Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Spåtjenester

Spåtjenester Her kan du diskutere dine spåerfaringer, komme med anbefalinger osv.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 08.12.18, 00:59
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 4,635
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Romerinne Vis post
Enig!
Tror heller jeg ringer (les, kaster bort penger på) gode gamle Einar på Magic Circle. «Øyan e sjelens speil» var det dypeste han kunne komme med.
Jau, samt når en dør lukkes, åpnes en ny

Fra spøk til alvor. Det finnes marked for så mangt. Men det er ikke alltid man skal følge alle innskytelser. Akkurat denne ideen synes ikke jeg det er vits i. Det baseres kun på antagelser. Folk vil vel helst ha fakta.
Svar med sitat
Gammel 08.12.18, 10:13
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,693
Standard

Men hvis alle behov skal dekkes, så varer det vel ikke lenge før det kommer en sex-telefon tjeneste her inne også da vel. Det er det jo absolutt et marked for. - "Prøv våre erfarne jenter - 10-minutter gratis..."
For å si det sånn, det hadde ikke forundret meg.

Men hvis det er slik investorene vil ha det, så er det jo opp til dem. Men i såfall blir det litt for useriøst for meg.

Sist endret av Alexx; 08.12.18 kl 12:29
Svar med sitat
Gammel 08.12.18, 12:52
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 16,218
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Alexx Vis post
Men hvis alle behov skal dekkes, så varer det vel ikke lenge før det kommer en sex-telefon tjeneste her inne også da vel. Det er det jo absolutt et marked for. - "Prøv våre erfarne jenter - 10-minutter gratis..."
For å si det sånn, det hadde ikke forundret meg.

Men hvis det er slik investorene vil ha det, så er det jo opp til dem. Men i såfall blir det litt for useriøst for meg.
Det er det absolutt ingen planer om!

MALU
Gammel 08.12.18, 16:24
skorpion skorpion er offline
Godt kjent

Medlem siden: Jul 2011
Meldinger: 300
Standard

Jeg har ikke noe imot Klaus eller den ideen, det er nok noen ( spesielt unge) som kommer til ringe han. Jeg er bare imponert over ideen og det å få en sånn linje for å tjene penger på 😳
Jeg er sikker på at vi gamle travere ( her på forumet ) vet laaaaangt bedre ( 100 % ) hva en mann tenker når han sier noe. Klaus selv har kanskje aldri sagt de ordene som vi kvinner har hørt av menn gjennom livet ... meeen, forskjellen er at jeg kunne aldri fått ideen for å tjene penger på det.
Som sagt over, noen trenger nok å prate med han, for all del .
Eksempel : en mann som ikke har kontaktet deg på flere dager, uker ( unngår deg ) sier :» jeg har problemer, det går dårlig på jobben,hadde ikke tid «...
hvorfor sier han sånn og hva mener han ?
Min erfaring - du er ikke hans prioritet, han har ikke baller å si sannheten. Game over. Gå videre så fort du bare kan.
Sånne ting viste jeg ikke da jeg var 20 og ville nok ringt « Klaus» og spurt hva mannen mente med det eller en spådame som ville trøste meg og sagt, han elsker deg, er ikke klar, trenger tid
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 09:03.