Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Oss i mellom > Dagbok

Dagbok Lag din egen dagbok eller trekk dagskort

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 07.04.18, 16:18
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,773
Smile Alexx' dagbok.

Tenkte jeg skulle prøve meg på et lite eksperiment når det kommer til "Law of attraction", eller "Secret-metoden", som jeg kaller den. Og se om den faktisk har noen innvirkning på kjærlighetslivet. Foreløpig blir det uten "The Secret", jeg har ikke visualisert drømmepartneren enda. Det kommer noe senere.
Dette blir spennende
Svar med sitat
Gammel 07.04.18, 16:26
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Jeg er på en datingside, og for en liten stund siden tok en fyr kontakt med meg på nett. Han forsvant så fort jeg sa at jeg likte Sylvi Listhaug, og det var jo likegreit, for han var egentlig ikke min type. Men så dukket han plutselig opp igjen i går da, (etter 2-3 uker) og lurte på hvordan det gikk med meg, og sa at han var her enda han. Vel, jeg var jo ikke her enda, så han fikk ikke noe svar. Gjøken.

Jeg lærte litt av det at jeg må bli litt mer kresen i de jeg svarer i utgangspunktet, svarer bare de jeg fatter en viss interesse for nå. (Et tiltalende bilde hjelper veldig godt på vei

Det er et tyrkisk ordtak som siet at hvis man ikke forelsker seg ved første øyekast, så er det ikke noe. Ja, det tror jeg litt på.

Sist endret av Alexx; 07.04.18 kl 16:52
Svar med sitat
Gammel 07.04.18, 16:42
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

- Må jo ha med en liten romantisk sang også, "Verona". Den handler riktignok om et brudd og mye drama, men det hører fortiden til hos meg. I sangen ligger en ny vei til kjærligheten åpen, med en annen. Det er jo den veien jeg har begynt på, men fremdeles ikke vet hvor ender:

Sist endret av Alexx; 07.04.18 kl 16:44
Svar med sitat
Gammel 07.04.18, 17:25
Gemini Gemini er offline
Banned

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,007
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Alexx Vis post
Tenkte jeg skulle prøve meg på et lite eksperiment når det kommer til "Law of attraction", eller "Secret-metoden", som jeg kaller den. Og se om den faktisk har noen innvirkning på kjærlighetslivet. Foreløpig blir det uten "The Secret", jeg har ikke visualisert drømmepartneren enda. Det kommer noe senere.
Dette blir spennende
Masse lykke til Alexx! Jeg heier på deg 3
Svar med sitat
Gammel 07.04.18, 17:39
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Gemini Vis post
Masse lykke til Alexx! Jeg heier på deg 3
Tusen takk, Gemini. Det hjelper nok på!

Sist endret av Alexx; 07.04.18 kl 17:43
Svar med sitat
Gammel 07.04.18, 19:30
Tora Tora er offline
Banned

Medlem siden: Mar 2018
Meldinger: 50
Standard

Lykke til
Jeg fortsetter på min vei og målet ligger der for oss begge.
Svar med sitat
Gammel 07.04.18, 21:33
Terra_ sin avatar
Terra_ Terra_ er offline
Godt kjent

Medlem siden: Mar 2016
Meldinger: 663
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Alexx Vis post
Det er et tyrkisk ordtak som siet at hvis man ikke forelsker seg ved første øyekast, så er det ikke noe. Ja, det tror jeg litt på.
Hihi, Alexx, måtte jo bare fortelle deg om min erfaring. Den stemmer ikke med ordtaket ;-)
Jeg syntes han liknet på en ekskjæreste jeg slo opp med og tenkte at han der må jeg holde meg unna... Men jaggu var han slett ikke som eksen og nå har det holdt siden 1999 ;-) Måtte bare si det til deg...

Men han forelsket seg i meg ved første øyekast :-)

Masse lykke til, måtte du finne den rette for deg snart :-)

Gammel 07.04.18, 21:42
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Terra_ Vis post
Hihi, Alexx, måtte jo bare fortelle deg om min erfaring. Den stemmer ikke med ordtaket ;-)
Jeg syntes han liknet på en ekskjæreste jeg slo opp med og tenkte at han der må jeg holde meg unna... Men jaggu var han slett ikke som eksen og nå har det holdt siden 1999 ;-) Måtte bare si det til deg...

Men han forelsket seg i meg ved første øyekast :-)

Masse lykke til, måtte du finne den rette for deg snart :-)

Takk for det, Terra! :-) Det er godt mulig at det holder at den ene parten forelsker seg ved første øyekast. Jeg har vel litt erfaring med det også.
Ellers så har jeg vel opplevd forelskelse ved første øyekast fra begges side et par ganger, det var kjemi til tusen, men det var ikke nok. Man må jo få det til å fungere og. Men for mitt vedkommende må jeg falle veldig fort, ellers så faller jeg ikke.

Heldig du som har vært i et godt forhold siden 1999, får håpe jeg er like heldig, sånn småningom.

Sist endret av Alexx; 07.04.18 kl 23:58
Svar med sitat
Gammel 09.06.18, 14:05
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Det har ikke akkurat skjedd noe særlig på kjærlighetsfronten her, men jeg er vel ikke akkurat så interessert i det heller. Men da blir man tydeligvis mer populær kan det virke som. I alle fall nå mens jeg var på ferie, fikk jeg noen nordmenn etter meg. Et par halvgamle gubber. Det var en fyr, alene på ferie, med kona hjemme. Går jeg ut i fra, siden han han sa han hadde vært med kona før på samme sted. Uansett en veldig kjedelig fyr, som jeg avsluttet praten fort med.
Men han hang liksom på meg, på en litt diskre måte. En kveld da jeg skulle ut å spise, traff jeg på han i supermarkedet. Og så lurte han på om han kunne slå følge med meg og spise. Det var jo det siste jeg orket, så jeg sukket først tungt, og da tok han jo hintet. Jeg har aldri vært noe flink til å avvise før, men nå sa jeg rett ut at jeg helst ville spise alene, for jeg var sliten og orket ikke noe selskap nå. Ja, det var jo greit det, sa han. Tilsynelatende blid.

Men han ble jo sur da, og etterpå unngikk han meg. Var sikkert ikke vant til å bli avvist. Men gjorde ikke meg noe. Jeg begynner å bli flink til det.

Sist endret av Alexx; 09.06.18 kl 14:08
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 14:53.