelder hele livet gjennom, så vil du oppleve at kjærligheten befester seg, dvs. at dere blir som en, dette vil bygges opp over tid, og baseres på felles respekt og kjærlighet. Dette kan være en ny kar, eller noen du allerede er involvert med.

Litt frem i tid så vil du få noen penger også du, jenta. Helt uventa, ikke sånn veldig mye, trenger faktisk ikke være mye i det hele tatt, noen hundrelapper kanskje, men de er uventa og de er en overraskelse som du blir glad for, kan også være noe slik at du får noe gratis da, og så lengre frem, endel måneder frem i tid vil du få ganske så mye penger.

Du får snart nyheter (veldig snart) som vil gjøre deg veldig glad, enten på dine egne vegner eller på andres.

Du får også beskjed om at du vil finne en måte å få tak i penger på, og du får også opp at du kommer til å lykkes med med noe, et eller annet prosjekt, som du lykkes med etter litt hardt arbeid ja, men belønningen kommer med litt streben.

Jeg får også opp at du skal være litt på vakt/trå litt forsiktig, se deg for, hvis jeg skal bruke det uttrykket, eller være oppmerksom kanskje er et riktigere uttrykk, nå en uke og to fremover, ligger litt at du skal være forsiktig med folk f.eks, gjør ditt beste på jobb, f.eks..litt sånn, ikke være ´slumsete´og følger du det rådet så går ting bra.

Jeg gjorde det litt enkelt nå, da jeg helst ville se om noe kunne stemme fra søndagslegg.

Tusen takk! Dette setter jeg veldig stor pris på at du tok deg tid til Fruen, det er mye der som kan virke som stemmer sånn som situasjonen er nå, litt skremmende noe av den informasjonen også, er veldig åpen mot nye mennesker, lite filter, så at noen vil kunne bruke det ser jeg egenrlig litt. Får ha det i bakhodet.

Rådet om mer action den tror jeg ikke jeg helt forstår, har hatt tre reiser både til utland og innland løpet av den siste måneden, samt vært med på mye sosialt, det har gått i ett. Så nå hadde jeg egentlig sett frem til litt mer ro jeg da hehe!

Blir spennende å se, det var jo veldig mye positivt her også! Men kan jeg spørre: tiden i dette legget? Tid er vanskelig, men har du en sånn ca beregning over hvor langt dette legget rekker?
Tusen takk Fruen :)
Svar med sitat
Gammel 19.04.15, 19:52
Fru Larsen
Guest

Standard

Tiden jeg gav er sånn ca. det jeg mener å huske, jeg tar ting etter husken, og det pleier å være sånn noenlunde (jeg tar tid med en klype salt, det er ikke alltid de stemmer heller). Jeg tenker halvår/år sammenlagt for legget, og det som kom opp mtp karmaen din f.eks vil jo gjelde for deg resten av livet (ikke at jeg har kunnet noensinne sjekke dette da, siden jeg jo ikke har noe referanser å holde meg til der, har ikke sett hvordan det har gått med noen et helt liv ennå, er ikke sååå gammel og ikke gjort det sååå lenge - utenom at boka sier det). Jeg har hatt disse kortene i hus siden omtrent de kom ut, mener jeg, har slitt ut en god del av disse kortstokkene, og de har stemt veldig godt da jeg la de før, men jeg oppfattet de litt skremmende, og så synes jeg at de tok så lang tid så jeg la de bort litt, så ikke helt hvordan jeg kunne bruke de i jobben heller, tok de bare frem av og til, og la de aldri mer på meg selv, men i og med Lenormand, så tok jeg de frem igjen, for da ble det ikke så skummelt lengre, og da fikk jeg jo mer utav de også, enn å lese de, kort for kort, så jeg har tørrtrent litt med noen venner over tid nå, og et par kunder jeg har kjent veldig godt, sett om jeg fikk noe mer utav de, og kunne lese de intuitivt, så da tenkte jeg at jeg kunne se om jeg kunne bruke de, dog jeg synes det er litt vanskelig uten å gjøre det via telefon pga jeg er nødt å vite hva jeg skal se etter, og via mail må jeg ha de spørsmålene, for å vite hva som er hva, ellers kan det jo være alt mulig, da de jo kan virke veldig generelle i første omgang, samtidig som de er veldig treffsikre også, og av og til veldig nifse. De er ikke til å spøke med, for advarslene er ofte reelle.

Det med at tingene, gå ut, osv. har sikkert med at det er bra for deg det da, å være med på ting, og at det har gjort deg sterkere, litt hvile må du da unne deg om du føler for det, det det betyr er at sånn gjør deg sterkere uansett, så kanskje det bare var et klapp på skulderen da. Når jeg tenker meg om så er ´umiddelbart´noe som kan dekke en tid før readingen - nå - og noen uker frem i tid, så det passet nok fint at du egentlig har fått et klapp på skulderen; flink pike.

Sist endret av Fru Larsen; 19.04.15 kl 20:29
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 04:45.