Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Alternativ > Alternativ prat

Alternativ prat Her kan du diskutere de tema innen det alternative som ikke passer i de andre forumene her.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 21.01.18, 09:25
Huldr Huldr er offline
Fersk

Medlem siden: Mar 2015
Meldinger: 12
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av mojadjeca Vis post
Hei! Har noen av dere hatt tårnet som årskort? Gruer meg masse.... 2017 har vært ett helvetets år med djevelen som årskort, og nå kommer tårnetVet ikke om jeg orker det
Jeg hadde det i 2015. Jeg har hatt flere tøffe år nå, men egentlig var det mye positivt som skjedde i 2015. Endringer og valg jeg gjorde som ble positive for meg. Så Tårnet kan være positiv endring også.

Derimot var 2017 et forferdelig år for meg også, og jeg har hørt det har vært det for veldig mange. Så det er ikke nødvendigvis så personlig.

Ikke ta sorgene på forskudd, Tårnet trenger slett ikke bety katastrofer og ulykke
Svar med sitat
Gammel 21.01.18, 14:55
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,565
Standard

Jeg hadde månen i 2017, og det stemte veldig bra. Skjulte motiver ble oppklart og kom frem i lyset, osv. Så nå får jeg bare at det vil stemme like bra på meg i år, ettersom jeg har fått "Solen".
Svar med sitat
Gammel 22.01.18, 06:58
Salvie sin avatar
Salvie Salvie er offline
Superbruker

Medlem siden: Mar 2008
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 5,356
Standard Tårnet

Jeg hadde tårnet i 2017 og det var nok ikke noe favorittår nei som jeg forsto på forhånd. Dette året er det Stjernen og da håper jeg at det går min vei...både med kjærlighet, bolig og mer til...føler jeg fortjener det nå.
Svar med sitat
Gammel 23.01.18, 19:49
Tanja sin avatar
Tanja Tanja er offline
Superbruker

Medlem siden: Sep 2008
Sted: Fana, Bergen
Meldinger: 4,660
Standard

Sitat:
Hei! Har noen av dere hatt tårnet som årskort? Gruer meg masse.... 2017 har vært ett helvetets år med djevelen som årskort, og nå kommer tårnetVet ikke om jeg orker det
Jeg hadde tårnet i fjor. Store endringer ble det, og et av de beste årene på mange år.
Gammel 23.01.18, 19:50
SinaLo SinaLo er offline
Blir snart kjent

Medlem siden: Mar 2017
Meldinger: 138
Standard

Hei.
Jeg hadde også tårnet i fjor som årskort.
Vil det da si at årskortet mitt i år er stjernen?
Svar med sitat
Gammel 24.01.18, 06:58
Salvie sin avatar
Salvie Salvie er offline
Superbruker

Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 5,356
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av SinaLo Vis post
Hei.
Jeg hadde også tårnet i fjor som årskort.
Vil det da si at årskortet mitt i år er stjernen?
Hei SinaLo. Ja blir det ikke det da? Nå føler jeg at det skal bli vår tur og at vi skal finne lykke...Stjernen er jo ønske-og lykkekortet slik jeg tenker det.
Svar med sitat
Gammel 25.01.18, 19:48
mojadjeca mojadjeca er offline
Blir snart kjent

Medlem siden: Jun 2010
Meldinger: 136
Standard

Tusen takk for svar folkens! Godt å vite at det ikke trenger å være katastrofe... Det har skjedd en del positive endringer allerede, men jeg måtte virkelig jobbe for det- det skjedde ikke fordi jeg var heldig
Svar med sitat
Gammel 26.01.18, 21:21
SinaLo SinaLo er offline
Blir snart kjent

Medlem siden: Mar 2017
Meldinger: 138
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Salvie Vis post
Hei SinaLo. Ja blir det ikke det da? Nå føler jeg at det skal bli vår tur og at vi skal finne lykke...Stjernen er jo ønske-og lykkekortet slik jeg tenker det.
Ja, det blir stjernen. Men står ikke stjernen også for tålmodighet? Eller det er kanskje temperance? Tårnet hadde hvertfall rett hos meg i at det ble store omveltninger, men jeg ga meg ikke for det og kom meg gjennom det :) det er jeg skikkelig glad for. Tøft men ekstremt lærerikt :))
Svar med sitat
Gammel 26.01.18, 21:34
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Meldinger: 4,515
Standard

Sitat:
Tusen takk for svar folkens! Godt å vite at det ikke trenger å være katastrofe... Det har skjedd en del positive endringer allerede, men jeg måtte virkelig jobbe for det- det skjedde ikke fordi jeg var heldig
Neida, det er ikke katastrofe. Men kan føles litt tungt fordi at det blir mer "jobb" og at man må slite litt for å få ting i boks. Tross alt en nyttig lærdom, og du kommer ut av det styrket. Og litt tøffere
Kan ikke nekte for at det er greit med noen år som er "snillere".
Jeg har heldigvis et snilt år i år. Merkelig hvor ting legger seg til rette uten at jeg må slite så veldig for det. *Uvant, etter flere år med mye motgang og jobbing*
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 05:14.