Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Spåtjenester

Spåtjenester Her kan du diskutere dine spåerfaringer, komme med anbefalinger osv.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 09.08.18, 23:48
Skogtrulta Skogtrulta er offline
Godt kjent

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 333
Standard Update!!

Hei alle sammen,

vil bare oppdatere om at samtlige spådamer tok feil.
En mann som jeg har datet i ett år (!!) avslørte jeg nå for jeg mistenkte han var utro. Sol så at det kom til å komme en konfrontasjon, men hun så ikke at det var utroskap. Så det er hun som har hatt mest rett.

Mannen er nå slettet fra alt og fått beskjed om å dra seg ett visst sted!!!
Svar med sitat
Gammel 09.08.18, 23:55
birkenhanne birkenhanne er offline
Godt kjent

Medlem siden: Nov 2014
Meldinger: 242
Standard

Uff det var da kjett da :-( Du har handlet bra ved at du har vist at du ikke finner deg i hva som helst. Det var sikkert ikke bare enkelt å "sparke" han heller. Men det hadde han jammen godt av. Sol er den som har hatt riktig på meg også. Kan jeg spørre hvilke av damene du har snakket med og som har tatt feil?
Svar med sitat
Gammel 09.08.18, 23:59
Skogtrulta Skogtrulta er offline
Godt kjent

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 333
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av birkenhanne Vis post
Uff det var da kjett da :-( Du har handlet bra ved at du har vist at du ikke finner deg i hva som helst. Det var sikkert ikke bare enkelt å "sparke" han heller. Men det hadde han jammen godt av. Sol er den som har hatt riktig på meg også. Kan jeg spørre hvilke av damene du har snakket med og som har tatt feil?
Ja, har vel snakket med det som kan krype og gå :) hehe.
Men mener å huske Vigdis spurte meg før i sommer om han hadde ei anna ei. Da trodde jo ikke jeg det. Selv om kanskje magefølelsen sa noe annet.

Men Sol så i juli at det kom til å komme en krangel/konfrontasjon før en reise. Og det var meningen han skulle til meg senere i august. Men hun så jo at den reisen ikke ble noe av fordi jeg kom til å konfrontere han med noe. Jeg sa til han at du kan bare glemme å komme hit.
Men Sol mente jo at det ikke var utroskap, men sa at det gjelder egentlig hva han selv ser det på som. Og han unnskyldte seg og tok ikke ansvar. Og ville ikke miste meg som venn. Men jeg sa her får du ikke i pose og i sekk, jeg sletter deg fra alt. du får bli voksen og moden før du tar kontakt igjen.
Så nå har jeg slettet han fra alt, og meldinger med. Jeg vil ikke se når dette utysket er pålogget.

Selv om jeg også er lei meg og det er trist, så er jeg også lettet over at jeg tok oppgjøret. Det hadde uansett kommet, og jeg føler meg litt frigjort! :)
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 18:01.