Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > FORUMGJESTER

FORUMGJESTER Her kan du møte gjester som er invitert til forumet. Still gjerne spørsmål.

Stengt tråd

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 28.11.13, 18:12
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 16,211
Arrow Spørsmål til Kremfresh

Her litt info om Kremfresh:

NORSK, NATURLIG HUDPLEIE. Kremfresh selger egnproduserte produkter til ansikt, kropp og hår. 100% fri for parabener og parfyme! Butikk på Bergen Storsenter, Trondheim Torg og Sandvika Storsenter.

Kremfresh tilbyr Norske naturlige velværeprodukter for ansikt, kropp og hår. Produktene er anbefalt av hudpleiere og selges av hudleger.
Hos Kremfresh jobber det hudpleiere som kan ta hudanalyse og veilede kundene slik at de får riktige produkter som gjør en forskjell på huden.

http://www.kremfresh.com

Torhild Næss er i forumet torsdag 05. desember fra kl. 20.00 og svarer på spørsmål angående hudpleie og økologiske produkter, men bare start å sende inn spørsmål nå.

MALU
Gammel 29.11.13, 15:03
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Standard

Jeg så på siden deres at dere har saltshampo. Hva gjør den med håret?

MALU
Gammel 29.11.13, 15:07
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Standard

Jeg så på denne kremen.

Minsten her hadde atopisk eksem når han var liten og nå har han ikke lenger eksem, men han har mye tørr hud både i ansiktet og på kroppen. Kan vi smøre med denne? Og også om vinteren? Har hørt at noen kremer gjør det verre hvis det er veldig kaldt ute (hvis det er vann i kremen).

MALU
Gammel 03.12.13, 01:11
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Standard

Nå må dere benytte dere av å få gode svar av denne kloke damen. Hun som kommer og skal svare på disse spørsmålene er hun som har laget disse produktene, så her kan man virkelig få vite hvordan man lager produkter, hva som er viktig ingrediens eller andre spørsmål.

MALU
Gammel 03.12.13, 04:00
Bira Bira er offline
Banned

Medlem siden: Jun 2008
Meldinger: 5,766
Standard

Gosj, jeg trodde Kremfresh var mat, så skjønte egentlig lite Men så bra at det kom en med peiling på hud!!

Min hud tåler ikke vinteren.. Jeg blir ekstremt tørr på beina og hendene. Har du noe å anbefale? Evt, hva man skal se etter i kremer? Det er sånn at jeg kan smøre meg, men enten går ikke kremen inn i huden eller så må jeg smøre meg igjen etter 5 min for da er jeg like tørr igjen.

I ansiktet har jeg alltid en eller to kviser, til tider flere. Det er ikke slike søte små, men store "innebygde" kviser som bare ser ut som røde klumper. Tror jeg har veldig høy talgproduksjon, eller noe. Det ble et problem for 6 år siden, men før det hadde jeg ikke slike problemer. Jeg ser alltid "svett" ut der også, som om jeg har løpt maraton dagen lang. Jeg har snakket med folk på hudpleiesalonger og på vanlige parfymerier, men de var ikke særlig til hjelp, så ga det opp. Har du noen gode råd og tips til hvilke produkter jeg må bruke? Jeg er helt grønn på dette. Aner ikke ikke hvilken hudtype jeg har, og så er det så mange produkter å velge mellom. Kvisene dukker opp på alle steder, ikke bare på spesielle områder. Og så har jeg store porer.
Gammel 05.12.13, 22:04
Forumgjest sin avatar
Forumgjest Forumgjest er offline
Fersk

Medlem siden: Jan 2009
Meldinger: 42
Red face

Sitat:
Opprinnelig postet av Bira Vis post
Gosj, jeg trodde Kremfresh var mat, så skjønte egentlig lite Men så bra at det kom en med peiling på hud!!

Min hud tåler ikke vinteren.. Jeg blir ekstremt tørr på beina og hendene. Har du noe å anbefale? Evt, hva man skal se etter i kremer? Det er sånn at jeg kan smøre meg, men enten går ikke kremen inn i huden eller så må jeg smøre meg igjen etter 5 min for da er jeg like tørr igjen.

I ansiktet har jeg alltid en eller to kviser, til tider flere. Det er ikke slike søte små, men store "innebygde" kviser som bare ser ut som røde klumper. Tror jeg har veldig høy talgproduksjon, eller noe. Det ble et problem for 6 år siden, men før det hadde jeg ikke slike problemer. Jeg ser alltid "svett" ut der også, som om jeg har løpt maraton dagen lang. Jeg har snakket med folk på hudpleiesalonger og på vanlige parfymerier, men de var ikke særlig til hjelp, så ga det opp. Har du noen gode råd og tips til hvilke produkter jeg må bruke? Jeg er helt grønn på dette. Aner ikke ikke hvilken hudtype jeg har, og så er det så mange produkter å velge mellom. Kvisene dukker opp på alle steder, ikke bare på spesielle områder. Og så har jeg store porer.
Hei på deg. På hender og på kroppen kan vi anbefale deg å bruke en Helt fett krem (body butter). De smører huden veldig godt. Du kan velge mellom ulike dufter (alle naturlige). Vi har og en Helt fett squalene som er uten duft). Du kan også teste om du liker de, inne i butikken. For ansiktet er det litt vanskeligere for meg å anbefale deg noe. Vi har to serier som kan være aktuelle for deg (C vitalitet og Balanse). De er ikke på nettsiden før i januar, men du kan ta en titt på de i butikken. Der jobber det hudterapauter som kan hjelpe deg. Du kan få deg testere...
Gammel 05.12.13, 21:48
Forumgjest sin avatar
Fersk

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av MALU Vis post
Jeg så på denne kremen.

Minsten her hadde atopisk eksem når han var liten og nå har han ikke lenger eksem, men han har mye tørr hud både i ansiktet og på kroppen. Kan vi smøre med denne? Og også om vinteren? Har hørt at noen kremer gjør det verre hvis det er veldig kaldt ute (hvis det er vann i kremen).

MALU
Jeg ser ikke linken du har trykket på...
men skal komme med noen tips likevel. Atopisk eksem kan være utarte seg forskjellig i fra person til person. Men en styreregel er i hvertfall å bruke produkter som gir minst mulig virkning utover det å lindre og beskytte huden. Aldri parfymer,naturlige eller syntetiske. Kremene våre er laget av økologiske og rensede oljer som ikke trigger eksemen. En fet (bestselger blant atopikkere), er Helt fett squalene (fet krem) og Silkekrem (lett krem som og kan brukes i ansiktet). Begge selges av Dr. Bjørn Bondevik (kjent hudlege), samt anbefales av flere.
Gammel 05.12.13, 21:53
Forumgjest sin avatar
Fersk

Standard

Sitat:
Jeg så på denne kremen.

MALU
I ansiktet kan du smøre han med en kuldekrem for å gi ekstra beskyttelse mot sprengkulde. Vi har Hydrasilke balm- klima (kommer på nettsiden vår etter jul), det rimeligste alternativet vårt er Økologisk sheasmør (renset for atopisk hud). Eller Shea og hamp kroppsbalm. På nettsiden vår, www.kremfresh .com kan dere søke på atopisk eksem og få tips.
Gammel 05.12.13, 21:28
Forumgjest sin avatar
Fersk

Standard

Vi har tre ulike saltsjampoer, sitron, rosmarin, naturell (duftfri). Alle sammen gir løft og volum og nydelig glans til håret og er blitt bra populære.

Mange folk reagerer på tradisjonelle stylingprodukter, for de det gjelder er denne et flott alternativ.
Vi selger hårproduktene våre hos økologiske frisører. Huldra er den nærmeste for folk i Bergen. Ellers kan de jo kjøpes i butikkene eller på nettsiden
Gammel 05.12.13, 22:13
Forumgjest sin avatar
Fersk

Standard

Sitat:
Jeg så på siden deres at dere har saltshampo. Hva gjør den med håret?

MALU
Vi har tre ulike saltsjampoer, sitron, rosmarin, naturell (duftfri). Alle sammen gir løft og volum og nydelig glans til håret og er blitt bra populære.

Mange folk reagerer på tradisjonelle stylingprodukter, for de det gjelder er denne et flott alternativ.
Vi selger hårproduktene våre hos økologiske frisører. Huldra er den nærmeste for folk i Bergen. Ellers kan de jo kjøpes i butikkene eller på nettsiden
Stengt tråd

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 03:20.