Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Alternativ > Hva er det?

Hva er det? Har du opplevd noe som ikke kan forklares? Har du bilder av noe spesielt som ikke har en naturlig forklaring?

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 12.07.15, 01:26
Bira Bira er offline
Banned

Medlem siden: Jun 2008
Meldinger: 5,767
Standard Er det flere enn meg som føler dette?

Jeg har en helt spesiell følelse. Intuisjonen min har alle følehornene ute. Det er noe i gjære der ute... det kjennes positivt.

Det er akkurat som om universet har stoppet tiden, stille før stormen følelse. Som om vi sitter i berg- og dalbane og akkurat nå kjører vi sakte, sakte, sakte oppover. Vi vet at vi skal på toppen, hold fast i alt du kan holde fast i - for når vi kommer opp så er det full fart fremover (nedover i en dalbane, men du vet, DEN følelsen). Jeg bruker berg og dalbane-metafor for utforbakken på toppen der gir adrenalinkick, spenning, glede, skrekkblandet FRYD, frykter som kanskje overvinnes.

Det er rett og slett en spenning som lades opp. Og det er bare noe i gjære.

Flere som føler på dette?
Svar med sitat
Gammel 12.07.15, 03:51
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 16,139
Standard

Kanskje ikke helt likt, men har en følelse på noe nytt. Men tror det er mitt og ikke noe som har med hele verden og alle å gjøre.

Hører jo mange som sier at de føler at nå for tiden er det mye energier og de føler at "noe er på gang", så kanskje det er noe av det samme.

MALU
Gammel 12.07.15, 11:57
Rosa Rosa er offline
Banned

Medlem siden: Feb 2008
Meldinger: 1,097
Standard

Det er iallefall mange som blir tvunget til å jobbe med seg selv og humørsvingninger deluks.. Tenker at det er en bra ting, så lenge vi hjelper hverandre. Har også følt mer aksept i det siste, og følt meg mer satt pris på, og det er en helt ny følelse, så ting forandrer seg.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 14:09.