Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Øvelser og leker

Øvelser og leker Her kan vi legge øvelser for intuisjonen.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 17.06.18, 21:30
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,680
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Mojo* Vis post
Vi har lånere i heimen. Noen uoppdragne luringer. Garantert !

Det er akkurat likedan her i heimen og.
Jeg har hatt en leterunde etter noe som min søster kan bruke som kostyme. Jeg finner ikke noe som hun kan bruke, men jeg fant en fleecegenser som jeg har lett etter lenge..veldig lenge. Noe fornuftig kom det ut av det om ikke annet.
Ja, jeg tror det er noen uoppdragne luringer hos meg og. Det har jeg tenkt lenge. For når jeg har lett etter noe som egentlig skulle ha lagt på en bestemt plass, har det ikke vært der. Mystisk, Så etter at jeg har lett og lett, så har det bare plutselig dukket opp sånn helt uten videre, på en åpenlys plass. Det gjentok seg mange ganger, så da lærte jeg.

Forsvinner det noe nå, så gidder ikke jeg å lette, for det er bare en eller annen luring som har tatt det det midlertidig. Så jeg bare finner en erstatning for det jeg leter etter. Da går det ikke lang tid før den forsvunne gjenstanden dukker opp. Da er det ikke noe moro lenger for "luringene".
Svar med sitat
Gammel 17.06.18, 21:37
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 4,630
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Alexx Vis post
Ja, jeg tror det er noen uoppdragne luringer hos meg og. Det har jeg tenkt lenge. For når jeg har lett etter noe som egentlig skulle ha lagt på en bestemt plass, har det ikke vært der. Mystisk, Så etter at jeg har lett og lett, så har det bare plutselig dukket opp sånn helt uten videre, på en åpenlys plass. Det gjentok seg mange ganger, så da lærte jeg.

Forsvinner det noe nå, så gidder ikke jeg å lette, for det er bare en eller annen luring som har tatt det det midlertidig. Så jeg bare finner en erstatning for det jeg leter etter. Da går det ikke lang tid før den forsvunne gjenstanden dukker opp. Da er det ikke noe moro lenger for "luringene".

De finnes i de fleste hjem mistenker jeg.
Men jeg har begynt å gi beskjed om at det er brukelig å levere opp ting som blir lånt.
Kan ikke si annet enn at man blir oppgitt når det en leter etter ligger rett foran nesa på en, og en vet en har lett der 10 min før..
Svar med sitat
Gammel 17.06.18, 21:51
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
De finnes i de fleste hjem mistenker jeg.
Men jeg har begynt å gi beskjed om at det er brukelig å levere opp ting som blir lånt.
Kan ikke si annet enn at man blir oppgitt når det en leter etter ligger rett foran nesa på en, og en vet en har lett der 10 min før..
Da er det bedre å ikke lete, med mindre det ikke er veldig viktig. Jeg trodde at boka "Det angår også deg" lå trygt på en bestemt plass, men neida. Enten er det jeg selv som har slomset den bort (det er ikke første gang) og lagt den et sted jeg ikke husker, eller så har det vært en eller annen "nisse" som har lånt boka og sitter nå og fordyper seg i hvordan det er å være jødisk fange på Auschwitz. Men jeg lurer på om jeg ikke selv, mitt rotehue, har lagt den godt gjemt i en skuff.

Min intuisjon sier meg at din intuisjon ikke så dårlig allikevel, Mojo!

Sist endret av Alexx; 17.06.18 kl 21:54
Svar med sitat
Gammel 17.06.18, 21:59
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Da er det bedre å ikke lete, med mindre det ikke er veldig viktig. Jeg trodde at boka "Det angår også deg" lå trygt på en bestemt plass, men neida. Enten er det jeg selv som har slomset den bort (det er ikke første gang) og lagt den et sted jeg ikke husker, eller så har det vært en eller annen "nisse" som har lånt boka og sitter nå og fordyper seg i hvordan det er å være jødisk fange på Auschwitz. Men jeg lurer på om jeg ikke selv, mitt rotehue, har lagt den godt gjemt i en skuff.

Min intuisjon sier meg at din intuisjon ikke så dårlig allikevel, Mojo!
Mulig den er i dvale eller har snegletempo ?

Vi har det ofte med å finne et superlurt sted å legge fra oss ting på. Det stedet er gjerne så lurt, at vi lurer oss sjøl til slutt.
Men ser heller ikke bort fra at vi huser en hel nissefamilie full av griller.
Svar med sitat
Gammel 17.06.18, 22:11
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Mulig den er i dvale eller har snegletempo ?

Vi har det ofte med å finne et superlurt sted å legge fra oss ting på. Det stedet er gjerne så lurt, at vi lurer oss sjøl til slutt.
Men ser heller ikke bort fra at vi huser en hel nissefamilie full av griller.
Ja, jeg har lagt noe på en fin plass - trodde jeg - dagen etter har jeg glemt hvor jeg har lagt det. Da snakker vi god hukommelse.

Tror ikke du har så dårlig intuisjon jeg altså. Men det kan jo du få et bevis på snart etter at jeg har fått lett litt. Om boka ligger i en skuff eller ikke
Svar med sitat
Gammel 17.06.18, 22:22
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Ja, jeg har lagt noe på en fin plass - trodde jeg - dagen etter har jeg glemt hvor jeg har lagt det. Da snakker vi god hukommelse.

Tror ikke du har så dårlig intuisjon jeg altså. Men det kan jo du få et bevis på snart etter at jeg har fått lett litt. Om boka ligger i en skuff eller ikke
Vi får se da.
Vet av folk som har funnet mobilen sin i kjøleskapet, og en fant igjen mobilen i fryseren.
Svar med sitat
Gammel 17.06.18, 22:36
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Vi får se da.
Vet av folk som har funnet mobilen sin i kjøleskapet, og en fant igjen mobilen i fryseren.
Kjøleskapet er en fin plass for mye rart. Sier ikke mer
Svar med sitat
Gammel 17.06.18, 22:39
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Kjøleskapet er en fin plass for mye rart. Sier ikke mer
I know....
Svar med sitat
Gammel 17.06.18, 22:42
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
I know....
Hehe…..

Sist endret av Alexx; 17.06.18 kl 22:44
Svar med sitat
Gammel 17.06.18, 22:55
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Hehe…..
Ler du ...ja men..
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 21:07.