Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Øvelser og leker

Øvelser og leker Her kan vi legge øvelser for intuisjonen.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 09.04.17, 22:13
SummerTime
Guest

Meldinger: n/a
Standard Hva kommer han til å spørre meg om?

Min nye kjæreste bor mange mil unna meg.Vi holder bla kontakt via skype og møtes når vi kan. Vi ble kjent rett før jul.
Om noen dager kommer han til meg. På slutten av siste skype samtalen fortalte han at han kom til å spørre meg om noe ,men han ønsket å vente med det til vi satt sammen.Det var ingenting jeg skulle grue meg for understreket han.Han var hemlighetsfull.
Jeg er nå veldig spent på hva det kan være for noe. Er det noen som har noen tanker eller ide om hva det kan innebære. Løsningen på mysteriet kommer i såfall etter påske
Svar med sitat
Gammel 09.04.17, 23:19
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,693
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av SummerTime Vis post
Min nye kjæreste bor mange mil unna meg.Vi holder bla kontakt via skype og møtes når vi kan. Vi ble kjent rett før jul.
Om noen dager kommer han til meg. På slutten av siste skype samtalen fortalte han at han kom til å spørre meg om noe ,men han ønsket å vente med det til vi satt sammen.Det var ingenting jeg skulle grue meg for understreket han.Han var hemlighetsfull.
Jeg er nå veldig spent på hva det kan være for noe. Er det noen som har noen tanker eller ide om hva det kan innebære. Løsningen på mysteriet kommer i såfall etter påske
1. Om dere skal flytte sammen.

2. Om du har lyst til å være med på en reise. Det er vel denne som er mest
sannsynlig....
Svar med sitat
Gammel 10.04.17, 01:17
Terra_ Terra_ er offline
Godt kjent

Medlem siden: Mar 2016
Meldinger: 645
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av SummerTime Vis post
Kanskje en ring? Forlovelse?
Svar med sitat
Gammel 10.04.17, 01:29
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Terra_ Vis post
Kanskje en ring? Forlovelse?
Ja, et frieri kanskje. Noen er jo veldig kjappe.
Svar med sitat
Gammel 10.04.17, 01:32
Terra_ Terra_ er offline
Godt kjent

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Alexx Vis post
Ja, et frieri kanskje. Noen er jo veldig kjappe.
Ja, jeg tenkte først på en reise slik som du, men så la jeg borkort og fikk opp ruter esset og det kan bety en ring... Så da er det bare å se hva som skjer...

Blir spennende å høre fortsettelsen
Kjenner jeg har litt sommerfugler i magen på vegne av SummerTime.
Svar med sitat
Gammel 10.04.17, 01:36
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Ja, jeg tenkte først på en reise slik som du, men så la jeg borkort og fikk opp ruter esset og det kan bety en ring... Så da er det bare å se hva som skjer...

Blir spennende å høre fortsettelsen
Kjenner jeg har litt sommerfugler i magen på vegne av SummerTime.
Jeg har egentlig mest på følelsen av at han vil spørre om de kan flytte sammen.
Siden de bor så langt fra hverandre. Nå vil han ta forholdet et steg lenger, er min følelse.
Svar med sitat
Gammel 10.04.17, 01:44
Terra_ Terra_ er offline
Godt kjent

Standard

Sitat:
Siden de bor så langt fra hverandre. Nå vil han ta forholdet et steg lenger, er min følelse.
Spennende! :-)
Tipper SummerTime vil miste litt munn og mæle uansett hva det er han kommer med
Svar med sitat
Gammel 10.04.17, 14:17
Oceana Oceana er offline
Fersk

Medlem siden: Feb 2012
Meldinger: 56
Standard

Kanskje han går med tanker om å flytte nærmere og lurer på hva du syns om det? :-)
Svar med sitat
Gammel 10.04.17, 14:18
SummerTime
Guest

Standard

Sitat:
Så spennende det du skriver Alexx!!. Det kunne være nærliggende sannsynlig at spørsmålet dreide seg om å flytte sammen men det har vi snakket om tidligere og er inneforstått med at det vil bli litt pendling over en viss tid framover. Visst kan det være en reise men det tenker jeg at han like gjerne kunne sagt når vi snakket sammen på skype. Jeg kjenner ham ikke så godt så det kan godt være at det er reise det dreier seg om. Terra skriver at hun fikk opp en ring i kortene sine det,et frieri.Hmm jeg vil nok bli litt forbauset om det er det det går ut på,men når jeg ikke kjenner ham så godt så kan nesten alt være en mulighet.Snilt av deg og spennende at du engasjerte deg i dette spørsmålet Alexx. Så gjenstår det å se hva det går ut på.Er jo veldig spent..Det jeg har sett av ham så langt er veldig bra.
Svar med sitat
Gammel 10.04.17, 14:25
SummerTime
Guest

Standard

Sitat:
Spennende! :-)
Tipper SummerTime vil miste litt munn og mæle uansett hva det er han kommer med
Takk Terra for at du la kort på spørsmålet mitt!! Veldig snilt av deg!! Jeg har gått å tenkt på det du skriver at jeg vil miste litt munn og mæle over spørsmålet.
Dette med en ring kan være sannsynlig,men han virker så veloverveid i alle ting så det ville forbause meg om det er det han spør meg om allerede nå. Jeg får allikevel prøve å ta høyde for at temaet kan dreie seg om en ring,en forlovelse ,så stiller jeg litt mer forberedt.
En annen sak er at jeg ikke helt vet hva jeg skulle svare om han spør om det.Jeg kjenner at dette er spennende Terra.Og mindre spennende ble det ikke etter at du la kortene dine!!
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 01:42.