Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Alternativ > Heksedoktoren

Heksedoktoren Her kan vi legge inn kjerringråd og andre tips.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 26.03.18, 21:21
Fru Larsen
Guest

Meldinger: n/a
Standard Ingefærshots

http://kliniklasota.dk/advarsel-inge...den-gurkemeje/

Jeg er en ihuga fan av ingefær og googla nettopp for å finne oppskrifter til "shots" både av ingefær og annet, men jeg kom jo ikke så langt for det første jeg fant var jo "denne" artikkelen, og mista derfor all lyst på shots...

Jeg lager mer derfor kun ingefærte idag, og fremover, tror jeg....og styrer under shots
Svar med sitat
Gammel 08.04.18, 18:10
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,675
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Fru Larsen Vis post
http://kliniklasota.dk/advarsel-inge...den-gurkemeje/

Jeg er en ihuga fan av ingefær og googla nettopp for å finne oppskrifter til "shots" både av ingefær og annet, men jeg kom jo ikke så langt for det første jeg fant var jo "denne" artikkelen, og mista derfor all lyst på shots...

Jeg lager mer derfor kun ingefærte idag, og fremover, tror jeg....og styrer under shots
Uffda, tynner ut blod i store mengder, blant annet. Det er mye skadevirkninger man ikke vet om.

Sist endret av Alexx; 08.04.18 kl 18:31
Svar med sitat
Gammel 08.04.18, 18:35
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,675
Standard

Ja, det kan til og med forårsake spontanabort, etter det jeg leser her.

Sist endret av Alexx; 08.04.18 kl 19:39
Svar med sitat
Gammel 08.04.18, 19:24
Fru Larsen
Guest

Meldinger: n/a
Standard

Nei, gravide skal visst ikke ha ingefær overhodet, og ikke hjertepasienter og litt til heller, men det er godt når en er kvalm, også vanlig ingefærøl skal være godt mot det har jeg lest.

Jeg har akkurat kokt meg en kanne nå jeg da, og sitter og koser meg med te med honning i. Det er jo knallgodt. Men shotsgriene skremte.
Svar med sitat
Gammel 02.08.18, 04:57
Maya70 Maya70 er offline
Godt kjent

Medlem siden: Jun 2014
Meldinger: 303
Standard

Ingefærshots er absolutt ikke farlig! Har god erfaring med ingefær-og gurkemeieshots ved begynnende forkjølelse, og jeg river frisk ingefær og gurkemeie i vann hver dag og drikker. Jeg bruker mye av det! Selvsagt skal man ikke bruke det som gravid, da bør man stort sett ligge unna urter om man ikke er godt kjent med virkningen av dem. Og bruker man medisiner eller er veldig syk bør man vel være forsiktig med store mengder urter og sjekke om de går med medisinene. Men normalt friske personer trenger absolutt ikke være redd for ingefærshots.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 06:51.