Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Hverdagslig > Singeltråden

Singeltråden Med adgang for ikke-single også :-)

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 03.03.18, 19:00
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,605
Standard

Hvordan går det her, Flora? Håper det går fremover! :-) Jeg har en god følelse når det gjelder dere to!
Svar med sitat
Gammel 03.03.18, 20:16
Flora sin avatar
Flora Flora er offline
Superbruker

Medlem siden: Feb 2014
Sted: Jupiter
Meldinger: 1,085
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Alexx Vis post
Hvordan går det her, Flora? Håper det går fremover! :-) Jeg har en god følelse når det gjelder dere to!
Så hyggelig at du spør Alexx :-) Jeg håper at magefølelsen din stemmer. Det går veldig bra, og vi har dagelig kontakt, noe som jeg ser på som veldig positivt, da jeg aldri stresser med at jeg er den første til å ta kontakt osv. Kontakten går begge veier og det er vel og bra. Eneste ulempen er at ting går i sakte-modus, vi er definetivt "noe" men vi har ikke gitt det noe navn, og jeg tenker at det er like greit, da vi får en bedre mulighet til å bli ordentlig kjent før vi evt. blir kjærester - får se om det blir noe av da, haha.

Så nei, har ingen verdens forhåpninger til han eller oss, men vet med meg selv at han betyr noe for meg og gir meg sommerfugler i magen, får bare håpe at det er gjensidig. Føler at man aldri kan være helt sikre med enkelte menn :-)
Gammel 04.03.18, 19:30
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,605
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Flora Vis post
Så hyggelig at du spør Alexx :-) Jeg håper at magefølelsen din stemmer. Det går veldig bra, og vi har dagelig kontakt, noe som jeg ser på som veldig positivt, da jeg aldri stresser med at jeg er den første til å ta kontakt osv. Kontakten går begge veier og det er vel og bra. Eneste ulempen er at ting går i sakte-modus, vi er definetivt "noe" men vi har ikke gitt det noe navn, og jeg tenker at det er like greit, da vi får en bedre mulighet til å bli ordentlig kjent før vi evt. blir kjærester - får se om det blir noe av da, haha.

Så nei, har ingen verdens forhåpninger til han eller oss, men vet med meg selv at han betyr noe for meg og gir meg sommerfugler i magen, får bare håpe at det er gjensidig. Føler at man aldri kan være helt sikre med enkelte menn :-)
Det var koselig å høre! :-) Det virker på meg som dere er på rett spor. Det å ta det sakte er nok veldig lurt, for da blir dere jo bedre kjent og trygge på hverandre. Dette her går nok bra, selv om man selvfølgelig ikke har garanti for noe. :-)
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 05:33.