Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Oss i mellom > Sorg

Sorg En delt sorg, er en halv sorg. Noen ganger kan det hjelpe å få det ut.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 08.02.16, 23:46
Flora sin avatar
Flora Flora er offline
Superbruker

Medlem siden: Feb 2014
Sted: Jupiter
Meldinger: 1,089
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Fru Larsen Vis post
Jeg så at du (Flora) leste den, og da tenkte jeg at den hadde stått lenge nok, da det egentlig bare var et lite innspill hva jeg tenkte da jeg leste dette. Wish you good luck, forresten! :)
Men hvorfor slette? Syntes nå at det var et ganske fint innlegg du skrev og hadde ikke hatt noe imot å lese den noen flere ganger..
Gammel 08.02.16, 23:47
Flora sin avatar
Flora Flora er offline
Superbruker

Medlem siden: Feb 2014
Sted: Jupiter
Meldinger: 1,089
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Romerinne Vis post
Jeg synes du har gjort et tøft valg - og jeg tror det er et godt valg for deg, selv om det gjør vondt nå. Det er bedre å ta sorgen ved å bryte av slik, enn å bære sorgen over gjentatte skuffelser over tid. Det siste bryter bare ned. Nå kan du lettere fokusere på deg selv og det som ligger foran deg i stedet for ham. Jeg forstår at du skulle ønske du fikk svar ham, man kanskje er det greiest at det ikke er noen respons? I så fall hadde du sikkert svart tilbake og så hadde du kanskje ikke klart å bryte med ham likevel.

Selv om det er en dum floskel så blir dagene lysere nå, det er vår om 1-2 mnd. Du går lysere tider i vente, og jeg tror du vil se lysere på det meste når våren er i anmarsj for alvor. Godklem!
Ja, nå begynner han gradvis å bli et minne fra fortiden, ettersom vi ikke har noen felles bekjente eller noe som helst så er det nesten som om dette liksom aldri har skjedd - uansett hvor rart det høres ut som..

Det rareste oppi det hele er at en av hans nærmeste kompiser har plutselig sjekket meg opp. Det har skjedd en gang tidligere når jeg og eks-date ikke hadde kontakt og nå skjer det igjen pga enkelte tilfeldigheter verken jeg eller han kan kontrollere.

Jeg er ganske så sikker på at denne kompisen hans ikke vet noe som helst om oss, men synes likevel at det er merkelig at han dukker opp når jeg ikke har kontakt med han jeg egentlig har følelser for.

Nå har jeg uansett ikke tenkt å involvere meg med kompisen på noe som helst måte, men skulle nesten tro at han dukker frem som et tegn fra universet eller som min nærmeste forbindelse til eks-date. Mulig jeg begynner å bli litt for spirituell her, men enkelte tegn betyr som oftest ett eller annet..

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 03:22.