Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Oss i mellom > Sorg

Sorg En delt sorg, er en halv sorg. Noen ganger kan det hjelpe å få det ut.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 20.11.15, 01:05
Emmi Emmi er offline
Banned

Medlem siden: Oct 2015
Meldinger: 28
Standard Det gjør vondt

Et lite innlegg for å få utløp for noen vonde tanker.

Denne høsten har vært preget av mange negative og vonde tanker. Det gjør så vondt å ha følelser for noen som ikke føler det samme for deg. Spesielt når de ikke har gitt deg en ordentlig sjanse, før de tar en konklusjon om at de ikke er sikker på at det kan utvikle seg.

Det gjør så vondt å ikke lengre kunne stole på magefølelsen og intuisjonen sin. Det har vært en tung høst. Jeg har gradvis gitt slipp på han, men jeg tenker på han hver eneste dag. Han er det første jeg tenker på om morgen og det siste jeg tenker på om kvelden. Vi var aldri sammen. Men han skulle gi meg en sjanse. Han ville ikke gi slipp på meg. Han har enda ikke sagt den dag i dag at han vil gi slipp på meg, men usikkerhet, avstand og ei dum, dum jente setter meg i skyggen for han. Jeg var på feil sted til feil tid.

Jeg har alltid sett på meg selv som en person med en sterk intuisjon. Jeg er ei jente med mye følelser, men jeg er også veldig reflektert. Nå er jeg på et punkt hvor jeg ikke lengre klarer å skille på hva som er frustrasjon og et desperat håp om å få han, eller om at jeg har oppriktige følelser for han som jeg bør stole på. Jeg vet ikke hva magefølelsen eller intuisjonen min forteller lengre og klarer ikke roe meg på det eller vite hva jeg skal gjøre lengre. Enhver sjel styrt av fornuft ville sagt gi slipp for lenge siden, men er det alltid rett? Jeg håper ikke det. Men også det vet jeg ikke om jeg bare sier i et slags håp om å få han.

Jeg ønsker ikke være den jenta som kniper seg fast til alt han er og miste all selvrespekt. Jeg vil ikke være sånn og jeg er ikke sånn.

Hilsen en ulykkelig sjel
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 21:43.