Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Øvelser og leker

Øvelser og leker Her kan vi legge øvelser for intuisjonen.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 23.07.17, 02:14
Lille-My Lille-My er offline
Fersk

Medlem siden: Sep 2016
Meldinger: 47
Standard Noen som vil se om de "ser" noe 😊?

Jeg har blitt spådd av to forskjellige spådamer.... Begge har sagt veldig mye som stemmer meget godt.
Men begge har også sagt at jeg og "han" skal treffes igjen....det har foreløpig ikke skjedd 😔.
Noen som ser om dette kommer til og hende i nær fremtid ? 😁

På forhånd takk😁😁

Sist endret av Lille-My; 23.07.17 kl 02:31
Svar med sitat
Gammel 30.07.17, 18:20
Terra_ sin avatar
Terra_ Terra_ er offline
Godt kjent

Medlem siden: Mar 2016
Meldinger: 552
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Lille-My Vis post
Jeg har blitt spådd av to forskjellige spådamer.... Begge har sagt veldig mye som stemmer meget godt.
Men begge har også sagt at jeg og "han" skal treffes igjen....det har foreløpig ikke skjedd 😔.
Noen som ser om dette kommer til og hende i nær fremtid ? 😁

På forhånd takk😁😁
Jeg kan ikke se noe i den forstand at jeg ikke er særlig synsk på denne måten, men jeg kan godt prøve meg likevel. Du får gi meg tilbakemelding på denne og ta det med en klype salt da jeg tester ut noe nytt her ;-)

Det kommer opp at tidligere har det vært noe som var litt impulsivt da du traff ham. Og nå håper du på nye eventyr med ham. Kanskje føler du deg litt "tåpelig impulsiv" når du tenker på ham og deg... Det er ting som kan tyde på at du kan komme til å treffe ham igjen. Han er kanskje av den følsomme typen og muligens også litt "umoden." Det er ikke umulig at du treffer ham nå i høst, men det kan forsinke seg selvsagt.

Lykke til!
Gammel 06.08.17, 00:58
Lille-My Lille-My er offline
Fersk

Medlem siden: Sep 2016
Meldinger: 47
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Terra_ Vis post
Jeg kan ikke se noe i den forstand at jeg ikke er særlig synsk på denne måten, men jeg kan godt prøve meg likevel. Du får gi meg tilbakemelding på denne og ta det med en klype salt da jeg tester ut noe nytt her ;-)

Det kommer opp at tidligere har det vært noe som var litt impulsivt da du traff ham. Og nå håper du på nye eventyr med ham. Kanskje føler du deg litt "tåpelig impulsiv" når du tenker på ham og deg... Det er ting som kan tyde på at du kan komme til å treffe ham igjen. Han er kanskje av den følsomme typen og muligens også litt "umoden." Det er ikke umulig at du treffer ham nå i høst, men det kan forsinke seg selvsagt.

Lykke til!
Du traff skikkelig på at det var ett litt impulsivt møte.....egentlig veldig impulsivt
Og han er nok litt "umoden" .
Spennende å se hva som skjer 😉

Takk for at du ville prøve 😁
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 13:35.