|
Livsstil, mote, skjønnhet, helse og velvære Her kan vi dele erfaringer om helse, trening, slanking, røykeslutt, mote og mye annet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|||
|
|||
![]()
Hei! Er det noen her som har vært på bilferie i USA alene? Vurderer det som årets sommerferie, men er litt usikker på om jeg bør dra alene da det blir ganske mye dyrere. Vurderer å ta en rundtur med Denver som utgangspunkt. Noen med erfaringer? 😊✈
|
|
|||
|
|||
![]()
Har ikke hørt om noen som reiser alene på bilferie til USA før. mye hijacking og ran på turister på motorveiene der. Noen her inne som har vært på bilferie alene i USA ?
Kan være lurt å undersøke forholdene dit du skal,hva er anbefalt for turister med hensyn til sikkerhet osv |
|
|||
|
|||
![]() Sitat:
|
|
|||
|
|||
![]() Sitat:
|
|
|||
|
|||
![]()
Tror dere har sett for mye filmer om seriemordere og annet rart jeg 🤣🤣
|
|
|||
|
|||
![]() Sitat:
![]() Det vil helst gå godt. Du får nok en fin ferie tror jeg da ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Sitat:
Det er mer prisen som bekymrer meg enn at det skal skje noe. Blir dyrt med leiebil og hotell alene. Har reist alene til Florida flere ganger, men der er prisene lavere... hadde lyst til å se noe annet. Tenkte kanskje noen hadde prøvd en roadtrip før meg som hadde noen tips 😊 Får kanskje vurdere andre steder å dra. Jeg har råd til det, men vil ikke bruke for mye på en ferie. |
|
|||
|
|||
![]() Sitat:
![]() Men hvis man bruker hodet, så kan man luke vekk en del elementer. Du er ikke medlem på noe annet forum eller noe nettsted der du kan spørre ? Jeg synes det høres spennende ut. Det er mulig det blir en kostbar ferie.. Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg. |
|
|||
|
|||
![]()
he he nei ikke pga filmer. Men USA er helt annerledes enn Norge og akerselva. Har også familie der.
|
|
|||
|
|||
![]()
Det går som regel bra hvis man tar litt forholdsregler 😊 Ikke plukk opp haikere, ikke rangle rundt drita og kjør på dagen. Har vært i USA flere ganger og stort sett så er amerikanere veldig hyggelige og imøtekommende. Mer enn nordmenn.
|
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmoduser | |
|
|