Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Forutsigelser

Forutsigelser Her kan man legge ut forutsigelser. "Ser" du plutselig utfallet i en sak? Eller kanskje du bare vet noe spesielt som vil skje neste mnd.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 14.11.18, 12:50
Gemini Gemini er offline
Banned

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,007
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Scorpio Vis post
Er visst funnet død nå, men man må ha abonnement for å få lest mere om saken. Hvis noen av dere har abonnement i aviser fra området er det fint om dere deler informasjon. Søk på savnet kvinne fra vestby funnet død. Trist sak !
Ikke så mye å si annet enn at hun ble funnet i nærheten av Frognerseteren av en turgåer med hund og at det ikke ligger noe kriminelt bak.
Svar med sitat
Gammel 14.11.18, 13:12
Scorpio sin avatar
Scorpio Scorpio er offline
Superbruker

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,008
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Gemini Vis post
Ikke så mye å si annet enn at hun ble funnet i nærheten av Frognerseteren av en turgåer med hund og at det ikke ligger noe kriminelt bak.
. Ok, takk for info.
Svar med sitat
Gammel 14.11.18, 13:16
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 16,499
Standard

(Vestby Avis): En turgåer fant mandag en død kvinne i området ved Frognerseteren i Oslo. Selv om identiteten på den døde kvinnen ikke er bekreftet så er det mye som tyder på at dette er den 50 år gamle Vestby-kvinnen som har vært savnet siden 24. september.

Familien kontaktet

- Vi kan ikke slå fast identiteten på den døde kvinnen før det er foretatt obduksjon og tatt DNA. Men funn på åstedet gjør at vi har kontaktet familien til den savnede Vestby-kvinnen, sier Tove Rita Jeppesen, avsnittsleder ved Cold Case-avsnittet ved Oslo politidistrikt til Vestby Avis.

Hun forteller at det ikke er mistanke om at det skal ha skjedd noe kriminelt.

Funnet av turgåer

I følge opplysninger Vestby Avis har fått så var det en turgåer med hund som fant den døde kvinnen i området ved Frognerseteren i Oslo. Klær og detaljer på stedet passet i forhold til Vestby-kvinnen som er meldt savnet. Derfor valgte politiet å kontakte ektemannen.

I flere uker ble det foretatt omfattende privatorganiserte leteaksjoner etter den savnede Vestby-kvinnen etter at hun sist ble sett på Oslo S på formiddagen mandag 24. september. Engasjementet har vært enormt på sosiale medier. Politiet har stått uten spor. Hun har heller ikke lagt igjen elektroniske spor all den tid mobiltelefonen ble lagt igjen hjemme. Bankkortet hun hadde med seg ble heller ikke brukt.

MALU
Gammel 14.11.18, 22:17
skorpion skorpion er offline
Godt kjent

Medlem siden: Jul 2011
Meldinger: 310
Standard

Trist.... det var det jeg så da jeg så på henne - finnes ikke i fremtiden som levende menneske, men jeg viste ikke hvor.
Svar med sitat
Gammel 15.11.18, 01:01
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 16,499
Standard

Jeg skrev faktisk stedet til en venninne, adressestedet og stoppet til den banen eller hva det heter som går der. Men vi holdt det mellom oss siden jeg er sykemeldt nå og ikke jobber.
Og så trodde jeg hun lå i vann, synes fortsatt det er rart om hun ikke var i vann pga det jeg så.

MALU
Gammel 15.11.18, 02:07
skorpion skorpion er offline
Godt kjent

Medlem siden: Jul 2011
Meldinger: 310
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av MALU Vis post
Jeg skrev faktisk stedet til en venninne, adressestedet og stoppet til den banen eller hva det heter som går der. Men vi holdt det mellom oss siden jeg er sykemeldt nå og ikke jobber.
Og så trodde jeg hun lå i vann, synes fortsatt det er rart om hun ikke var i vann pga det jeg så.

MALU
Det skjønner jeg godt at dere hold det mellom dere... det er utrolig skummelt å si noe sånt og fortelle det man har sett/ser. Holdt på flere ganger å skrive det her men la det være. Så det i begynnelse av oktober rundt 6-8 oktober. Veldig trist,håper hun har funnet ro og fred 💞
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 00:46.