Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Spåtjenester

Spåtjenester Her kan du diskutere dine spåerfaringer, komme med anbefalinger osv.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 07.04.18, 19:38
Surre Surre er online nå
Fersk

Medlem siden: Sep 2017
Meldinger: 42
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Salvie Vis post
Dette er en annen Una enn hun som har annonse her? ☺️
Det er hun som har annonse her ja 😊
Svar med sitat
Gammel 07.04.18, 21:39
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,564
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Surre Vis post
Oppdatering kommer �� første ting var etter et par måneder, og resten til høsten. Så litt venting blir det ��
Håper det blir som du ønsker. :-) Så skal følge med til høsten. Får hun rett på deg, skal jeg jammen prøve Una selv også.
Svar med sitat
Gammel 08.04.18, 11:12
Honeyboo Honeyboo er offline
Fersk

Medlem siden: Apr 2018
Meldinger: 59
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Surre Vis post
Ja merkelig stemme har hun, og jeg hadde mine tvil første gangen. Men hun hadde rett. Eneste hun bommet på var en uke. Og det andre hun hadde rett på traff også veldig bra. Og andre gangen nå så syns jeg hun fikk meg ennå bedre inn. Og hun så ganske så likt som sist også om han ❤️ Men det er sikkert ikke alle som hun treffer likt på kanskje.
Det var jo bra at hun viser seg å ha evner da....jeg lurte jo på hva i alle dager hun gjorde i MALU sin spågruppe?!
Svar med sitat
Gammel 28.04.18, 17:09
Surre Surre er online nå
Fersk

Standard

Jeg må virkelig si at denne damen har truffet så det sang på meg altså.

Jeg fikk en negativ spådom. Må si at jeg ble spådd å få en skikkelig knekk av en person som viste seg å stemme. Detaljer rundt spådommen (som ennå ikke viste seg ennå når jeg skrev innlegget sist) har vist seg at denne personen som var årsaken til dette å vise meg sitt sanne jeg da for å si det sånn. Altså ble jeg spådd en tøff vår, men sommeren ville vise lykke og være masse positive overraskelser på lur. Og høsten ble på en måte høydepunktet. Så får vi virkelig håpe det skjer også 😬

Hun var så detaljert, men tørr ikke si for mye. I tilfelle det ikke blir oppfyllt 😉.

Jeg bare merker nå at jeg sliter skikkelig med både angst og depresjon med katastofetanker (som har kommet og gått oppigjennom) nå som jeg vet jeg må forholde meg til den personen neste uke 😞 Frister å ringe Una for å høre om hvordan det går, men det blir dyrt i lengden. Og jeg har lovet meg selv at det blir lenge til neste spåtelefon. Så må nok finne ut av det selv. Dessuten så er det nok mye værre i hode mitt enn det vil bli. Heller fokusere på en positiv sommer tenker jeg.
Svar med sitat
Gammel 12.05.18, 20:31
Oceana Oceana er offline
Fersk

Medlem siden: Feb 2012
Meldinger: 51
Standard

Håper det går bedre med deg Surre ❤️
Jeg også syns Una er flink, hun har tatt inn følelser og personer bra hos meg. Beskrevet noe hendelser riktig, men også spådd ting som ikke har skjedd.
Svar med sitat
Gammel 13.05.18, 08:58
Montana86 Montana86 er offline
Fersk

Medlem siden: Nov 2017
Meldinger: 74
Standard

Jeg syntes Una har vært "overbevisende", hvis man kan si det sånn .. Men hun har vært ganske på bærtur når jeg tenker etter :)
Snakket med hun igjen her om dagen, og da sa hun at X kom til å trekke seg unna meg osv .. Vel, vi har hengt sammen hver dag, på hans intiativ. Så det er vel heller totalt motsatt spådom akkurat nå 😅
Svar med sitat
Gammel 16.05.18, 17:52
Surre Surre er online nå
Fersk

Standard

Ja endelig nå begynner ting å lysne 😍 Han hun spådde om har tart kontakt, og flørten er igang altså. Det er bare at jeg blir så oppgitt av meg selv til tider 🙈 Så fort han viser interesse eller flørter intenst med meg, så blir jeg helt tullerusk og trekker meg unna og kan virke avvisende. Hvorfor holder jeg på sånn? 🤣 Jeg er jo så forelsket i han og vil, jeg vil, men får ikke til 🙈 Har liksom ikke noe problem å flørte og prate med mannfolk jeg altså. Men han her gjør et eller annet med meg.

Mange spådamer i tillegg til Una har sagt at jeg får det som jeg vil med han her, men jeg må ta imot kjærligheten. Om det bare er lettere sagt enn gjort 🙈 Jeg er vel ikke helt klar heller etter å ha gått igjennom et tøft brudd.

Men ja, jeg føler nå på litt lykkerus om dagen. Og føler hun kanskje er inne på noe her også. Men vi får se, om han ikke mister interessen. Khibra og har vært knallgod på deltaljer. Og hun og sier det blir oss, men at det blir en stund til. Mens Una har sagt snart. Så vi får se 😁
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 19:45.