Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Spåmetoder

Spåmetoder Hvilke spåmetoder brukes? Pendel, tarotkort, kaffegrut osv.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 12.04.18, 20:52
Fru Larsen
Guest

Meldinger: n/a
Standard

Bare hyggelig.
Svar med sitat
Gammel 13.04.18, 18:22
Tora Tora er offline
Fersk

Medlem siden: Mar 2018
Meldinger: 38
Standard

Jeg gjør erfaringer - eller sagt på en annen måte, det kan virke som om meditasjonen endrer seg.
Jeg har brukt samme meditasjon alle gangene jeg har praktisert og i dag opplevde jeg den litt annerledes. Det ligger en lyd i bakgrunnen og denne gangen gikk den så kraftig inn i hodet mitt at jeg følte at hodet pulserte i takt med lyden. Følte at jeg satt å vugget.
Hva skjedde egentlig? Må vel bare spørre deg igjen Fru Larsen :)
Svar med sitat
Gammel 13.04.18, 18:36
Fru Larsen
Guest

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Tora Vis post
Jeg gjør erfaringer - eller sagt på en annen måte, det kan virke som om meditasjonen endrer seg.
Jeg har brukt samme meditasjon alle gangene jeg har praktisert og i dag opplevde jeg den litt annerledes. Det ligger en lyd i bakgrunnen og denne gangen gikk den så kraftig inn i hodet mitt at jeg følte at hodet pulserte i takt med lyden. Følte at jeg satt å vugget.
Hva skjedde egentlig? Må vel bare spørre deg igjen Fru Larsen :)
Det vet jeg ikke, kanskje du ubevisst la litt vel merke til lyden bare, kanskje du kan prøve og se om samme meditasjon ligger ute i en annen versjon, prøve en annen type meditasjon, eller rett og slett ta en pause - at du rett og slett har gjort litt mye av det. Hovedsaken er jo at du slapper av når du mediterer, og den lyden er jo ikke et must, hvertfall ikke om den ´irriterer´ eller skulle føle ubehag, for da oppnår du jo motsatt virkning enn å komme i en dypere tilstand.
Svar med sitat
Gammel 14.04.18, 11:45
Tora Tora er offline
Fersk

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Fru Larsen Vis post
Hovedsaken er jo at du slapper av når du mediterer, og den lyden er jo ikke et must, hvertfall ikke om den ´irriterer´ eller skulle føle ubehag, for da oppnår du jo motsatt virkning enn å komme i en dypere tilstand.
Lyden irriterer absolutt ikke. Lurer på om jeg har vært så stressa at jeg bare falt helt inn i dette. Kanskje klarer jeg å koble mer ut og innhente meg igjen for har hatt så stort behov for å være alene for å slappe av i lang tid nå.
Svar med sitat
Gammel 16.04.18, 15:17
Tora Tora er offline
Fersk

Standard

For 10 dager siden fant en 30 dagers manifesteringsplan på nettet som jeg startet på. Har ikke merket noen forandring men fortsetter.
Dagen etter la Fru Larsen ut en link til meditasjon og den har jeg tatt alle dager utenom første og i går. Noen dager mediterte jeg flere ganger, men det får holde med en. Skal jo ha tid til dette også. Vet ikke om jeg har så stor tro på dette, og da er jeg vel like langt....
Svar med sitat
Gammel 16.04.18, 22:15
Fru Larsen
Guest

Standard

Som de fleste ting i livet så handler også dette om øvelse - og ikke å gi seg. Svært lite kommer uten at man må jobbe for det. Jeg har tro på det, og har sett det funker, men det har også hendt jeg har manglet tålmodighet eller ikke giddet. Resultatet blir jo deretter. Nå er det jo ikke slik at alt vi ønsker får vi UANSETT da. Om alle affirmerte at de ville bli USAs president kunne jo ikke alle blitt DET f.eks..... Man kommer jo uansett i de fleste tilfeller ikke til å oppnå alt ved BARE med å affirmere og visualisere heller.

F.eks hvis man ønsker å finne kjærligheten handler det ikke bare om det motsatte kjønn og hvordan man vil han skal være, at han må komme, at man ser for seg at forholdet er bra osv.. Man må jo også ta i betraktning at kanskje det ikke er alltid er motparten som er problemet, men at det kanskje tvertimot er noe med ens egen væremåte som hindrer kjærligheten å blomstre eller at forholdet fungerer. Da nytter ikke all verdens affirmering og visualisering.
Svar med sitat
Gammel 17.04.18, 11:56
Tora Tora er offline
Fersk

Standard

Å få Trump i hælene for å ha tatt hans plass er nok ikke det jeg drømmer om, men å hatt hans formue hadde ikke vært å forakte
Det hjelper på motivasjon å se at andre har trua på dette. Den eneste jeg kjenner som har prøvd er en tante og hun mener et par utfall gikk hennes vei pga visualisering og affirmasjoner.

Sist endret av Tora; 17.04.18 kl 16:55 Begrunnelse: Skrivefeil
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 04:52.