Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Forutsigelser

Forutsigelser Her kan man legge ut forutsigelser. "Ser" du plutselig utfallet i en sak? Eller kanskje du bare vet noe spesielt som vil skje neste mnd.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 21.02.17, 22:09
Alexx Alexx er online nå
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,674
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Mojo* Vis post
Jada, han gjør jo ikke bare gærnt. Men han står jo på talerstolen og pressekonferanser å blir ferska i løgn på løgn. Det er jo ikke bra. Vanskelig å få tillit da.
Men de lekkasjene han snakker om er i alle fall sanne. Det er noe som lekker ut hemmelige opplysninger der som en sil. Tydelig at han har en del folk rundt seg som han ikke kan stole på.
Svar med sitat
Gammel 22.02.17, 01:00
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 4,626
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Alexx Vis post
Men de lekkasjene han snakker om er i alle fall sanne. Det er noe som lekker ut hemmelige opplysninger der som en sil. Tydelig at han har en del folk rundt seg som han ikke kan stole på.
Han har problemer innad i systemet som ikke er til hjelp for ham. Han har en strevsom start som president.
Svar med sitat
Gammel 23.02.17, 22:56
Alexx Alexx er online nå
Superbruker

Standard

Sitat:
Han har problemer innad i systemet som ikke er til hjelp for ham. Han har en strevsom start som president.
Ja det er sikkert, for han blir virkelig motarbeidet.
Svar med sitat
Gammel 23.02.17, 22:57
Alexx Alexx er online nå
Superbruker

Standard

Jeg begynner å få litt fnatt av pressen, VG for eksempel som med store overskrifter sier at "Mexico raser over Trumps deportasjonspolitikk."
Som om USA nå gjør noe helt forferdelig ved å utvise illegale immigranter.
I løpet av mange år har det kommet millioner av illegale mexikanske innvandrere over grensa til USA. Det er vel bare rett å rimelig at de skal utvises. Men neida.
Klart at Mexico nå raser over Trumps politikk. En mur mot Mexico vil jo få en slutt på all ulovlig innvandring inn i USA, for ikke å snakke om all narkosmuglingen inn i landet. Det er surt for Mexico!

Men det hjelper vel som plaster på såret at media/pressen støtter Mexico.

Sist endret av Alexx; 23.02.17 kl 23:05
Svar med sitat
Gammel 24.02.17, 00:00
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Standard

Muren er grei nok den, det er vel mer hva den koster. Mulig han sender regninga på den til Mexico ? De burde omorganisert helsevesenet i Usa. Hadde vært mer bruk for pengene der.
Ser jo at muren er en fordel for å stoppe narkosmuglinga. Det er vel heller ingen ulempe å få stengt smutthullet for papirløse immigranter.
Svar med sitat
Gammel 24.02.17, 00:05
Alexx Alexx er online nå
Superbruker

Standard

Sitat:
Muren er grei nok den, det er vel mer hva den koster. Mulig han sender regninga på den til Mexico ? De burde omorganisert helsevesenet i Usa. Hadde vært mer bruk for pengene der.
Ser jo at muren er en fordel for å stoppe narkosmuglinga. Det er vel heller ingen ulempe å få stengt smutthullet for papirløse immigranter.
Nei, så det er jo et bra tiltak. Og han får jo litt fortgang på ting også da.
Men hvem som skal betale for muren? Det blir vel neppe Mexico, de setter seg nok på bakbeina, så det blir vel USA som må punge ut. Noe annet er vel kanskje ikke å vente.

Men det jeg har lagt merke til nå, er at samme hva Trump gjør, så skal det vendes til det negative av pressen/media. Selv om det er bra det han gjør, så vrir de og vrenger på det. Så jeg skjønner godt at Trump holder pressekonferanser i USA , der han er oppgitt over hvordan media manipulerer.
For de tror jeg de gjør, faktisk......

Sist endret av Alexx; 24.02.17 kl 00:17
Svar med sitat
Gammel 24.02.17, 00:15
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Nei, så det er jo et bra tiltak. Og han får jo litt fortgang på ting også da.
Men hvem som skal betale for muren? Det blir vel neppe Mexico, de setter seg nok på bakbeina, så det blir vel USA som må punge ut. Noe annet er vel kanskje ikke å vente.
Ser ikke for meg at Mexico tar regninga. De er vel såpass sure nå, at å nevne mur er nok som å vifte med en rød klut
Svar med sitat
Gammel 24.02.17, 00:19
Alexx Alexx er online nå
Superbruker

Standard

Sitat:
Ser ikke for meg at Mexico tar regninga. De er vel såpass sure nå, at å nevne mur er nok som å vifte med en rød klut
Nei, det gjør de nok ikke, så den regningen får nok USA ta. Men det blir jo til deres eget beste da.
Svar med sitat
Gammel 24.02.17, 00:28
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Nei, det gjør de nok ikke, så den regningen får nok USA ta. Men det blir jo til deres eget beste da.
Ja det er jo det. Men det er mye som er skjeivfordelt i det amerikanske samfunnet. Og de burde heller brukt pengene der. Men ser jo nytten av gjerdet også.
Svar med sitat
Gammel 24.02.17, 00:35
Alexx Alexx er online nå
Superbruker

Standard

Sitat:
Ja det er jo det. Men det er mye som er skjeivfordelt i det amerikanske samfunnet. Og de burde heller brukt pengene der. Men ser jo nytten av gjerdet også.
Ja, for det florerer med narkotikamissbruk der. Jeg har sett litt på "Drugs inc.", som tar for seg det stigende narkotikamissbruket/smuglingen/you name it i alle de amerikanske statene, og jeg ser jo at det er et enormt problem de har med det.

Ett sted må man jo begynne, men de har jo en del annet å ta tak i også, som jeg håper blir prioritert etter hvert. Og da spesielt det med den mangelfulle helseordningen de har der nede.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 23:49.