Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Alternativ > Alternativ prat

Alternativ prat Her kan du diskutere de tema innen det alternative som ikke passer i de andre forumene her.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 30.03.18, 22:16
Tora Tora er offline
Fersk

Medlem siden: Mar 2018
Meldinger: 51
Standard Overnaturlige opplevelser

Er det noen som har hatt noen overnaturlige opplevelser, sett ting andre ikke har sett?
Svar med sitat
Gammel 31.03.18, 01:14
Håpløs Håpløs er online nå
Fersk

Medlem siden: Oct 2017
Meldinger: 85
Standard

For noen uker siden, etter en begravelse, hørte sønnen min og jeg lyder. Vi trodde det kom noen og gikk for å se. Der var det ingen.. Fulgte lyden inn på rommet hans og der hang boksesekken fra taket og laga store sirkler i full fart..

Ingen trekk (den er så tung, så den ville ikke rikket seg på den måten uansett) og ingen hadde vært der på flere timer.

Her om dagen satt jeg alene i bilen. Musikkanlegget slo seg på av seg selv og mens jeg forundra satt der og stirra på det, skrudde volumet seg opp fra 18 til 29. En gammel kjærlighetslåt, jeg har ikke noe forhold til den.. 🤔
Svar med sitat
Gammel 31.03.18, 11:54
Cara sin avatar
Cara Cara er offline
Superbruker

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Et eller annet sted i Norge
Meldinger: 7,406
Standard

Har så det klarer seg, takk. Om det er overnaturlig vet jeg ikke, men merkelig er det
  • Oppvaskbørste hoppet ned av kjøkkenbenk og landet midt ute på gulvet. (Alle vinduer lukket, ingen store biler passerte da det skjedde.)
  • Døra til dusjen hoppet av hengslene en natt. Ingen problemer da jeg tok kveldsdusjen, men den sto pent inntil veggen da jeg skulle vaske badet neste dag
  • Uforklarlig røyklukt i huset (har ikke engang vedfyring og ingen grillet i nabolaget - jeg måtte rett og slett ut og sjekke for jeg fryktet brann)
  • To elektriske vekkerklokker (wake-up light) slo seg på maks styrke midt på dagen (og midt på natta). Antok det var feil med den første så jeg reklamerte, men den andre begynte også. Og den gjorde det også da jeg nettopp hadde sovnet, halv 12 på natta. *sjokk *
  • Musikkanlegget slo seg på maks styrke mens jeg laget middag.
  • Hvem tok i dørhåndtaket mitt da jeg var alene hjemme?
  • Parfymeduft som kommer og går. Mye mer blomsterduft enn i mine egne parfymer. Jeg er mer for grønne dufter.

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 08:36.