Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Alternativ > Alternativ prat

Alternativ prat Her kan du diskutere de tema innen det alternative som ikke passer i de andre forumene her.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 18.04.18, 16:17
Fru Larsen
Guest

Meldinger: n/a
Standard

Selvsagt, kan du det.

Men det handler vel kanskje mest om du lar deg påvirke eller ikke, over hva hun sier.
Svar med sitat
Gammel 18.04.18, 16:55
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,693
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Tora Vis post
Jeg har tenkt litt, hva hvis man ringer teletorg for å høre om noen kan se utfallet på en situasjon, og så får du motsatt svar av det du håper på. Vil ikke dette påvirke eventuelle affirmasjoner du selv måtte ha på samme spørsmål?

Jeg kan bruke meg som eksempel.
Jeg har søkt en jobb og vurderer å bruke visualisering rundt denne. Hva vist jeg ringte noen for å høre om de kunne se om jobben ble min eller ikke og jeg da fikk nei til svar.
Er ikke sjansen stor for at jeg ville bli såpass påvirket av svaret, at det jeg selv tenkte rundt denne jobben ble svekket, nettopp på grunn av hva spådamen sa?
Jeg ville ha gjort enten eller. Enten visualisert at jeg hadde fått drømmejobben, eller ringt en spådame for å høre. Mest sannsynlig får du mest uttelling på visialiseringen, og den er gratis. Jeg har ringt om flere jobber, og snakket med flere spådamer om det. - Alle hadde feil.
Svar med sitat
Gammel 18.04.18, 17:23
Fru Larsen
Guest

Meldinger: n/a
Standard

Jeg tenker at det avhenger vel av hvorfor man skulle ha ringt spådamen?
  • Er det for å få et svar
  • Et håp
  • Beholde håpet

Hvis det handler om å holde håp i livet er det nok best å la vær, for om man ikke ønsker å risikere å bli påvirket av noe, er det nok best å la ting være som det sånn i tilfelle - ellers ringer man på feil premisser.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 03:27.