Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Alternativ > Hva er det?

Hva er det? Har du opplevd noe som ikke kan forklares? Har du bilder av noe spesielt som ikke har en naturlig forklaring?

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 06.02.16, 23:08
Sannasol Sannasol er offline
Fersk

Medlem siden: Jan 2016
Meldinger: 2
Standard Hendelse

Heisann.

En bekjent av meg hadde nylig en hendelse som hadde vært interessant å få noen synspunkter på her. Hun var og så på en leilighet som hun falt veldig for, hun vurderte å legge inn bud da hun forlot visningen. I dét hun går ned trappen fra leiligheten, så dukker det opp en stor stort hund fra ingen steder, og gneldrer til henne. Den blir bare stående og "se henne i senk", mens den knurrer. Den var ikke der få sekunder tidligere da andre gikk ut og inn av leiligheten etter visning.

Dette er en veldig hundevant person som ikke pleier å være redd hunder, men dette førte til at hun rygget og frøys helt. Hunden trasker forsiktig gjennom en hage og forsvinner bare. Hun forter seg til bilen og føler seg uforklarlig uvel. Hun beskrev hunden som en "unormalt stor sort labrador".
Er det noen som intuitivt kan fortelle om dette var et omen, eller bare en tilfeldighet?
Svar med sitat
Gammel 07.02.16, 02:16
Maya70 Maya70 er offline
Godt kjent

Medlem siden: Jun 2014
Meldinger: 303
Standard

Det er det hun selv som vet, jeg tror ikke noen andre kan fortelle henne om dette var et tegn på noe. Men jeg hadde kjent veldig godt etter om jeg ville ha den leiligheten var jeg henne. Når en får en dårlig følelse rundt noe, uansett av hvilken årsak, så er det verdt å kjenne ekstra godt etter og ikke bare avfeie det som vi så ofte gjør.
Svar med sitat
Gammel 07.02.16, 08:04
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,683
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Maya70 Vis post
Det er det hun selv som vet, jeg tror ikke noen andre kan fortelle henne om dette var et tegn på noe. Men jeg hadde kjent veldig godt etter om jeg ville ha den leiligheten var jeg henne. Når en får en dårlig følelse rundt noe, uansett av hvilken årsak, så er det verdt å kjenne ekstra godt etter og ikke bare avfeie det som vi så ofte gjør.
Ja, enig, viktig å lytte til magefølelsen.
Svar med sitat
Gammel 07.02.16, 08:06
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Sannasol Vis post
Heisann.

En bekjent av meg hadde nylig en hendelse som hadde vært interessant å få noen synspunkter på her. Hun var og så på en leilighet som hun falt veldig for, hun vurderte å legge inn bud da hun forlot visningen. I dét hun går ned trappen fra leiligheten, så dukker det opp en stor stort hund fra ingen steder, og gneldrer til henne. Den blir bare stående og "se henne i senk", mens den knurrer. Den var ikke der få sekunder tidligere da andre gikk ut og inn av leiligheten etter visning.

Dette er en veldig hundevant person som ikke pleier å være redd hunder, men dette førte til at hun rygget og frøys helt. Hunden trasker forsiktig gjennom en hage og forsvinner bare. Hun forter seg til bilen og føler seg uforklarlig uvel. Hun beskrev hunden som en "unormalt stor sort labrador".
Er det noen som intuitivt kan fortelle om dette var et omen, eller bare en tilfeldighet?
Det kan være tilfeldig, det kan være et tegn...

Men hvis det skal være en advarsel ang. leiligheten, hadde jeg fått med meg en takstmann e.l, som kan avdekke skjulte feil med leiligheten. Ellers kan det bli dyrt!
Svar med sitat
Gammel 07.02.16, 09:59
SummerTime
Guest

Meldinger: n/a
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Alexx Vis post
Det kan være tilfeldig, det kan være et tegn...

Men hvis det skal være en advarsel ang. leiligheten, hadde jeg fått med meg en takstmann e.l, som kan avdekke skjulte feil med leiligheten. Ellers kan det bli dyrt!
Jeg ville også tenke trivsel her om det er noe forstyrrende rundt som vil påvirke å trives i leiligheten.
Svar med sitat
Gammel 07.02.16, 23:27
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av SummerTime Vis post
Jeg ville også tenke trivsel her om det er noe forstyrrende rundt som vil påvirke å trives i leiligheten.
Huff ja. Jeg tror ikke jeg ville bodd et sted hvor det dukket opp en mannevond hund ved inngangspartiet i tide og utide....
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 13:57.