Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Hverdagslig > Oppskrifter

Oppskrifter Har du noen oppskrifter du vil dele med andre? Eller er det noen du savner?

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 02.08.18, 22:32
Maya70 Maya70 er offline
Godt kjent

Medlem siden: Jun 2014
Meldinger: 303
Standard

Et tips når man skal spise vegetarisk/vegansk, er at man må spise mere. I kjøtt er det mye fett (inni kjøttet altså), også i ost og egg, og dette gir mye kalorier raskt, som holder lenge slik at man slipper å spise så store mengder eller så veldig ofte. Når en får mye av kaloriene sine fra karbohydrater, så må en spise mye mere!
Jeg har prøvd å være veganer før, og ble alltid til slutt helt desperat etter kjøtt og fisk, og skjønner nå at det er fordi jeg ikke spiste nok. Er veganer igjen nå, har gradvis blitt det de siste to årene, og det fungerer helt fint så lenge jeg husker på å få i meg nok mat. Spiser mengder med frukt og smoothies med bladgrønt på dagen, bruker bananer som snacks for at jeg ikke skal bli sulten etc, og det funker!
Jeg bruker mye av oppskriftene hans: https://www.youtube.com/channel/UCUO...VqlYjXg/videos
Helsa er egentlig grunnen til at jeg kom inn i dette, og jeg føler meg virkelig mye bedre nå. Har vært uforklarlig "sliten" de siste 20 årene og merker nå at formen har begynt å gå oppover og ikke nedover lenger :)
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 21:20.