Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Hverdagslig > Samfunnet og verden

Samfunnet og verden Her kan vi snakke om aktuelle tema, politikk, ting som berører oss fra media f.eks.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 25.04.18, 22:59
Fru Larsen
Guest

Meldinger: n/a
Standard

Jeg vet ikke. Jeg synes nå også at det Meeto-greiene har tatt litt av selv om det selvsagt er klare overgrep her og der, men man behøver vel ikke gå helt av skaftet heller.

Når det gjelder Navarsete kan jeg faktsik forstå henne.

Jeg har selv fått smsér med sånnt innhold (det har vi sikkert alle), og vanligvis vet vi vel hvem det kommer fra, men hvis jeg fikk en slik og ikke visste hvem det kom fra hadde jeg sikkert funnet på å bli litt skremt for det ligger noe truende i den meldingen, ikke minst fordi det er snakk om ´vi´ og ikke ´jeg´ og en avsender vi ikke kjenner. Så får man vite at det er hele 10 stk menn da på ei hytte som kanskje har sittet og snakket om **** hennes og det er er ikke noe ´frieri´, det der er for å skremme. Og jeg ville sett den som ikke ble skremt hvis de fikk en melding om at det var snakk om ´vi´og tok det som et kompliment eller noe, eller klare å riste det av seg sånn uten videre. En ting med en idiot luskende i buskene, men hele 10 potensielle luskere... Nei, det skal hun virkelig ikke måtte tåle.
Svar med sitat
Gammel 25.04.18, 23:06
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 4,626
Standard

Det er mulig jeg er mer hardbarka sånn sett, for jeg ser på det som idioti. Det er rett og slett for dumt. Jeg greier ikke legge det på meg.

Men som sagt, jeg skjønner henne. Skjønner at hun vil ha visshet. Men MÅ det fram i media ? Kunne de ikke tatt det innad i partiet ?
Svar med sitat
Gammel 25.04.18, 23:12
Ryddemoderator
Guest

Standard

Så du ville ikke sjekket dørene litt ekstra om du visste det potensielt var 10 stk som hadde ´advart deg´om at ´VI har lyst på ***** di´ om du fikk en slik melding en natt?

Nå tenker jeg også at avisene har litt lyst å skrive om dette også da, så alt er vel ikke partiet og Navarsetes skyld heller. Og det var nå engang slik at det var HUN som fikk meldingen, og ikke de ´stakkar´guttene som nekter.
Svar med sitat
Gammel 25.04.18, 23:14
Fru Larsen
Guest

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Mojo* Vis post
Det er mulig jeg er mer hardbarka sånn sett, for jeg ser på det som idioti. Det er rett og slett for dumt. Jeg greier ikke legge det på meg.

Men som sagt, jeg skjønner henne. Skjønner at hun vil ha visshet. Men MÅ det fram i media ? Kunne de ikke tatt det innad i partiet ?
Det synes jeg også. At det blir litt mye, men avisene har vel økonomiske interesser i dette også. De er vel ikke helt uten skyld?

Sist endret av Fru Larsen; 25.04.18 kl 23:17
Svar med sitat
Gammel 25.04.18, 23:24
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Fru Larsen Vis post
Det synes jeg også. At det blir litt mye, men avisene har vel økonomiske interesser i dette også. De er vel ikke helt uten skyld?
Neida, media er absolutt ikke skyldfrie her de. De vil tjene penger.
Samtidig så har noen lekket opplysninger..sannsynligvis med vilje.
Vi får se hvor det ender hen. Håper at den /de skyldige står fram for å få en slutt på saken.
Svar med sitat
Gammel 25.04.18, 23:25
Fru Larsen
Guest

Standard

Det håper jeg også.
Svar med sitat
Gammel 25.04.18, 23:28
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Ryddemoderator Vis post
Så du ville ikke sjekket dørene litt ekstra om du visste det potensielt var 10 stk som hadde ´advart deg´om at ´VI har lyst på ***** di´ om du fikk en slik melding en natt?

Nå tenker jeg også at avisene har litt lyst å skrive om dette også da, så alt er vel ikke partiet og Navarsetes skyld heller. Og det var nå engang slik at det var HUN som fikk meldingen, og ikke de ´stakkar´guttene som nekter.
Vet du,jeg greier ikke ta sånt alvorlig. I dette tilfellet kjenner hun til 8 av de 10.
Mobilnummeret visste hun hvem som har, og hun vet at vedkommende bor på en helt annen kant av landet.
Sånn sett ser jeg ikke helt faremomentet med det..sorry men..
Svar med sitat
Gammel 25.04.18, 23:29
Ryddemoderator
Guest

Standard

Det er et godt poeng.
Svar med sitat
Gammel 25.04.18, 23:33
Fru Larsen
Guest

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Mojo* Vis post
Vet du,jeg greier ikke ta sånt alvorlig. I dette tilfellet kjenner hun til 8 av de 10.
Mobilnummeret visste hun hvem som har, og hun vet at vedkommende bor på en helt annen kant av landet.
Sånn sett ser jeg ikke helt faremomentet med det..sorry men..
Ja, når du sier det sånn, men jeg synes nå likevel at det ikke er helt å blåse av. Tror ikke helt på at det er et politisk spill liksom - og det er nå sånn etter MIN mening at det er hun som er offeret, om jeg skal kalle henne det, og ikke den som skal angripes hvertfall...

Sist endret av Fru Larsen; 25.04.18 kl 23:35
Svar med sitat
Gammel 25.04.18, 23:35
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Ryddemoderator Vis post
Det er et godt poeng.
Hun vet jo godt hvem de 8 er. De treffes jo i forbindelse med landssamlinger.
Hun var høyt oppe i "moderpartiet". Eieren av mobilen var vel statssekretær , så han jobbet jo nært med henne da hun satt i regjeringa. Vil tro det ufarliggjør det en smule. Resten av de 8 er jo forholdsvis høyt oppe innen partiet. Usikkerhetsmomentet er de 2 siste av dem.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 21:42.