Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Øvelser og leker

Øvelser og leker Her kan vi legge øvelser for intuisjonen.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 18.04.17, 14:32
Terra_ sin avatar
Terra_ Terra_ er offline
Godt kjent

Medlem siden: Mar 2016
Meldinger: 639
Standard

Terra legger vekk bordkortene sine en stund nå...

Men det var i alle fall ikke noe farlig da. Men lell, vi her hadde jo håpet på noe litt mer spennende, helt klart
Historier gjør mennesket klokt.

- Francis Bacon
Svar med sitat
Gammel 18.04.17, 19:35
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,608
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Terra_ Vis post

Men det var i alle fall ikke noe farlig da. Men lell, vi her hadde jo håpet på noe litt mer spennende, helt klart
- Men det kommer helt sikkert, før eller siden. Det her var bare oppvarming til det som Summertime har i vente.
Svar med sitat
Gammel 18.04.17, 20:16
SummerTime sin avatar
SummerTime SummerTime er offline
Superbruker

Medlem siden: Aug 2013
Meldinger: 1,553
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Terra_ Vis post

Terra Terra du må ikke legge bort kortene dine!! Mener at du hevdet at det bare MULIGENS dreide seg om en ring,du var på ingen måte skråsikker.Så du er dermed tilgitt.Du er riktig flink med kortene dine!!
Jeg begynte også å tenke i den retningen om en ring etterhvert og ble kanskje litt skuffet når saken dreide seg om noe helt helt annet!!
Gammel 18.04.17, 20:21
SummerTime sin avatar
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Alexx Vis post
- Men det kommer helt sikkert, før eller siden. Det her var bare oppvarming til det som Summertime har i vente.
Akkurat det tviler jeg på Aleex.Tror den veien ville være utrolig lang før han i det hele tatt hadde tenkt tanken. Kjenner at jeg begynner å miste gnisten dessverre.Når den geografiske avstanden er stor har jeg et større behov for å vite mer om hva han føler og hva han tenker og det har han svært vanskelig for å uttrykke. Det fenger dessverre ikke meg.Så antar at denne påsken blir den første og siste fra min side.MEN hyggelig og flott fyr men vil ikke settes på gress og gjette meg fram til hva han føler og hva han egentlig vil.
Gammel 18.04.17, 20:23
SummerTime sin avatar
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Mojo* Vis post
Ikke hjelper det når forummedlemmer også hjelper til med å skru opp forventningene. Det kan fort bli en liten nedtur.
Det var veldig hyggelig at dere engasjerte dere i min sak:) Ble litt påvirket av enkelte forslag men det var med på å øke spenningen!!
Gammel 18.04.17, 22:47
Terra_ sin avatar
Terra_ Terra_ er offline
Godt kjent

Medlem siden: Mar 2016
Meldinger: 639
Standard

Sitat:
Ja, la oss håpe det Alexx. Kanskje vi bare er "klarsynte" sånn på lengre hold? At det vi liksom tenkte kommer til å skje senere?

Vi ønsket bare så sterkt at det skulle skje det beste for deg nå SummerTime
Historier gjør mennesket klokt.

- Francis Bacon
Svar med sitat
Gammel 18.04.17, 23:17
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 4,571
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av SummerTime Vis post
Det var veldig hyggelig at dere engasjerte dere i min sak:) Ble litt påvirket av enkelte forslag men det var med på å øke spenningen!!
Det er bra du ser det sånn. :) Jeg synes det er litt leit hvis folk hauser opp ting, og så viser det seg at det er det stikk motsatte som skjer. I noen tilfeller så kan det slå veldig feil ut.
Svar med sitat
Gammel 19.04.17, 14:57
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
- Det er aldri så galt at det ikke er bra for noe. Jeg også fikk en veldig positiv spådom en gang, og jeg gikk derfor og strålte og var veldig happy og fornøyd en måneds tid. Til jeg fant ut at spådommen kanskje ikke stemte allikevel. Men jeg hadde i det minste hatt en fin tid.
Svar med sitat
Gammel 19.04.17, 18:09
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Akkurat det tviler jeg på Aleex.Tror den veien ville være utrolig lang før han i det hele tatt hadde tenkt tanken. Kjenner at jeg begynner å miste gnisten dessverre.Når den geografiske avstanden er stor har jeg et større behov for å vite mer om hva han føler og hva han tenker og det har han svært vanskelig for å uttrykke. Det fenger dessverre ikke meg.Så antar at denne påsken blir den første og siste fra min side.MEN hyggelig og flott fyr men vil ikke settes på gress og gjette meg fram til hva han føler og hva han egentlig vil.
Nei, det forstår jeg. Men siden dere er kjærester, så må han jo ha sagt at han liker deg veldig godt og at han vil være sammen med deg, ellers så hadde dere vel ikke vært kjærester. Men det er et problem med avstand, men den er vel ikke større enn at dere kan besøke hverandre hver helg? Og etter hvert som forholdet utvikler seg, vil det jo være naturlig at dere flytter sammen. Men det kan jo ta litt tid før det skjer.
Svar med sitat
Gammel 19.04.17, 20:37
SummerTime sin avatar
Superbruker

Standard

Sitat:
Nei, det forstår jeg. Men siden dere er kjærester, så må han jo ha sagt at han liker deg veldig godt og at han vil være sammen med deg, ellers så hadde dere vel ikke vært kjærester. Men det er et problem med avstand, men den er vel ikke større enn at dere kan besøke hverandre hver helg? Og etter hvert som forholdet utvikler seg, vil det jo være naturlig at dere flytter sammen. Men det kan jo ta litt tid før det skjer.
Jo jeg tror at han har lyst til å fortsette og at han på et vis er glad i meg.
Dessverre så kan vi treffes nokså sjelden da vi bor i hvert vårt land.Det er derfor viktig for meg å vite hva han føler ellers så klarer jeg ikke å opprettholde energien i forholdet over tid.

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 23:56.