Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Spåtjenester

Spåtjenester Her kan du diskutere dine spåerfaringer, komme med anbefalinger osv.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 14.09.18, 11:42
Salvie sin avatar
Salvie Salvie er offline
Superbruker

Medlem siden: Mar 2008
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 5,405
Standard Oppdateringer?

Hvordan går det med dere? ☺️ Noen med oppdateringer?
Svar med sitat
Gammel 14.09.18, 13:52
Minda Minda er offline
Fersk

Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 36
Standard

Har vel "ventet" i ca 15 år nå, og HAN har ikke dukket opp enda ... Har blitt spådd at en ny fantastisk mann skal krysse min vei.

Begynner å innstille meg på at jeg kanskje forblir alene. Og egentlig så går det greit, selv om det hadde vært hyggelig da ...

Hva med deg Salvie, noe nytt der?
Svar med sitat
Gammel 14.09.18, 16:03
birkenhanne birkenhanne er offline
Godt kjent

Medlem siden: Nov 2014
Meldinger: 240
Standard

Det er en fyr som jeg har spurt om. Av de som er positive til at han tar kontakt igjen er:
Khibra
Wenche T
Nikolay
Sol
Kim Standahl

Men så ringte jeg til
Ærlige Eva
Tina
De mente begge at han ikke var intressert lengre og dermed ikke tar mere kontakt:-(
Svar med sitat
Gammel 14.09.18, 19:58
Surre Surre er offline
Fersk

Medlem siden: Sep 2017
Meldinger: 49
Standard

Har også spurt om kjærligheten da og om en fyr 😊
Positive:
Anne
Khibra
Una
Wenche T
Stella
Sonja
Fru Larsen (positiv på tlf nr 2, negativ på første. Var en stund mellom tlf nr 1 og 2 så sikkert derfor tråden ble annerledes kanskje)
June
Gro Anita (hun spådde at vi ville få hverandre ifjor så hun bommet på meg)

Og en del flere (ble en del tlf da) så husker ikke alle 🤣 Men Una, Khibra, Sonja og Stella (siste fra spådommen tror jeg det var) har truffet best på meg på nåtid. Una har hatt både rett og bom på fremtid, og Khibra spådde meg langt frem i tid så det blir spennende å se. Og hun har også hatt rett på noe.

Negativ:
Ærlige Eva
Fru Larsen (spåtlf nr 1. Men positiv på nr 2)
Mina (helbom på meg. Han var total uinteressert sa hun og jeg må slutte å tenke på han for det var bare jeg som var opptatt av han)

Jeg var veldig avhengig en periode, men nå har jeg slutta å ringe for en periode. Ting mellom meg og han fyren driver å utvikler seg mellom oss. Ingenting seriøst ennå. Men vi er begge forelsket i hverandre og tar ting som det kommer. Jeg føler nå at jeg har det bra og ingen behov for å ringe lenger. Og har klart å la spådom være spådom uten å fokusere så mye på det, men følge magefølelsen ❤️ Og den føles rett akkurat nå 😍 Så får vi se hvem som har mest rett når den tid kommer 😁
Svar med sitat
Gammel 17.09.18, 19:32
Adele sin avatar
Adele Adele er offline
Godt kjent

Medlem siden: Dec 2010
Meldinger: 591
Standard

Ble spådd av Sol i juli om to helt forskjellige typer. Eneste likheten var at begge var av ildtegn, og med samme hår- og øyefarge. Den ene kom en opp en dame veldig tydelig på. Den andre var det veldig lite action på, nesten en dødperiode i livet. Forrige uke fikk jeg vite at han ene hadde nylig fått seg kjæreste. Det var altså den samme det skulle være så rolig og kjedelig hos. Den andre mannen er enda singel, men han har jeg ikke noe kontakt med lenger. Lurer på om Sol kan ha forvekslet mennene, selv om jeg oppfatter de som svært ulike av karakter og i energi.
Gammel 17.09.18, 20:22
birkenhanne birkenhanne er offline
Godt kjent

Medlem siden: Nov 2014
Meldinger: 240
Standard

Det kan kanskje ha skjedd her. Jeg opplevde det samme med Grethe Sandvoll, ei kjent klarsynt fra fornemmelse for mord
Svar med sitat
Gammel 18.09.18, 09:46
SummerTime sin avatar
SummerTime SummerTime er offline
Superbruker

Medlem siden: Aug 2013
Meldinger: 1,570
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Adele Vis post
Ble spådd av Sol i juli om to helt forskjellige typer. Eneste likheten var at begge var av ildtegn, og med samme hår- og øyefarge. Den ene kom en opp en dame veldig tydelig på. Den andre var det veldig lite action på, nesten en dødperiode i livet. Forrige uke fikk jeg vite at han ene hadde nylig fått seg kjæreste. Det var altså den samme det skulle være så rolig og kjedelig hos. Den andre mannen er enda singel, men han har jeg ikke noe kontakt med lenger. Lurer på om Sol kan ha forvekslet mennene, selv om jeg oppfatter de som svært ulike av karakter og i energi.
Her ser jeg at jeg fikk en nesten identisk spådom av Sol på våren.Om to menn som skulle komme omtrent med de samme detaljer som du fikk.
Det var ikke så usannsynlig i mitt tilfelle å få kontakt med to menn eller flere når jeg den gang var på en datingside.Så jeg synes at det var en "tynn" spådom som jeg følte kunne dekke det mest sannsynlige utfall.

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 00:28.