Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Oss i mellom > Filosofi og religion

Filosofi og religion Her kan du dele dine tanker om hva og hvorfor og alt annet du lurer og grubler på. Og snakke om religion.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 12.02.15, 16:31
wander
Guest

Meldinger: n/a
Standard

Jeg har lest om ei dame som også led av vannskrekk. Hun ble ført tilbake til et tidligere liv der hun var vitne til en båt som kantret og mange mennesker som druknet. Hun beskrev hvor forferdelig hjelpeløs og redd hun følte seg da de som druknet skrek før de ble borte under vannet.
Svar med sitat
Gammel 12.02.15, 22:53
Romerinne Romerinne er offline
Superbruker

Medlem siden: Sep 2011
Meldinger: 1,365
Standard

Jeg tror på tegn. Jeg opplevde en gang å gå gjennom byen jeg kommer fra. Det var vinter. Jeg fikk plutselig for meg at jeg skulle stoppe, noe jeg gjorde. Et par sekunder senere kom det takras med store isklumper akkurat der jeg ville ha gått om jeg ikke hadde stoppet.
En annen gang jeg skulle inn på et fly fikk jeg veldig følelse av at jeg ikke burde være på det flyet. Vel inne i flyet måtte vi forlate det fordi det var funnet teknisk feil på det.
Svar med sitat
Gammel 13.02.15, 01:38
Flora sin avatar
Flora Flora er online nå
Superbruker

Medlem siden: Feb 2014
Sted: Jupiter
Meldinger: 1,090
Standard

Apropos tegn.
Hadde i dag også et veldig morsomt og rart tilfelle jeg må fortelle om.

Da jeg var på date for ett par dager siden så fortalte karen meg om hvor han jobbet. Han beskrev nøye stedene rundt bygget der jobben hans er - ettersom jeg ikke har vært på det området på en stund.
Så i dag fikk jeg en snapchat av en venninne av meg som ikke vet noen ting om dette men som pleier å sende snapchat bilder av helt irellevante ting. Hun sendte snap av det området som var nærmest jobben hans.
Synes det var så rart og tror neppe hun har tenkt noe særlig over det selv ettersom det er et veldig raffinert strøk.

Så jeg lurer på om det er tegn for ett eller annet. Ting har vært veldig positivt mellom meg og han i dag så hadde vært morsomt å vite hvis det var tegn på at ting kom til å bli bedre (??)
Gammel 22.02.15, 22:45
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 16,190
Standard

Man kan jo få alle slags tegn. Har opplevd flere ganger at noen f.eks. snakker om noe, og så blir det sånn etterpå. F.eks. hvis noen snakker om dekk, så rett etterpå punkterer man eller må kjøpe nye dekk til bilen. Eller annet rart. Altså at folk snakker om en ting, og rett etterpå så må man ha akkurat det, eller gjøre akkurat det.

MALU
Gammel 25.02.15, 01:44
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,693
Standard

Det som jeg har opplevd med tegn, og som jeg har opplevd en del ganger er følgende: Jeg venter feks på bussen. Så kommer det en mann mot meg, og ved første øyekast tror jeg det er en jeg jobbet med for et par år siden. Men så var det ikke han allikevel. Jaja...like etter så kommer det en annen kar oppover mot meg på en annen vei, og på litt kort avstand ser jeg at det var han som jeg jobbet med. Det er litt merkelig.

Og slikt har jeg opplevd som sagt mange ganger. Det kommer en som ligner veldig, men det er ikke vedkommende - og like etter kommer den jeg tenkte på.
Det har skjedd såpass mange ganger at jeg undres - og litt komisk har det vært og...at det er mulig.
Svar med sitat
Gammel 25.02.15, 13:59
Jasmin sin avatar
Jasmin Jasmin er offline
Godt kjent

Medlem siden: Jan 2013
Meldinger: 430
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Alexx Vis post
Det som jeg har opplevd med tegn, og som jeg har opplevd en del ganger er følgende: Jeg venter feks på bussen. Så kommer det en mann mot meg, og ved første øyekast tror jeg det er en jeg jobbet med for et par år siden. Men så var det ikke han allikevel. Jaja...like etter så kommer det en annen kar oppover mot meg på en annen vei, og på litt kort avstand ser jeg at det var han som jeg jobbet med. Det er litt merkelig.

Og slikt har jeg opplevd som sagt mange ganger. Det kommer en som ligner veldig, men det er ikke vedkommende - og like etter kommer den jeg tenkte på.
Det har skjedd såpass mange ganger at jeg undres - og litt komisk har det vært og...at det er mulig.
DU! Dette har skjedd meg en del ganger også... rart?

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 00:16.