Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Kanin-tråden

Kanin-tråden Her kan du etterlyse prøvekaniner

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 20.11.17, 22:07
Alexx Alexx er online nå
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,224
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av SummerTime Vis post
Hei Alexx:)Fint at det jeg skrev gir deg litt mening. Det blir spennende å se hvem som krysser din vei!! Jeg bruker ingen kort,det rotet det til for meg.Jeg får bilder og ord til meg når jeg skal se på noe bestemt.Sender deg en klem Alexx.
Takk for det, og klem tilbake :)
Svar med sitat
Gammel 20.11.17, 22:13
azi azi er offline
Godt kjent

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 909
Standard

Sitat:
Hei Azi:)Jeg har stor tro på at du vil finne en passende partner som du vil kunne ha et langt forhold til.Det er ikke sikkert at det er ham som du har kontakt med akkurat nå,men ting i livet ditt vil modnes og endres og du vil kunne møte en som passer deg godt både når det gjelder personlighet og en passende avstand.Ha tillit til at det vil ordne seg til det beste for deg.Uansett så er det spennende å utforske nærmere han du har kontakt med som du snart skal treffe!!
Takk for fine ord, Summertime. Fingrene krysset for at jeg finner han jeg skal ha:)
Svar med sitat
Gammel 28.11.17, 23:42
aquarian aquarian er offline
Fersk

Medlem siden: Sep 2014
Meldinger: 60
Standard Tar du en kanin til, Summertime?

Sitat:
Ja så har jeg altså gitt meg i kast med å framstå som spådame her på forumet.Det første jeg vil understreke er at dette er en test for den som har lyst til å komme med noen spørsmål så skal jeg "tune" alle mine sanser inn på deg og det du spør om og dessuten bruke de fillete Lenormandkortene mine i tillegg for deretter å komme med et svar.
Jeg ber alle innstendig om å ikke ta svarene spesielt høytidelig.Ellen og andre har fått så mye skryt så nå skal jeg se om jeg kan overgå de siste gode omtalene... for deg som tør
Jeg tror at jeg vil få mer enn nok med fem modige kaniner.Eventuelle spørsmål blir besvart når jeg får tid.
Får jeg kjæreste neste år?
Svar med sitat
Gammel 29.11.17, 01:43
muffine muffine er offline
Superbruker

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 462
Standard

Sitat:
Hei Muffine:) Forstår at du har hatt det virkelig tøft økonomisk slik du skriver.Det har vært ting som du ikke har hatt kontroll over og ikke har kunnet gjøre noe med.Slik jeg ser det så er det noen stener som du ennå ikke har snudd.For å få en jevn økonomi igjen så må du gjøre noen endringer.Dette ordner seg ikke av seg selv.Derfor anbefaler jeg deg å gå med lys og lykt for å finne de kildene som fører deg på rett vei igjen.Det ligger flere løsninger foran deg!!
Tusen takk for at du orket å se på det, ☺️. Jeg vet at jeg må gjøre noen endringer, og i motsetning til hva man skulle tro at man burde gjøre så går løsningen hos meg på å si fra meg jobb og jobbe mindre for å få mer inntekt. Stikk i strid mot hva det burde være. I tillegg så blir det budsjett og måtehold som blir nøkkelen til å få god kontroll over økonomien igjen. Så bedre tider ligger framover på vårparten neste år, jeg må bare jobbe meg gjennom de neste 4 mnd.

Lurer på om du kunne sett kjapt på kjærligheten for meg? Har ei datter på 6 som har ønsket seg til jul at mora får seg kjæreste 😮. Mora er litt tvilende til det, men hadde jo kunna vært koselig også 😛.
Svar med sitat
Gammel 29.11.17, 12:56
SummerTime sin avatar
SummerTime SummerTime er offline
Superbruker

Medlem siden: Aug 2013
Meldinger: 1,512
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av muffine Vis post
Tusen takk for at du orket å se på det, ☺️. Jeg vet at jeg må gjøre noen endringer, og i motsetning til hva man skulle tro at man burde gjøre så går løsningen hos meg på å si fra meg jobb og jobbe mindre for å få mer inntekt. Stikk i strid mot hva det burde være. I tillegg så blir det budsjett og måtehold som blir nøkkelen til å få god kontroll over økonomien igjen. Så bedre tider ligger framover på vårparten neste år, jeg må bare jobbe meg gjennom de neste 4 mnd.

Lurer på om du kunne sett kjapt på kjærligheten for meg? Har ei datter på 6 som har ønsket seg til jul at mora får seg kjæreste 😮. Mora er litt tvilende til det, men hadde jo kunna vært koselig også 😛.
Hei Muffine:) Jeg har avsluttet denne spåtråden nå.

Jeg håper at det dukker opp en flott kjæreste til deg i rett tid.Ønsker at det må gå bra med økonomien framover.Det ser ut som du har veldig god kontroll:)
Gammel 29.11.17, 15:38
anne87 anne87 er online nå
Godt kjent

Medlem siden: Oct 2011
Meldinger: 275
Standard

Sitat:
Hei Anne:) Det ser ut til at dere flytter sammen etterhvert,men det trengs modningstid i prosessen mot et samboerskap.Det er en viss skjørhet her som pålegger dere å gå forsiktig fram .
Tusen takk ❤️
Svar med sitat
Gammel 03.12.17, 18:38
Cara sin avatar
Cara Cara er offline
Superbruker

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Et eller annet sted i Norge
Meldinger: 7,338
Standard

Sitat:
Hei Cara:) Det ser ut som du møter en som fanger din interesse.Det er noe med ham som du liker.Han er også nysgjerrig på deg.Men så er det som om det mangler en energi hos dere begge til å få til å videreutvikle en relasjon.
Det kan eventuellt ha med at det er en stor geografisk avstand eller at en av dere har noen forpliktelser/utfordringer på hjemmebane som gjør at det ikke lar seg gjøre å utvikle noe dypere på dette tidspunktet.
I nettdatingens verden kan ting skje veldig raskt.Det kan gå trådt lenge,men plutselig er det en som det klaffer med. Jeg tror du kommer til å møte flere enn denne ene om du nå ikke gir deg med nettdatingen.
Hehe, du er flink. Jeg vil i allfall gi deg delvis rett. Jeg snublet over en som virket litt interessant, men fikk "avslag" pga. geografien.
Gammel 03.12.17, 19:22
SummerTime sin avatar
SummerTime SummerTime er offline
Superbruker

Medlem siden: Aug 2013
Meldinger: 1,512
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Cara Vis post
Hehe, du er flink. Jeg vil i allfall gi deg delvis rett. Jeg snublet over en som virket litt interessant, men fikk "avslag" pga. geografien.
Takk for tilbakemelding Cara.Artig å se at noe av spådommen stemte:) Det kommer flere muligheter til deg!!

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 14:36.