Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Alternativ > Heksedoktoren

Heksedoktoren Her kan vi legge inn kjerringråd og andre tips.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 26.03.11, 19:20
Dani Dani er offline
Banned

Medlem siden: Feb 2011
Meldinger: 801
Standard Vorter

I kveld har min datter overnattingsbesøk, så nå koser de seg stort Overnattingsgjesten, som vi kjenner godt, er plaget med vorter og det har blitt litt flere/større siden sist hun var her. Vorter er ikke kjekt å ha for en søt liten prinsesse. Noen som kan fjerne disse, eller vet hvordan man gjør det?
Svar med sitat
Gammel 26.03.11, 19:28
Destiny Destiny er offline
Banned

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 3,189
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Dani Vis post
I kveld har min datter overnattingsbesøk, så nå koser de seg stort Overnattingsgjesten, som vi kjenner godt, er plaget med vorter og det har blitt litt flere/større siden sist hun var her. Vorter er ikke kjekt å ha for en søt liten prinsesse. Noen som kan fjerne disse, eller vet hvordan man gjør det?
Det er sikkert lurt å spørre en lege,men det finnes midler på apoteket.Lurer på om det er en slik frysespray eller noe,og det finnes også salver.Reseptfritt.
Svar med sitat
Gammel 26.03.11, 19:34
Dani Dani er offline
Banned

Medlem siden: Feb 2011
Meldinger: 801
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Destiny Vis post
Det er sikkert lurt å spørre en lege,men det finnes midler på apoteket.Lurer på om det er en slik frysespray eller noe,og det finnes også salver.Reseptfritt.
Min erfaring er at vortemidler fra apotek på lang nær er så effektiv som en flink kone fra utkantsnorge -har god erfaring, men hun er dessverre ikke blant oss lengre.
Barn klarer aldri å ha på vorteplaster eller -krem. Det forsvinner før det er kommet på, så her er jeg ute etter triks fra "gamledager".
Svar med sitat
Gammel 26.03.11, 20:23
Destiny Destiny er offline
Banned

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 3,189
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Dani Vis post
Min erfaring er at vortemidler fra apotek på lang nær er så effektiv som en flink kone fra utkantsnorge -har god erfaring, men hun er dessverre ikke blant oss lengre.
Barn klarer aldri å ha på vorteplaster eller -krem. Det forsvinner før det er kommet på, så her er jeg ute etter triks fra "gamledager".
Du finner mye om du søker på Vorter+kjerringråd på nettet.
Svar med sitat
Gammel 27.03.11, 13:35
Cara sin avatar
Cara Cara er offline
Superbruker

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Et eller annet sted i Norge
Meldinger: 7,398
Standard

Her er noen av mulighetene til å ta knekken på plagen listet opp. Jeg innestår ikke for ektheten i noen av dem, for jeg har ikke prøvd. Det kan nok være lurt å lese kommentarene som står under hvert enkelt forslag, før man springer ut og prøver i praksis.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 10:28.