Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Forutsigelser

Forutsigelser Her kan man legge ut forutsigelser. "Ser" du plutselig utfallet i en sak? Eller kanskje du bare vet noe spesielt som vil skje neste mnd.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 08.05.17, 19:36
Terra_ Terra_ er offline
Godt kjent

Medlem siden: Mar 2016
Meldinger: 645
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Alexx Vis post
Hvem er den utkårede?
Det var nok bare en fordreid nyhet. Så bare overskriften om giftermål i et blad da jeg gikk forbi i butikken... Så er vel ikke dette da. Googlet henne nå og fant dette ;-)

"I april hadde Se og Hør oppslag om dem etter at de hadde reist til varmere strøk sammen. «Veldig forelsket», «Hete døgn i Syden» og «Farmen-paret Vendela (50) og Petter (37) avslører alt» sto det på forsiden av bladet.
Inne i bladet kan man derimot lese at de ikke er et par, og at Vendela reagerer med vantro på interessen for den påståtte romansen. Mange har spekulert i om det hele er et stort PR-stunt."

http://www.tv2.no/a/9108684/
Svar med sitat
Gammel 08.05.17, 20:08
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,693
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Terra_ Vis post
Det var nok bare en fordreid nyhet. Så bare overskriften om giftermål i et blad da jeg gikk forbi i butikken... Så er vel ikke dette da. Googlet henne nå og fant dette ;-)

"I april hadde Se og Hør oppslag om dem etter at de hadde reist til varmere strøk sammen. «Veldig forelsket», «Hete døgn i Syden» og «Farmen-paret Vendela (50) og Petter (37) avslører alt» sto det på forsiden av bladet.
Inne i bladet kan man derimot lese at de ikke er et par, og at Vendela reagerer med vantro på interessen for den påståtte romansen. Mange har spekulert i om det hele er et stort PR-stunt."

http://www.tv2.no/a/9108684/
Ja, leste det jeg også. Så de også på "Godkveld Norge" på lørdag, og da ble Vendela spurt om de var et par. Hun prøvde å vri seg unna, men til slutt måtte hun svare at hun var singel. Jeg tror hun og Petter tjener en del penger på den påståtte romansen, ettersom bladene skriver om det. Så det gjelder vel å nøre oppunder det så godt de kan. Men tror det bare er et spill for galleriet, og kronene. :)
Svar med sitat
Gammel 09.05.17, 00:51
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 16,218
Standard

Ja, så at Macron vant valget. Så det ble bom.

Her har jeg vært for kjapp i det jeg så. Jeg så nemlig en dame med lyst hår på LePen sin alder. Jeg visste ikke da at Macron har en kone som er mye eldre og på LePen sin alder og som har lyst hår. Så er nok henne jeg har sett og har blandet de.

MALU
Gammel 09.05.17, 01:01
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av MALU Vis post
Ja, så at Macron vant valget. Så det ble bom.

Her har jeg vært for kjapp i det jeg så. Jeg så nemlig en dame med lyst hår på LePen sin alder. Jeg visste ikke da at Macron har en kone som er mye eldre og på LePen sin alder og som har lyst hår. Så er nok henne jeg har sett og har blandet de.

MALU

Men du så jo også at terrorangrep i et land med en kvinnelig leder, der Frankrike kom opp samtidig, og da tydet det jo også på at Marine Le Pen kunne vinne...

Men nå er det vel et annet land da, du fikk jo opp Erna Solberg...kan det være Norge?
Svar med sitat
Gammel 09.05.17, 02:09
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Standard

Sitat:
Men du så jo også at terrorangrep i et land med en kvinnelig leder, der Frankrike kom opp samtidig, og da tydet det jo også på at Marine Le Pen kunne vinne...

Men nå er det vel et annet land da, du fikk jo opp Erna Solberg...kan det være Norge?
Mulig, men jeg tror det kommer et angrep på Frankrike.

Jeg tror jo også konen til han som ble valgt er veldig sterk, så ser ikke vekk ifra at det er henne jeg har tatt inn.
Så er der jo også en kvinnelig leder i England, May ett eller annet. Men jeg holder en knapp på Frankrike.

MALU
Gammel 09.05.17, 09:43
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Standard

Hun kommer nok til å være veldig fremtredende:

http://www.dagbladet.no/kjendis/slik...-nytt/67555492

MALU
Gammel 09.05.17, 19:13
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Hun kommer nok til å være veldig fremtredende:

http://www.dagbladet.no/kjendis/slik...-nytt/67555492

MALU
Ja, det ser nesten ut som om du har rett i det. Brigitte Macron vil helst sitte ved sin manns side og ha styring, har jeg inntrykk av. Og det er veldig uvanlig i Frankrike, for der har presidentens partner alltid blitt holdt utenfor og aldri hatt en offisell rolle. For det er meningen at presidenten skal styre alene, det er en ensom rolle. Sånn vil franskmenn ha det.

Men det kan jo bli en forandring på det nå som fru Macron har kommet på banen. Hun har også vært veldig ambisiøs og jobbet for at mannen skulle bli president.
Svar med sitat
Gammel 23.05.17, 09:20
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Standard

Her er det angrepet: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/ko...er/a/24004477/

Så Erna Solberg hadde uttalt seg og da hadde hun på seg de klærne jeg så henne i. Så det før i dag, men fant det ikke igjen. En sort genser eller noe hadde hun på seg.

MALU
Gammel 23.05.17, 15:04
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Her er det angrepet: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/ko...er/a/24004477/

Så Erna Solberg hadde uttalt seg og da hadde hun på seg de klærne jeg så henne i. Så det før i dag, men fant det ikke igjen. En sort genser eller noe hadde hun på seg.

MALU
Ja, jeg så det i går. Så da var det England med kvinnelig leder som ble angrepet av terror, og ikke Frankrike. Men lurer på hvorfor du fikk opp Frankrike i forbindelse med terroren.....hvis det da ikke skjer et nytt angrep den siste uka som er igjen av mai...
Svar med sitat
Gammel 23.05.17, 19:12
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Standard

Sitat:
Ja, jeg så det i går. Så da var det England med kvinnelig leder som ble angrepet av terror, og ikke Frankrike. Men lurer på hvorfor du fikk opp Frankrike i forbindelse med terroren.....hvis det da ikke skjer et nytt angrep den siste uka som er igjen av mai...
Njaa.. Vet ikke. Men det jeg ser, er at jeg gjerne bommer på hvor det er, men jeg treffer veldig godt på tiden NÅR det skjer.

Sånn som den bilen forrige uke også. Den har jeg sett som terror og som en større bil. Men var veldig riktig tidspunkt. OG jeg husker veldig godt de store glassvinduene som jeg så i bakgrunnen.

MALU

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 02:00.