Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Alternativ > Alternativ prat

Alternativ prat Her kan du diskutere de tema innen det alternative som ikke passer i de andre forumene her.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 15.07.18, 12:20
Kamo Kamo er offline
Godt kjent

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 565
Standard Åpner opp mot noe vi ikke vet hva er?

Jeg fant noe på et annet forum som fikk meg til å stusse litt.

"Når vi velger å åpne sjelen vår for blant annet dette med spåing så tar vi steget inn i den okkulte verden om det spirituelle - en verden de færreste vet hva er.
Vi vet ikke konsekvensene av det og opererer innen for en dimensjon/virkelighet som vi vet lite om, og risikerer å oppleve flere negative hendelser i livet som ikke kan forklares."

Bør vi beskytte oss før vi åpner opp og lar spåere se inn i fremtiden?
Gammel 21.07.18, 13:38
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 16,211
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Kamo Vis post
Jeg fant noe på et annet forum som fikk meg til å stusse litt.

"Når vi velger å åpne sjelen vår for blant annet dette med spåing så tar vi steget inn i den okkulte verden om det spirituelle - en verden de færreste vet hva er.
Vi vet ikke konsekvensene av det og opererer innen for en dimensjon/virkelighet som vi vet lite om, og risikerer å oppleve flere negative hendelser i livet som ikke kan forklares."

Bør vi beskytte oss før vi åpner opp og lar spåere se inn i fremtiden?
Høres ut som noe religiøst svada. Har sett mange skriver sånn rundt om, men de fleste som sier sånt hører til sekter.

For mange år siden var det noen fra en sånn sekt som kom på alternativmessen. De gikk rundt og sa fysj og fy og at vi kom til å ende i helvete. De forsøkte tydelig å ødelegge messen. Vi sa til dem at vi ville jo aldri kommet til deres møter og ødelagt møtene deres så det kunne de jo tenke litt på.

Jeg så jo også etter noen år at flere av disse begynte å komme til alternativmesser som vanlig besøkende, en av dem var til og med messehjelper.

MALU

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 02:54.